Κινητήρας - Επιδόσεις: 65 χλμ. με ρεύμα & δυναμικές επιδόσεις

69.641 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2024)
Σε γενικές γραμμές η plug-in υλοποίηση στην τετρακίνητη Tonale των 280 ίππων είναι εξαιρετική και σίγουρα αντάξια του ονόματος Alfa Romeo: Φλογερές επιδόσεις (0-100 σε 6,3 δλ.), αλλά και χαμηλή μέση κ
2 Φωτογραφίες »

Σε γενικές γραμμές η plug-in υλοποίηση στην τετρακίνητη Tonale των 280 ίππων είναι εξαιρετική και σίγουρα αντάξια του ονόματος Alfa Romeo: Φλογερές επιδόσεις (0-100 σε 6,3 δλ.), αλλά και χαμηλή μέση κατανάλωση (4,8 λτ./100 χλμ).

Το plug-in υβριδικό σύστημα της Tonale έχει ως βάση το σύστημα της Jeep που γνωρίσαμε στα Renegade 4xe και Compass 4xe. Ωστόσο χάρη σε μια σειρά από βελτιώσεις και αλλαγές, ο συνδυασμός του θερμικού 1,3 turbo βενζινοκινητήρα των 180 ίππων και του ηλεκτροκινητήρα των 122 ίππων, αποδίδει 280 άλογα, αλλά κυρίως έχει μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία (έως 77 χλμ. σε αστική χρήση σύμφωνα με την Alfa). Η τελευταία οφείλεται στη νέα μπαταρία των 15,5 kWh, η οποία χάρη στον 7,4 kW φορτιστή του αυτοκινήτου, φορτίζει από wallbox σε μόλις 2,5 ώρες και σε οικιακή πρίζα κοντά στις 6,5 ώρες.


 Mε μια φόρτιση η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία στην πόλη πλησιάζει τα 70 χλμ.
2 Φωτογραφίες »

Mε μια φόρτιση η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία στην πόλη πλησιάζει τα 70 χλμ.


Στην πράξη η εκκίνηση γίνεται ηλεκτρικά και μέχρι τα 135 χλμ./ώρα μπορείς να καις τίποτα, αν υπάρχει ενέργεια στη μπαταρία. Το σύστημα ανάκτησης είναι εξαιρετικό και μέσα στην κίνηση κερδίζει πολλά ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Εμείς σε μικτές συνθήκες καταφέραμε γύρω στα 60 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη ξεπεράσαμε τα 70 χλμ. χωρίς να κάψουμε βενζίνη!

Όταν το ζητήσεις μάλιστα, ο βενζινοκινητήρας μπαίνει άμεσα στο παιχνίδι και ειδικά με το dynamic πρόγραμμα επιλεγμένο, όπου το σύστημα αποδίδει στο max και το 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κρατάει ψηλά τις στροφές στις αλλαγές, οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές: 0-100 σε 6,3 δλ., 60-100 σε 3,2 δλ. και 80-120 σε 4,0 δλ. έδειξαν οι μετρήσεις μας, νούμερα που αντιστοιχούν σε ένα πολύ γρήγορο GTi!

Αν δεν υπάρχει ικανό απόθεμα ενέργειας στη μπαταρία, η Tonale λειτουργεί όπως όλα τα PHEV, ως υβριδικό με την κατανάλωση να είναι γύρω στα 5 λτ./100 χλμ. Βέβαια αν επιλέξεις φόρτιση μπαταρίας εν κινήσει θα δεις μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης (γύρω στα 8 λτ./100 χλμ). Σίγουρα θα θέλαμε πιο σπορτίφ ήχο, αλλά και λιγότερο γρέζι του κινητήρα ψηλά, αλλά σε γενικές γραμμές η plug-in υλοποίηση στην Tonale είναι εξαιρετική και σίγουρα αντάξια του ονόματος Alfa Romeo.

Σελίδα 1Δοκιμή: Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4
Σελίδα 2Κινητήρας - Επιδόσεις: 65 χλμ. με ρεύμα & δυναμικές επιδόσεις
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά: Στρίβει σαν Alfa, αλλά έχει ελαφρύ τιμόνι
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
ΜΟΤΟ