ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πώς μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε τρίδυμα μοντέλα; Τι είναι αυτό που βαραίνει στην τελική σου επιλογή;

Πώς μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε τρίδυμα μοντέλα; Τι είναι αυτό που βαραίνει στην τελική σου επιλογή;

Διαλέγοντας από τρίδυμα

3.408 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2015)

Μπορεί τα τρίδυμα να μην είναι πολύ συνηθισμένα στους ανθρώπους, είναι όμως ιδιαίτερα δημοφιλή στα μίνι αυτοκίνητα. Όταν όμως τρία αυτοκίνητα μοιάζουν τόσο πολύ, πώς διαλέγεις;

autotriti team

Να δούμε τις τριπλέτες. Στη μία πλευρά τα τρία γαλλοιαπωνικά στη δεύτερη γενιά τους, τα original τρίδυμα. Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 108. Στην άλλη πλευρά τα γερμανοισπανοτσεχικά αδέλφια, VW Up!, SΕΑΤ Mii και Skoda Citigo.Τρία μοντέλα γύρω από ένα βασικά αυτοκίνητο δεν είναι πρώτη φορά που βλέπουμε. Οι Γάλλοι το έχουν ξαναδεί το όνειρο και μάλιστα στη μίνι κατηγορία με τα Citroen LN, Peugeot 104 και Talbot Samba στις δεκαετίες του 70 και 80.Υπήρχαν τότε για τον ίδιο λόγο που υπάρχουν και σήμερα. Για να αυξηθούν οι πωλήσεις και να γίνει το πρότζεκτ βιώσιμο. Από μόνη της η κάθε μάρκα, VW, Skoda ή SΕΑΤ, δεν θα μπορούσε να δαπανήσει ποσά ώστε να πουλήσει σε ικανοποιητικά νούμερα ένα αυτοκίνητο με κέδρος. Δια του τρία όμως το πράγμα αλλάζει.Το πόσο αλλάζει το αυτοκίνητο από μάρκα σε μάρκα είναι άλλο πράγμα. Τα Up, Mii και Citigo ίσως όχι τόσο πολύ όσο τα Aygo, C1 και 108, που καθώς βρίσκονται στη δεύτερη γενιά τους, έχουν απομακρυνθεί αισθητά σε θέματα σχεδίασης το ένα από το άλλο. Σε αυτά τα τρίδυμα μάλιστα υπάρχει και διαφοροποίηση στο μοτέρ αφού τα γαλλικά δίδυμα προσφέρουν και το νέο 1.200άρη τρικύλινδρο στο άνω άκρο της γκάμας πέραν του στάνταρ 1.000άρη που φορούσαν από πριν.Και πες πως αυτό ίσως να είναι κάτι για το οποίο κανείς μπορεί να έπαιρνε ένα C1 έναντι του Aygo. Κατά τα άλλα; Πως γίνεται και το Aygo πουλάει όσο τα C1 και 108 μαζί; Μπορεί να είναι η χαρακτηριστικά διαφορετική σχεδίαση του μίνι της Toyota, μπορεί το σηματάκι της και ότι αυτό σημαίνει σε αντιπροσώπευση στην ελληνική αγορά, υποστήριξη, τιμές και προώθηση.Πιθανώς το ίδιο να συμβαίνει και με τα Up!, Mii, Citigo, αφού και εδώ το VW πουλάει σχεδόν όσο τα άλλα δύο μαζί, αν και αυτό οφείλεται κυρίως στα πολύ χαμηλότερα νούμερα του SEAT έναντι των άλλων δύο. Ίσως από αυτό να φαίνεται μια διαφορά στο πως βλέπουν τις μάρκες, ή τους αντιπροσώπους τους οι Έλληνες οδηγοί, όμως κατά τα άλλα το πώς διαλέγεις από τρίδυμα παραμένει ερώτημα.Εσείς τι λέτε; Πως διαλέγετε; Ποιο πήρατε και γιατί; Τι ήταν αυτό που καθόρισε την απόφασή σας και τελικά ποια μάρκα θα προτιμούσατε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN