Έχει νόημα ένα σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος που σου επιτρέπει να παρκάρεις απλά, χωρίς να κρατάς το τιμόνι;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Έχει νόημα ένα σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος που σου επιτρέπει να παρκάρεις απλά, χωρίς να κρατάς το τιμόνι;

Αυτόματο παρκάρισμα

15.233 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2015)

Το να παρκάρει ένα αυτοκίνητο χωρίς ο οδηγός να ακουμπάει το τιμόνι, είναι σίγουρα εντυπωσιακό. Όμως είναι και χρήσιμο στην καθημερινότητα;

Πρόσφατα βγήκε η είδηση ότι η επόμενη BMW 7άρα θα μπορεί να παρκάρει μόνη της, με τον οδηγό έξω από την καμπίνα, και πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Αμέσως το μυαλό μου πήγε σε μία ταινία του James Bond -αν θυμάμαι καλά- όπου ο 007 ήταν εγκλωβισμένος σε ένα γκαράζ και για να ξεφύγει από τους… κακούς, έβγαλε το τηλεχειριστήριο από την τσέπη του, έβαλε μπρος το αυτοκίνητο και έφερε το αυτοκίνητό του εκεί που βρισκόταν, από μακριά! 
Μετά, όμως, κάθισα και σκέφτηκα… Μα καλά, πόσο χρήσιμο είναι αυτό; Δηλαδή, οδηγώ, βρίσκω μια θέση να παρκάρω, κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και έπειτα το αφήνω να παρκάρει μόνο του. Οι άλλοι που θα με δουν, σίγουρα θα με περάσουν για τρελό!Και έπειτα, η δεύτερη σκέψη ήταν, πόσο χρήσιμα είναι γενικότερα όλα αυτά τα συστήματα αυτόματου παρκαρίσματος που προσφέρουν οι κατασκευαστές. Μήπως τελικά είναι μία τεχνολογία εντυπωσιασμού που απευθύνεται στους… κουλούς οδηγούς;
Και το τεκμηριώνω. Για να λειτουργήσουν, πρέπει ΕΣΥ πρώτα να βρεις την κατάλληλη θέση στάθμευσης. Μπορεί να έχουν την δυνατότητα να ψάχνουν μόνα τους για θέση πάρκινγκ, όμως τα ραντάρ στον προφυλακτήρα δεν αντικαθιστούν σε καμία περίπτωση τον οδηγό. Αυτός βλέπει πιο μακριά, αυτός επίσης βλέπει ένα πιθανό αναβόσβησμα των φλας που μπορεί να σημαίνει πως κάποιος ξεπαρκάρει. Και το σημαντικότερο, αυτό για το οποίο τα θεωρώ δύσχρηστα είναι πως για να δουλέψουν πρέπει να πηγαίνεις με ένα συγκεκριμένο όριο ταχύτητας, προκαλώντας ουρά και ακούγοντας πολλά και… χαριτωμένα σχόλια από τους πίσω. Ένα ελαφρυντικό, ίσως, να δώσω στο σύστημα παρκαρίσματος της Ford γιατί με αυτό μπορείς να παρκάρεις και κάθετα και παράλληλα στο οδόστρωμα.
Αντε όμως και τα ξεπερνώ τα παραπάνω. Αντε και είδες δηλαδή τη θέση στάθμευσης από μακριά, άντε και πάτησες το κουμπί για να την δει και το σύστημα, τώρα πρέπει να «χωράς». Δηλαδή, να υπάρχουν καμιά 50αριά πόντοι «αέρας» εμπρός και πίσω, για να γυρίσει το τιμόνι μόνο του. Μήπως, όμως αυτό το 1 μέτρο είναι πάρα πολύ; Μήπως ο μέσος οδηγός μπορεί να παρκάρει σε ένα πιο στενή θέση, με την βοήθεια και μόνο των αισθητήρων παρκαρίσματος ή -πιο ιδανικά- μιας κάμερας οπισθοπορείας; 
Φυσικά, θα υπάρχουν πάντα αυτοί οι οδηγοί που δεν έχουν αίσθηση του χώρου… Αυτοί που για να παρκάρουν πρέπει να κάνουν 10 μανούβρες και τελικά πάλι θα είναι μισό μέτρο έξω από το πεζοδρόμιο. 
`Αρα εδώ μπαίνει το ερώτημα: Αξίζει να δώσεις 1.000 ευρώ για να παρκάρει το αυτοκίνητό σου μόνο του ή προτιμάς να παρκάρεις με μια κάμερα οπισθοπορείας που κοστίζει 100 ευρώ; Και, στην τελική, πόσο «αέρα» θέλει να έχει κανείς για να μπορεί να παρκάρει χωρίς να προκαλέσει κυκλοφοριακό κομφούζιο;

Το να μπορείς να παρκάρεις το αυτοκίνητο από το τηλεχειριστήριο, είναι σίγουρα εντυπωσιακό. Στην καθημερινότητά σου, όμως, πόσο χρήσιμο είναι;

Το να μπορείς να παρκάρεις το αυτοκίνητο από το τηλεχειριστήριο, είναι σίγουρα εντυπωσιακό. Στην καθημερινότητά σου, όμως, πόσο χρήσιμο είναι;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW LEASEPRO
test center