Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
215.887 Επισκέψεις στο άρθρο -
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/1/2021
Κινητήρας: Κορυφαίες επιδόσεις & εξαιρετική λειτουργία, τσιμπημένη αναλογικά η κατανάλωση
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία στην γκάμα του ανανεωμένου i30 είναι ο ολοκαίνουριος 4κύλινδρος T-GDI κινητήρας των 1,5 λίτρων ο οποίος αντικαθιστά τον 1,4 λτ. του προηγούμενου και εκτός από τους 20 ίππους παραπάνω που διαθέτει, ενσωματώνει και 48βολτο ήπια ηλεκτρικό σύστημα. Αυτό δίνει στον ισχυρό ούτως η άλλως κινητήρα των 159 ίππων, τη δυνατότητα να δείξει τη δύναμή του σε κάθε πάτημα του γκαζιού προσφέροντας επιπλέον δύναμη κατά την επιτάχυνση. Στην πράξη αυτό συνεπάγεται κορυφαία απόκριση και ελαστικότητα ιδιαίτερα στην επιλογή Sport του συστήματος παραμετροποίησης αλλά και εξαιρετικά πολιτισμένη και γεμάτη λειτουργία. Το σύνολο επωφελείται και από το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT το οποίο ικανοποιεί απόλυτα τόσο στην αυτόματη όσο και στην χειροκίνητη λειτουργία του, με τις εναλλαγές να γίνονται άμεσα και μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι. Οι επιδόσεις είναι κορυφαίες και ιδιαίτερα αυτές των ρεπρίζ, με την μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα 8,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα, τιμή που κρίνεται σχετικά αυξημένη.
Στο δρόμο: Ικανότατο και ιδιαίτερα ασφαλές
Χωρίς αλλαγές σε αρχιτεκτονική και ρύθμιση της ανάρτησης, το ανανεωμένο i30 Fastback παραμένει ένα πολύ ικανό αυτοκίνητο στο δρόμο, ιδιαίτερα σε αυτή την ισχυρή του έκδοση. Πιο συγκεκριμένα και εδώ συναντάμε διάταξη πολλαπλών συνδέσμων για την πίσω ανάρτηση αλλά και πιο σφιχτό setup σε σχέση με τις Hatchback εκδόσεις του, ωστόσο και πάλι το ζητούμενο που είναι η παροχή άνεσης και η ασφάλεια καλύπτονται επαρκώς αφού η απόσβεσή της είναι εξαιρετική και προσφέρει και ικανοποιητικά επίπεδα ποιότητας κύλισης. Παράλληλα διατηρεί τις κλίσεις του αμαξώματος σε στροφές σε λογικά επίπεδα και καλή κατευθυντικότητα στον ανοιχτό δρόμο, προσφέροντας και καλή οδηγική αίσθηση στον οδηγό που θα θελήσει να εκμεταλλευθεί τον ικανό κινητήρα και το κιβώτιό του. Η ουδετερότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό του στο όριο, ενώ το ευχάριστο και ασφαλές προφίλ του συμπληρώνεται και από τα ικανά του φρένα, με απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,7 μέτρα.
Η γνώμη μας
Η Hyundai συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα με τα προιόντα της σε κάθε κατηγορία η υποκατηγορία εισχωρεί. Το Fastback είναι ένα πλήρες μικρομεσαίο που ξεχωρίζει με την εμφάνισή του και ενσωματώνει σύγχρονα χαρακτηριστικά σε μηχανικά μέρη και εξοπλισμό, όλα αυτά σε ελκυστική τιμή και φυσικά με 5ετή εγγύηση και την αξιοπιστία που συνοδεύει το όνομα της φίρμας.
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, χώροι, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, εγγύηση
- Μουντός εσωτερικός διάκοσμος στη βασική έκδοση, κατανάλωση υπό πίεση, ορατότητα προς τα πίσω
Πραγματικά κάτι μοναδικό σχεδιαστικά στην μικρομεσαία κατηγορία και σε αυτό το επίπεδο τιμής. Μια all around πρόταση που καλύπτει τον οικογενειάρχη ο οποίος θέλει να ξεχωρίζει από τη λαίλαπα των SUV. Να σημειώσω ότι ο νέος 1500αρης κινητήρας είναι σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με αυτόν που αντικαθιστά και ταιριάζει γάντι με το 7ταχυτο DCT.
Το σημαντικό δεν είναι το μοντέλο, αλλά η δυναμική της εταιρίας, που αναπτύσσεται σε όλα τα μέτωπα και εξελίσσεται εντυπωσιακά, όπως πχ με το νέο Tucson! Από το σύνηθες άχαρο εσωτερικό σε ένα εντυπωσιακό σαλόνι, χωρίς υψηλή κοστολόγηση
οτι καλυτερο αυτο τον καιρο μετα την αποχώρηση της Τζιουλεττας...ενα αυτοκινητο που διατηρεί οπως και οταν πρωτοπαρουσιαστηκε τους πολλαπλούς στη πίσω αναρτηση(καταργηθηκαν στην χατσ έκδοση;) , ότι πιο ομορφο πρακτικό προσιτό σπορτιβ υπαρχει στην αγορα...Αν υπηρχε και η έκδοση με τον νεο 1.5 ατμοσφαιρικό...με τα 110 άλογα, για τους ρομαντικους , γιατι δεν την προσφέρουν;
21000€ για Hyundai......γελάνε και οι κατσαρίδες στους υπονόμους !!!!!!!