Κινητήρες• To Ford Fiesta είναι ταχύτερο στην διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα μιας και την ολοκληρώνει σε 9,6 δλ.• Το Opel Corsa έχει 0-100 χλμ/ώρα, σε 10,1 δλ.• Το Fiesta υπερτερεί και στις ρεπρίζ, εκτός της ρεπρίζ με 5η 80-120 χλμ/ώρα, που το Corsa έχει προβάδισμα με τη βοήθεια του κιβωτίου του που είναι 6αρι, (ενώ το Fiesta εξοπλίζεται με 5αρι κιβώτιο).• Το Fiesta έχει πιο χαμηλή κατανάλωση με 4,3 λτ./100 χλμ και απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας• Το Corsa «καίει» 4,9 λτ./100 χλμ και πληρώνει 103,5 ευρώ τέλη/χρόνοΕσωτερικό – Χώροι• Το Corsa διαθέτει ένα εσωτερικό, που τις εντυπώσεις κερδίζει η μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος Intellink.• Το Corsa έχει και τους μεγαλύτερους χώρους επιβατών για τα πόδια των πίσω (σχεδόν 5 πόντους).• Το Fiesta έχει λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, 290 λτ., έναντι του Corsa με τα 285 λτ.Επομένως, Ford Fiesta για επιδόσεις και κατανάλωση ή Opel Corsa για χώρους και φινίρισμα;Εσείς τι γνώμη έχετε;Πέτρος Τριανταφύλλης
Σημείωση: Λόγω διακοπής ρεύματος, ενδεχομένως κάποια σχόλια να έχουν σβηστεί κατά λάθος. Όσοι έχετε γράψει κάποιο σχόλιο και δεν το βλέπετε, παρακαλούμε να το ξαναγράψετε. Ευχαριστούμε!
κυριε tpm, κανετε λαθος στο θεμα ταμπουρα.να σας υπενθυμισω πως και το κορσα 1.4 εχει ταμπουρα εκδοση του 08 επισης το 1.3 σουιφτ εκδοση 09 , το κατα τα αλλα καλοδιοτι γερμανικο πολο 1.4 στην πρωτη παρουσιαση του πριν 4χρονια(μετα τα εβαλε σε φρασκαρισμα), το νεο κλιο εχει επισησς ταμπουρα.θελετε και αλλα? υπαρχουν!της κατηγοριας παντα ετσι!!ριξτε μια καλυτερη ματια τοτε οπως και στισ αποστασεις φρεναρισματος οπου τα ταμπουρα σταματανε 2μ πιο πριν απο ενα που εχει 4δισκους(δεν αναφερω μοντελα,τους πινακες τους εχει και το autotriti).δεν λεω πως 2δισκοι και 2ταμπουρα ειναι καλυτερα απο 4δισκους σε καμια περιπτωση,ομως να γνωριζεται πως οταν ενα αμαξι φρεναρει,ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ πεφτει μπροστα και οχι πισω..ακομη ρολο παιζει τι ποσοστο εχει μπροσ και τι πισω.συνηθως ειναι τουλαχιστοω 75% μπροστα και 25% πισω αναλογα το αμαξι..
εγω παιδια σαν κατοχος του corsa του 2010 παλι corsa θα περνα...και θα ηθελα να πω στον φιλο elmariachi οτι και το ford fiesta μοιαζει λιγο με το corsa αλλα σε πιο μικρο μεγεθος....τωρα απο θεμα κινητηρων θα δειξει...
το πηρα διοτι εχει πολυ καλητερη αισθηση το τιμονι του και γενικοτερα το πλαισιο του (θα το καταλαβει κανεις σε δρομο με στροφες) σε σχεση με τα οπελ τα οποια θεωρω πιο συντηρητικα αυτοκινητα...
...αυτο που με ενοχλει ειναι η ελλειψη πισω δισκοφρενων οπως προαναφερθηκε και η ελλειψη του Cruse Control στην εκδοση Titanium! δηλαδη για να τα εχω αυτα επρεπε να παρω την Τitanium X εκδοση η οποια εφευγε περιπου στο 1000ευρω..
Προσωπικά με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να έχει τον πιό ισχυρό κινητήρα και το πιό μικρό βάρος αμαξώματος, προκειμένου να έχει και τις καλύτερες επιδόσεις. Κανένα άλλο χαρακτηριστικό δεν με ενδιαφέρει όσο αυτά. Συγκρίνοντας τα δύο αυτοκίνητα, βλέπουμε ότι το Fiesta έχει 125 ίππους στις 6000rpm και ροπή 200nm στις 1400 rpm, με βάρος αμαξώματος 1101 κιλά, ενώ το Corsa 115 ίππους, στις 5000 rpm και ροπή 170 nm στις 1800 rpm, με βάρος αμαξώματος 1214 κιλά. Από αυτά τα στοιχεία προκύπτουν και οι επιδόσεις επιτάχυνσης, όπου τα 100 km/h επιτυγχάνονται σε συντομότερο χρόνο από το Fiesta, σε σύγκριση με το Corsa. Επιπλέον υπάρχει έκδοση του ίδιου κινητήρα του Fiesta, με 140 ίππους, κάτι που δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να αναβαθμίσει τον κινητήρα του, από 125 σε 140 ίππους. Επομένως αν ήταν να διαλέξω, θα διάλεγα το Fiesta, χωρίς κανένα δισταγμό.
Σαφως και το Opel Corsa με τα 115 αλογα θα ηταν η επιλογη μου οχι μονο γιατι πιστευω οτι η Opel παραγει εκπληκτικα και μοναδικα αυτοκινητα αφου διαθετω το εξαιρετικο Astra G αλλα και γιατι ειναι πιο ομορφο πολυ πιο ποιοτικο και αποδοτικο με χαμηλοτερη καταναλωση απο το Fiesta αλλα και ειναι και πολυ πιο ευρυχωρο.Με τον κεραυνο της Opel στο καπο τα αυτοκινητα ειναι μια σωστη και καταλληλη επιλογη για τον καθενα.
Οποιος θελει να εχει "χρωμα" η οδηγηση του επιλεγει με "κλειστα" ματια Ford fiesta.Για ολες τις αλλες περιπτωσεις ας στραφουν προς τι μερια του Opel corca.Ενα αυτοκινητο για ολες τις "δουλειες".
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΤΟ FIESTA EINAI ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Ή ΗΓΕΤΗΣ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ.... ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΟΘΟΝΗ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ 6ΤΑΧΥΤΟ....
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΥΓKΡΙΝΟΥΜΕ ΤΑ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΟTAN TO FORD 1.6 DIESEL ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ..ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓKΡΙΘΕΙ ΤΟ FORD ΜΕ ΜΕ ΜΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΤΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔEEΣΤΕΡΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣHΜEΙΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ 2015 ΒΓΗΚΕ HΔΗ ΤΟ CORSA..ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ,ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ SWIFT,ΑΠΟ ΤΟ ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΕ ΘΕΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ YARIS ,ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΑ ΔΙΧΩΣ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ POLO - CLIO , ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ MICRA, I 20, YPSILON, IBIZA, Ε Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙ ΝΕΟ ΗΓΕΤΗ FORD FIESTA ECOBOOST ..
δεν υπαρχει διλημμα. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΤΟ FIESTA ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ !! ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΕΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΥΡΜΠΙΣΙΕΣ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΝΟΛΟ..ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΡΟΤΣΑ ΠΑΤΩΜΑ ΜΟΤΕΡ ΟΛΑ ΥΠΕΡΠΡΟΣΕΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ
θεωρώ το πάτημα του Fiesta το καλύτερο της κατηγορίας, όπως επίσης και το τιμόνι του εξαιρετικό. Αισθητικά το opel είναι πολύ όμορφο, αλλά στην χρήση του γενικά είναι αδιάφορο.
