Πώς μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε τρίδυμα μοντέλα; Τι είναι αυτό που βαραίνει στην τελική σου επιλογή;
Διαλέγοντας από τρίδυμα
3.408 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2015)
Μπορεί τα τρίδυμα να μην είναι πολύ συνηθισμένα στους ανθρώπους, είναι όμως ιδιαίτερα δημοφιλή στα μίνι αυτοκίνητα. Όταν όμως τρία αυτοκίνητα μοιάζουν τόσο πολύ, πώς διαλέγεις;
autotriti team
Να δούμε τις τριπλέτες. Στη μία πλευρά τα τρία γαλλοιαπωνικά στη δεύτερη γενιά τους, τα original τρίδυμα. Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 108. Στην άλλη πλευρά τα γερμανοισπανοτσεχικά αδέλφια, VW Up!, SΕΑΤ Mii και Skoda Citigo.Τρία μοντέλα γύρω από ένα βασικά αυτοκίνητο δεν είναι πρώτη φορά που βλέπουμε. Οι Γάλλοι το έχουν ξαναδεί το όνειρο και μάλιστα στη μίνι κατηγορία με τα Citroen LN, Peugeot 104 και Talbot Samba στις δεκαετίες του 70 και 80.Υπήρχαν τότε για τον ίδιο λόγο που υπάρχουν και σήμερα. Για να αυξηθούν οι πωλήσεις και να γίνει το πρότζεκτ βιώσιμο. Από μόνη της η κάθε μάρκα, VW, Skoda ή SΕΑΤ, δεν θα μπορούσε να δαπανήσει ποσά ώστε να πουλήσει σε ικανοποιητικά νούμερα ένα αυτοκίνητο με κέδρος. Δια του τρία όμως το πράγμα αλλάζει.Το πόσο αλλάζει το αυτοκίνητο από μάρκα σε μάρκα είναι άλλο πράγμα. Τα Up, Mii και Citigo ίσως όχι τόσο πολύ όσο τα Aygo, C1 και 108, που καθώς βρίσκονται στη δεύτερη γενιά τους, έχουν απομακρυνθεί αισθητά σε θέματα σχεδίασης το ένα από το άλλο. Σε αυτά τα τρίδυμα μάλιστα υπάρχει και διαφοροποίηση στο μοτέρ αφού τα γαλλικά δίδυμα προσφέρουν και το νέο 1.200άρη τρικύλινδρο στο άνω άκρο της γκάμας πέραν του στάνταρ 1.000άρη που φορούσαν από πριν.Και πες πως αυτό ίσως να είναι κάτι για το οποίο κανείς μπορεί να έπαιρνε ένα C1 έναντι του Aygo. Κατά τα άλλα; Πως γίνεται και το Aygo πουλάει όσο τα C1 και 108 μαζί; Μπορεί να είναι η χαρακτηριστικά διαφορετική σχεδίαση του μίνι της Toyota, μπορεί το σηματάκι της και ότι αυτό σημαίνει σε αντιπροσώπευση στην ελληνική αγορά, υποστήριξη, τιμές και προώθηση.Πιθανώς το ίδιο να συμβαίνει και με τα Up!, Mii, Citigo, αφού και εδώ το VW πουλάει σχεδόν όσο τα άλλα δύο μαζί, αν και αυτό οφείλεται κυρίως στα πολύ χαμηλότερα νούμερα του SEAT έναντι των άλλων δύο. Ίσως από αυτό να φαίνεται μια διαφορά στο πως βλέπουν τις μάρκες, ή τους αντιπροσώπους τους οι Έλληνες οδηγοί, όμως κατά τα άλλα το πώς διαλέγεις από τρίδυμα παραμένει ερώτημα.Εσείς τι λέτε; Πως διαλέγετε; Ποιο πήρατε και γιατί; Τι ήταν αυτό που καθόρισε την απόφασή σας και τελικά ποια μάρκα θα προτιμούσατε;
Εγώ θα διάλεγα με κριτήριο τη σχεδίαση, την τιμή, τον εξοπλισμό και την αντιπροσωπεία. Όχι τόσο με κριτήριο τη μάρκα, επειδή είναι παρόμοια, άρα μικρή σημασία έχει.
Απλό....το σκοντακι είναι 1000€ φτηνότερο,άκριβως το ίδιο,προσφέρει 2 επιπλέων χρόνια εγγύηση,4) αντί 2,καλύτερο επιτόκιο,καλύτερη αντιπροσωπεία.......εκτός αν νομιζεις ότι στο vw θα είσαι πιο κυριλέ,η με μεγαλύτερεγαλύτερο κύρος....αστεία παράματά δηλαδΗ για αυτή τη κατηγορία.....
Εξαρτάται κατά κύριο λόγο απ'τη τιμή κτήσης...έπειτα από τον εξοπλισμό,καθώς διαφέρει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή (στάνταρ και μη),απ'τις μικροδιαφορές στις επιδόσεις καθώς και απ'το design,που για κάποιους αποτελεί προτεραιότητα.
εγώ επέλεξα το Mii σαν δεύτερο αυτοκίνητο. η επιλογή έγινε καθαρά για λόγους οικονομίας - εξοπλισμού σε σχέση με τα άλλα δύο (citigo, UP).
Εγώ θα διάλεγα με κριτήριο τη σχεδίαση, την τιμή, τον εξοπλισμό και την αντιπροσωπεία. Όχι τόσο με κριτήριο τη μάρκα, επειδή είναι παρόμοια, άρα μικρή σημασία έχει.
Απλό....το σκοντακι είναι 1000€ φτηνότερο,άκριβως το ίδιο,προσφέρει 2 επιπλέων χρόνια εγγύηση,4) αντί 2,καλύτερο επιτόκιο,καλύτερη αντιπροσωπεία.......εκτός αν νομιζεις ότι στο vw θα είσαι πιο κυριλέ,η με μεγαλύτερεγαλύτερο κύρος....αστεία παράματά δηλαδΗ για αυτή τη κατηγορία.....
Εξαρτάται κατά κύριο λόγο απ'τη τιμή κτήσης...έπειτα από τον εξοπλισμό,καθώς διαφέρει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή (στάνταρ και μη),απ'τις μικροδιαφορές στις επιδόσεις καθώς και απ'το design,που για κάποιους αποτελεί προτεραιότητα.
aygo δαγκωτο
Από τα τρίδυμα θα ήθελα το VW up! και το νέο Toyota Aygo, ειδικά το Aygo με τη δυναμική του εμφάνιση, μ'αρέσει πάρα πολύ.