• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η δίλιτρη υβριδική Toyota Corolla των 180 ίππων, συνδυάζει κινητήρα δύο λίτρων με μπαταρίες, έχοντας κατανάλωση καυσίμου εντός πόλης γύρω στο 5,5 λτ./100 χλμ. και εξαιρετικές επιδόσεις.

Δίλιτρο, οικονομικό και χωρίς φοροεπιβαρύνσεις!

Διαβάστηκε από 8190 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/9/2019
 

Με την κατάργηση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης και του τεκμηρίου διαβίωσης, η απόκτηση ενός δίλιτρου και άνω μοντέλου γίνεται πλέον αρκετά πιο εφικτή, με την αγορά να προσφέρει πολλές λύσεις, ειδικά σε υβριδικά μοντέλα.


Σύμφωνα με εξαγγελίες του κυβερνητικού εκπροσώπου, τα τεκμήρια διαβίωσης σε όλο τους το εύρος, ήτοι σε κατοικίες, αυτοκίνητα, σκάφη αναψυχής, πισίνες κ.α. θα καταργηθούν σταδιακά από το 2020 σε βάθος διετίας, ενώ τη θέση τους θα πάρουν νέοι ελεγκτικοί μηχανισμοί.

Όσον αφορά στα αυτοκίνητα, αυτή είναι μια πολύ καλή εξέλιξη, καθώς θα ανοίξει ο δρόμος για την επανακυκλοφορία εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, που οι ιδιοκτήτες τους είχαν καταθέσει τις πινακίδες λόγω της δυσβάσταχτης φορολογίας. Επιπλέον αυτού, εφόσον υλοποιηθούν αυτές οι εξαγγελίες θα ανοίξει η στρόφιγγα για την αγορά αυτοκινήτων με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. που εδώ και αρκετά χρόνια θεωρείται από πολλούς απαγορευτική με το ισχύον φορολογικό πλαίσιο.

Και αν πιστεύετε πως αυτό αφορά τους λίγους «προνομιούχους» που μπορούν να αγοράσουν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού είστε λάθος. Πλέον υπάρχουν πολλά προσιτά δίλιτρα και άνω μοντέλα που απευθύνονται στο ευρύ κοινό και όχι σε μια κάστα λίγων.

Κύριος υπεύθυνος γι αυτό είναι οι υβριδικές τεχνολογίες που ενσωμάτωσαν ατμοσφαιρικούς κινητήρες μεγάλου –για τα δικά μας δεδομένα- κυβισμού, με συστήματα μπαταριών. Κατά αυτό τον τρόπο λοιπόν περιορίζεται σε μεγάλο βαθμό η κατανάλωση, συνεπώς δεν υπάρχει ούτε ο οικονομικός βραχνάς της κατανάλωσης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η νέα Toyota Corolla Hybrid των 180 ίππων. Με κινητήρα δύο λίτρων, μέση κατανάλωση καυσίμου κοντά στα 7,0 λτ./100 χλμ. και εντός πόλης γύρω στο 5,5 λτ./100 χλμ., καταφέρνει και συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις με οικονομία diesel μοντέλου. Με τιμή μάλιστα στα 30.000 ευρώ, σίγουρα μπορεί και απευθύνεται σε ένα μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού. Φυσικά η νέα Corolla δεν είναι το μοναδικό παράδειγμα, ενώ και άλλες φίρμες, όπως η Ford με το Kuga, ετοιμάζουν να λανσάρουν υβριδικά μοντέλα με μεγάλου κυβισμού μοτέρ.

Βλέπουμε λοιπόν πως τα δεδομένα έχουν αλλάξει και τα «μεγάλα» μοτέρ προσφέρουν οικονομία καυσίμου και παράλληλα διατηρούν την τιμή των μοντέλων σε προσιτά πλαίσια.

Εσείς τι λέτε, οι συνθήκες ευνοούν την αγορά ενός νέου αυτοκίνητου από 2λίτρα και πάνω. Εσείς με τα νέα δεδομένα θα σκεφτόσασταν να προβείτε σε μια τέτοια αγορά;

Tags: TOYOTA

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Η κίνηση στους δρόμους

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Οι Χάρτες Google θα ενημερώνουν για μπλόκα

Tα C-HR της Modellista

Video: Η πρώτη BMW Σειρά 2 Gran Coupe

Μικρό βήμα για εκείνη, μεγάλο για τη ζωή της

Porsche: «Nα διαφοροποιηθούμε για να επιβιώσουμε»

Διέρρευσε η νέα Skoda Octavia

Σχέδιο δείχνει το νέο Hyundai Tucson

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »