Ο αρχοντικός τρόπος που πατάει το νέο Kia Ceed στο δρόμο, το άκαμπτο πλαίσιο, η απορροφητικότητα της ανάρτησης, ο χαμηλός θόρυβος στην καμπίνα και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης είναι τα στοιχεία που κερδίζουν αμέσως την προσοχή.

Το νέο Κια Ceed είναι ευχάριστο στην οδήγηση και δείχνει πως όσοι ασχολήθηκαν με την σχετική εξέλιξη αφιέρωσαν χρόνο και κόπο, που έπιασε τόπο.

Στο δρόμο: Ποιοτικό στην κύλιση και ευχάριστο στην οδήγηση

51.963 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2018)

Σε μια εποχή που οι περισσότεροι κατασκευαστές της κατηγορίας «κάνουν πίσω» στην τοποθέτηση πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων και στο κόστος που αυτή συνεπάγεται, η Kia επιμένει στην σοφιστικέ αυτή λύση και για τη νέα γενιά του Ceed. Παράλληλα η νέα πλατφόρμα χάρη στην ευρεία χρήση ατσαλιού υπερυψηλής αντοχής (52%) είναι πιο άκαμπτη, αλλά και πιο ελαφριά (έως 60 κιλά σαν πλαίσιο, αλλά λόγω περισσότερων συστημάτων ασφαλείας 23 κιλά κατά μέσο όρο ως όχημα). Υπάρχουν νέες, πιο σφιχτές, ρυθμίσεις στην ανάρτηση, καθώς και αλλαγές στην ηλεκτρική κρεμαγιέρα του τιμονιού. Όλα αυτά φαίνονται με τον καλύτερο τρόπο στην πράξη. 

Ο αρχοντικός τρόπος που πατάει το νέο Kia Ceed στο δρόμο, το άκαμπτο πλαίσιο, η απορροφητικότητα της ανάρτησης, ο χαμηλός θόρυβος στην καμπίνα και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης είναι τα στοιχεία που κερδίζουν αμέσως την προσοχή. Στο ταξίδι είναι ήσυχο και κυρίως απόλυτα σταθερό ακόμη και κόντρα σε θυελλώδεις ανέμους. 

Τα καλά νέα όμως έχουν και συνέχεια όταν ο δρόμος στενέψει και αποκτήσει φιδωτή μορφή. Εκεί, ακόμη και υπό πίεση, ο έλεγχος του αμαξώματος είναι ιδανικός, η κλίση συγκρατημένη το περιθώριο πρόσφυσης υψηλό και τα φρένα αψεγάδιαστα. Το εμπρός μέρος θα ανοίξει φυσιολογικά πρώτα την τροχιά του -το Focus πάντως δείχνει περισσότερη αντοχή στην υποστροφή- με το πίσω μέρος να παραμένει βιδωμένο στην άσφαλτο, ακόμα και πάνω από μια έντονη εγκάρσια ανωμαλία (τα καλά των πολλαπλών συνδέσμων).

Στα θετικά στοιχεία συγκαταλέγεται και το τιμόνι, που έχει φυσική αίσθηση, σωστό βάρος και αποτελεσματικότητα. Βέβαια αν το «ψειρίσεις» θα δεις πως τελικά δεν έχει την κοψιά και την αμεσότητα του μπροστινού μέρους του Focus. Όχι πως το Ceed δεν είναι καλό απλώς, είναι το Focus που έχει βάλει πολύ ψηλά τον πήχη. Σε κάθε περίπτωση το Ceed είναι ευχάριστο στην οδήγηση και δείχνει πως όσοι ασχολήθηκαν με την σχετική εξέλιξη αφιέρωσαν χρόνο και κόπο, που έπιασε τόπο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green