Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Diesel ή full υβριδικό premium SUV πόλης; DS 3 ή Lexus LBX;

 Σχολιάστε 
44.282 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2024)
Diesel ή full υβριδικό premium SUV πόλης; DS 3 ή Lexus LBX;
3 Φωτογραφίες »

- Είναι και τα δύο πολύ οικονομικά σε κατανάλωση, πληρώνεις περίπου 8,5 ευρώ/100 χλμ.
- Κορυφαίο σε αίσθηση πολυτέλειας το Lexus (87% Vs 82%), είναι το πολυτελέστερο της κατηγορίας
- Το DS 3 έχει καλύτερο εξοπλισμό, αλλά είναι και 5 χιλιάρικα ακριβότερο
- Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για το Lexus LBX (βγαίνει και 4κίνητο)

Είναι πολύ οικονομικά σε κατανάλωση, πληρώνεις περίπου 8,5 ευρώ/100 χλμ.

Diesel ή full υβριδικό; Μιλάμε για δύο «καύσιμα» με πολλούς υποστηρικτές, λόγω της οικονομίας που προσφέρουν. Στην υποκατηγορία των premium μικρών SUV έχουμε και τις δύο επιλογές, το πετρελαιοκίνητο DS 3 των 130 ίππων και το full υβριδικό Lexus LBX με τα 136 άλογα, τα οποία «καίνε» περίπου 8,5 ευρώ/100 χλμ, είναι δηλαδή πολύ οικονομικά στην πράξη.

Κερδίζει σε ποιότητα κατασκευής το Lexus (87% Vs 82%), που το πολυτελέστερο της κατηγορίας

Η premium υπόσταση των δύο μοντέλων εκφράζεται σε απόλυτο βαθμό στην κορυφαία ποιότητα κατασκευής τους. Το Lexus LBX βρίσκεται στην 1η θέση της αξιολόγησης με ποσοστό 87% και ακολουθεί το DS 3 (82%), που έχει μία out of the box σχεδίαση και εργονομία.

Το DS 3 έχει καλύτερο εξοπλισμό, αλλά είναι και 5 χιλιάρικα ακριβότερο

Περνάμε στο value for money, στο οποίο τα πράγματα είναι κάπως ισορροπημένα. Το DS 3 έχει καλύτερο εξοπλισμό στην έκδοση Bastille, προσφέροντας στάνταρ ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα τυφλού σημείου (μεταξύ άλλων). Βέβαια, είναι 5 χιλιάδες ευρώ ακριβότερο (ξεκινά από τα 36.450 ευρώ), όταν το Lexus LBX στην εισαγωγική του έκδοση κοστίζει 31.300 ευρώ.

Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για το Lexus LBX, που βγαίνει και 4κίνητο

Από σχεδιαστικής άποψης, τα δύο SUVάκια έχουν αρκετά κομψή εμφάνιση (π.χ. λεπτές LED μπάρες φώτων) και compact διαστάσεις (μήκος κάτω από τα 4,2 μέτρα). Αν θέλουμε να σταθούμε σε πιθανές διαφορές, θα μιλήσουμε για την μεγάλη απόσταση από το έδαφος του Lexus (22 εκ.), που είναι και η μεγαλύτερη της κατηγορίας. Ο off-road χαρακτήρας του LBX ενισχύεται και από τη δυνατότητα 4κίνησης, με ένα έξτρα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα (από 40.000 ευρώ).
 
Διαβάστε στις γραμμές που ακολουθούν περισσότερα για τη συγκριτική δοκιμή των DS 3 και Lexus LBX

Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Υλικά κατασκευής από το πάνω ράφι, ισοπαλία σε χώρους επιβατών & πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 3Κινητήρας: Diesel για χιλιόμετρα στο ταξίδι ή υβριδικό για οικονομία στην πόλη;
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
EURONCAR KALYTERA XEIROTERA VANS
4green