Εχοντας οδηγήσει και τα δύo σε test drive και όντας κάτοχος του Fiesta Ecoboost 100, θα έλεγα ότι οδηγικά πιο ενδιαφέρον και ζωηρό είναι το Fiesta, αλλά η λειτουργία του κινητήρα του Corsa, ειδικά κατά τις αλλαγές ταχυτήτων, είναι πιο απαλή και ευχάριστη.
κυριε tpm, κανετε λαθος στο θεμα ταμπουρα.να σας υπενθυμισω πως και το κορσα 1.4 εχει ταμπουρα εκδοση του 08 επισης το 1.3 σουιφτ εκδοση 09 , το κατα τα αλλα καλοδιοτι γερμανικο πολο 1.4 στην πρωτη παρουσιαση του πριν 4χρονια(μετα τα εβαλε σε φρασκαρισμα), το νεο κλιο εχει επισησς ταμπουρα.θελετε και αλλα? υπαρχουν!της κατηγοριας παντα ετσι!!ριξτε μια καλυτερη ματια τοτε οπως και στισ αποστασεις φρεναρισματος οπου τα ταμπουρα σταματανε 2μ πιο πριν απο ενα που εχει 4δισκους(δεν αναφερω μοντελα,τους πινακες τους εχει και το autotriti).δεν λεω πως 2δισκοι και 2ταμπουρα ειναι καλυτερα απο 4δισκους σε καμια περιπτωση,ομως να γνωριζεται πως οταν ενα αμαξι φρεναρει,ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ πεφτει μπροστα και οχι πισω..ακομη ρολο παιζει τι ποσοστο εχει μπροσ και τι πισω.συνηθως ειναι τουλαχιστοω 75% μπροστα και 25% πισω αναλογα το αμαξι..
clio !opel αποτυχια οδηγικη και fiesta κατωτερο!
εγω παιδια σαν κατοχος του corsa του 2010 παλι corsa θα περνα...και θα ηθελα να πω στον φιλο elmariachi οτι και το ford fiesta μοιαζει λιγο με το corsa αλλα σε πιο μικρο μεγεθος....τωρα απο θεμα κινητηρων θα δειξει...
Προσωπικα εχω το fiesta 1.0 125ps.
...αυτο που με ενοχλει ειναι η ελλειψη πισω δισκοφρενων οπως προαναφερθηκε και η ελλειψη του Cruse Control στην εκδοση Titanium!
δηλαδη για να τα εχω αυτα επρεπε να παρω την Τitanium X εκδοση η οποια εφευγε περιπου στο 1000ευρω..
Καλησπερα.Προκαλει εντυπωση το γεγονος,που υπαρχουν καποιοι που πιστευουν οτι το κορσα ειναι.....καινουργιο μοντελο.Βεβαια καινουργιο ειναι.....το εσωτερικο του,ενταξει,και εχει αισθηση μεγαλυτερης κατηγοριας,μαλιστα υστερα απο 8 χρονια παρουσιασαν και καινουργιο κινητηρα!!!Καπου εκει ομως το φιεστα,δεν χωραει αντιπαραθεση στην συγκεκριμενη αναμετρηση,καθως ο κινητηρας του βραβευεται επι τρια χρονια,ο καλυτερος κινητηρας της χρονιας,εχει καλυτερες αναρτησεις,καλυτερο τιμονι,καλυτερα καθισματα,θεση οδηγησης. κτλ.Φιεστα δαγκωτο!!!!!!
Προσωπικά με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να έχει τον πιό ισχυρό κινητήρα και το πιό μικρό βάρος αμαξώματος, προκειμένου να έχει και τις καλύτερες επιδόσεις. Κανένα άλλο χαρακτηριστικό δεν με ενδιαφέρει όσο αυτά. Συγκρίνοντας τα δύο αυτοκίνητα, βλέπουμε ότι το Fiesta έχει 125 ίππους στις 6000rpm και ροπή 200nm στις 1400 rpm, με βάρος αμαξώματος 1101 κιλά, ενώ το Corsa 115 ίππους, στις 5000 rpm και ροπή 170 nm στις 1800 rpm, με βάρος αμαξώματος 1214 κιλά. Από αυτά τα στοιχεία προκύπτουν και οι επιδόσεις επιτάχυνσης, όπου τα 100 km/h επιτυγχάνονται σε συντομότερο χρόνο από το Fiesta, σε σύγκριση με το Corsa. Επιπλέον υπάρχει έκδοση του ίδιου κινητήρα του Fiesta, με 140 ίππους, κάτι που δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να αναβαθμίσει τον κινητήρα του, από 125 σε 140 ίππους. Επομένως αν ήταν να διαλέξω, θα διάλεγα το Fiesta, χωρίς κανένα δισταγμό.
Σαφως και το Opel Corsa με τα 115 αλογα θα ηταν η επιλογη μου οχι μονο γιατι πιστευω οτι η Opel παραγει εκπληκτικα και μοναδικα αυτοκινητα αφου διαθετω το εξαιρετικο Astra G αλλα και γιατι ειναι πιο ομορφο πολυ πιο ποιοτικο και αποδοτικο με χαμηλοτερη καταναλωση απο το Fiesta αλλα και ειναι και πολυ πιο ευρυχωρο.Με τον κεραυνο της Opel στο καπο τα αυτοκινητα ειναι μια σωστη και καταλληλη επιλογη για τον καθενα.
Οποιος θελει να εχει "χρωμα" η οδηγηση του επιλεγει με "κλειστα" ματια Ford fiesta.Για ολες τις αλλες περιπτωσεις ας στραφουν προς τι μερια του Opel corca.Ενα αυτοκινητο για ολες τις "δουλειες".
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΤΟ FIESTA EINAI ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Ή ΗΓΕΤΗΣ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ.... ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΟΘΟΝΗ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ 6ΤΑΧΥΤΟ....
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΥΓKΡΙΝΟΥΜΕ ΤΑ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΟTAN TO FORD 1.6 DIESEL ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ..ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓKΡΙΘΕΙ ΤΟ FORD ΜΕ ΜΕ ΜΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΤΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔEEΣΤΕΡΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ,ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ SWIFT,ΑΠΟ ΤΟ ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΕ ΘΕΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ YARIS ,ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΑ ΔΙΧΩΣ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ POLO - CLIO , ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ MICRA, I 20, YPSILON, IBIZA, Ε Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙ ΝΕΟ ΗΓΕΤΗ FORD FIESTA ECOBOOST ..
δεν υπαρχει διλημμα. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΤΟ FIESTA ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ !! ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΕΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΥΡΜΠΙΣΙΕΣ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΝΟΛΟ..ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΡΟΤΣΑ ΠΑΤΩΜΑ ΜΟΤΕΡ ΟΛΑ ΥΠΕΡΠΡΟΣΕΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ
θεωρώ το πάτημα του Fiesta το καλύτερο της κατηγορίας, όπως επίσης και το τιμόνι του εξαιρετικό. Αισθητικά το opel είναι πολύ όμορφο, αλλά στην χρήση του γενικά είναι αδιάφορο.
Εχοντας οδηγήσει και τα δύo σε test drive και όντας κάτοχος του Fiesta Ecoboost 100, θα έλεγα ότι οδηγικά πιο ενδιαφέρον και ζωηρό είναι το Fiesta, αλλά η λειτουργία του κινητήρα του Corsa, ειδικά κατά τις αλλαγές ταχυτήτων, είναι πιο απαλή και ευχάριστη.
Επιλέγω το Ford Fiesta γιατί είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο, ενώ το Opel Corsa έχει καταντήσει ένα αέναο facelift.
Πολυ καλο και περιεκτικο αρθρο αν επελεγα ενα απο αυτα τα δυο το fiesta θα ηταν πρωτη επιλογη το μονο που με χαλαει το 5αρι σασμαν