Κινητήρας: Καλές επιδόσεις με νορμάλ κατανάλωση και πολιτισμένος
(24/5/2025)
Σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση, το προσπέρασμα έρχεται στο μισό χρόνο, καθώς για το 80-120 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,4 δλ. έναντι 13,8 της χειροκίνητης έκδοσης.
Το κινητήριο σύνολο του Kona αποδίδει 138 ίππους με 250 Nm ροπής και είναι εφοδιασμένο με τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων, όχι όμως και κάποιο ηλεκτρικό βοήθημα, ωστόσο τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά στη συνολική λειτουργία του. Αυτό που μας «κέρδισε» ήταν τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά του με το γραμμικό τρόπο που απλώνεται η ισχύς και η αφθονία της από χαμηλά. Ειδικά στο sport mode είναι αρκετά ζωηρό και με αρωγό το αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη DCT των επτά σχέσεων, οι επιδόσεις του είναι αρκετά σβέλτες, παρόλο που το κιβώτιο έχει ένα μικρό lag στις αλλαγές. Αναλυτικότερα, λόγω και του kick down, του αυτόματου κατεβάσματος 2 ή και περισσότερων σχέσεων στο βαθύ πάτημα του πεντάλ γκαζιού, το προσπέρασμα είναι πολύ πιο «άνετο» (60-100 και 80-120 σε 5,0 και 4,4 δλ.), νούμερα αρκετά πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Μοναδικό μειονέκτημα είναι οι εκπομπές διοξειδίου ρύποι (141-148 γρ. CO2/χλμ.) και αυτό διότι στις εκδόσεις άνω των 145 γρ. υπάρχουν περιορισμοί στην κίνηση στο Δακτύλιο.