Ο νέος, εντελώς αλουμινένιος 1,6 CRDi ξεχωρίζει για την ιδιαίτερα ραφιναρισμένη του λειτουργία, στην έκδοση με τα 115 άλογα άλογα τουλάχιστον. Είναι διαθέσιμος και με 136 ίππους.

Κινητήρας: Εξαιρετικός diesel, αλλά «τσιμπάει»

51.960 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2018)

Ο ολοκαίνουργιος, Euro7 ready, εντελώς αλουμινένιος 16βάλβιδος 1,6 turbodiesel του Ceed με τη βοήθεια turbo μεταβλητής γεωμετρίας αποδίδει 115 άλογα (διαθέσιμος και με 136) με 280 Nm ροπής στη χειροκίνητη έκδοση από τις 1.500-2.750 σ.α.λ. (300 Nm με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη από τις 1.500-2.500 σ.α.λ.). Σε σχέση με τον παλιό εμφανίζει μεταξύ άλλων 11,5% βελτιωμένη θερμοδυναμική απόδοση, εξελιγμένο κύκλωμα ψύξης, ελαχιστοποίηση τριβών και διαθέτει υγρό εξάτμισης AdBlue, ενώ είναι έτοιμος για χρήση σε ήπια υβριδικά συστήματα με 48V ηλεκτρικό κύκλωμα.

Χάρη στην ανάγκη για συντήρηση κάθε 30.000 χλμ. ή 2 χρόνια και στην χρήση εξελιγμένου ιμάντα εκκεντροφόρων με αντοχή 240.000 χλμ. ή 8 χρόνια, έχει και μικρό κόστος συντήρησης (σύμφωνα με την αντιπροσωπεία αυτό είναι 712 ευρώ στην 6ετία). Αυτό που μετράει περισσότερο ίσως είναι πως στην πράξη δείχνει ότι είναι ένας από τους καλύτερους πετρελαιοκινητήρες της αγοράς. Έχει πολιτισμένη, χωρίς κραδασμούς ή αισθητό κροτάλισμα, λειτουργία τη στιγμή που εμφανίζεται εύρωστος από χαμηλά με καλή απόκριση.

Σε καμία περίπτωση δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, όμως σε συνδυασμό με το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο – εξαιρετικός ο επιλογέας- μπορείς να κινηθείς σβέλτα και να προσπερνάς με άνεση. Τώρα σε ότι αφορά στην κατανάλωση, η μέση τιμή των 6,2 λτ./100 που μετρήσαμε απέχει αρκετά από τα 3,9 λτ./100 που υπόσχεται η Kia, ενώ αν οδηγείς σβέλτα μπορεί να πλησιάσει και τα 7,0 λτ./100 χλμ. Η μέτρια αεροδυναμική πλήττει και την κατανάλωση στο ταξίδι, αφού στα 5,0 λτ./100 χλμ. το Ceed καταφέρνει μόλις 125 χλμ./ώρα (το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού κυμαίνεται ανάμεσα στα 130-139 χλμ./ώρα). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD E-TRANSIT
citroen