Δοκιμάζουμε τη ναυαρχίδα της Mercedes-Benz, τη νέα S 400 d, που αποτελεί την επιτομή της πολυτέλειας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε τη ναυαρχίδα της Mercedes-Benz, τη νέα S 400 d, που αποτελεί την επιτομή της πολυτέλειας.

Δοκιμή: Νέα Mercedes S 400 d

20.318 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2018)

Η S-Class είναι η ναυαρχίδα της Mercedes-Benz. Στην ανανεωμένη της έκδοση έρχεται πιο high-tech και πολυτελής από ποτέ. Την δοκιμάζουμε στην έκδοση S 400 d.

Το καλό μπορεί να γίνει καλύτερο. Το καλύτερο όμως; Πίσω στο 2013 όταν είχε παρουσιαστεί η τελευταία γενιά της S-Class οι άνθρωποι της Mercedes μας είχαν πει πως πρόκειται για «το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου». Φαίνεται, όμως, πως και το καλύτερο μπορεί να βελτιωθεί. Έτσι, το καλοκαίρι η Mercedes ανανέωσε την ναυαρχίδα της, όχι τόσο εμφανισιακά, αλλά επί της ουσίας και σύμφωνα με το πνεύμα της εποχής. Για την ακρίβεια βελτιώθηκε όλη η γκάμα των κινητήρων και προστέθηκε ένας 6κύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας (πρώτη φορά από το 1997), πλέον υπάρχει ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt για τις υψηλές απαιτήσεις ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτούν τα σύγχρονα συστήματα, έχει χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης, νέα γενιά πνευματικής ανάρτησης και πολλά, πολλά ακόμη. Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις στην γκάμα των πετρελαιοκινητήρων της, την S 400 d 4MATIC με έναν 3λιτρο σε σειρά biturbo diesel απόδοσης 340 ίππων.

Η ανάρτηση της S-Class είναι εξαιρετική: Οδοστρωτήρας στις λακκούβες αλλά και βράχος στις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.

Η ανάρτηση της S-Class είναι εξαιρετική: Οδοστρωτήρας στις λακκούβες αλλά και βράχος στις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Με 6, όπως πρέπει
Μπαίνουμε κατευθείαν στο ζουμί και συγκεκριμένα στον κινητήρα της S 400 d. Αυτός έχει χωρητικότητα 2.925 κ.εκ., 6 κυλίνδρους, διπλό τούρμπο, 700 Nm ροπής στις 1.200 σ.α.λ. και ιπποδύναμη 340 άλογα στις 3.600 σ.α.λ. Στην πράξη, πατάς το κουμπί εκκίνησης και πραγματικά, ακόμη και σε κλειστό parking να βρίσκεσαι, η πρώτη ακουστική αίσθηση είναι εντυπωσιακή. Ο παραγόμενος ήχος στο ρελαντί είναι όμορφος και δεν υπάρχει κροτάλισμα, ενώ από κραδασμούς ούτε λόγος να το συζητήσουμε. Βέβαια, την ηχητική του παρουσία την κάνει φανερή στο kick down. Όσο για το πώς πηγαίνει; Τα 5,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα δεν έχουν καμία σημασία στον υποψήφιο πελάτη πρόεδρο ή στο στέλεχος που ταξιδεύει επαγγελματικά από την μία άκρη της Ελλάδος στην άλλη. Σημασία έχει το ότι ταξιδεύεις με 130 χλμ./ώρα στην εθνική μόνο με 1.200 σ.α.λ. (σ.σ. εκεί δηλαδή που είναι η μέγιστη ροπή), ενώ αν βρεθείς σε ανοικτό δρόμο όπως μία Autobahn τα 200 χλμ./ώρα έρχονται με 2.200 σ.α.λ. στο στροφόμετρο. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση ο κατασκευαστής δίνει επίσημο νούμερο 5,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο εσείς υπολογίστε 6,3 λτ. με οικονομική οδήγηση ή 7,7 λτ. αν δεν κυνηγάτε την οικονομία και κινείστε σε πιο normal ρυθμούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
MAXUS SAIC
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel