Πολύ όμορφο το ταμπλό: η ίδια ταυτότητα περνά σταδιακά και στα μικρότερα μοντέλα. Από πλευράς ποιότητας λίγα σχόλια μπορούν να γίνουν. Στις πόρτες υπάρχει πλαστικό που άλλα αυτοκίνητα δεν τολμούν να βάλουν ούτε στο κυρίως μέρος του ταμπλό.

Τεράστια πίσω πόρτα-τεράστιο άνοιγμα: από εδώ μπαίνετε σε έναν κόσμο ηρεμίας και απόλαυσης.

First Class: η αίσθηση μιας αεροπορικής Business Class ωχριά απέναντι στο πίσω κάθισμα της S-Class. Υπάρχει και διαμόρφωση δύο θέσεων για αληθινή First Class εμπειρία. Απλωθείτε όσο θέλετε, ρυθμίστε την πίσω ηλιοροφή και απολαύστε το ταξίδι.

Το λίφτινγκ έχει κάνει πιο ελαφριά την εμφάνιση της S-Class και της έδωσε οπτικά έναν πιο high-tech αέρα.

Ταξιδεύοντας με τιμές αρχηγού κράτους

25.524 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2018)

Το εσωτερικό είναι φυσικά ο μεγάλος πόλος έλξης και η S-Class δείχνει εδώ πόση βάση διαθέτει η πεποίθηση ότι αυτό είναι το «Καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο». Θυμάστε προσφάτως σε δοκιμή της E-Class Coupe που γράφαμε ότι η καμπίνα έχει αρκετή από την αίγλη της S-Class; Ε λοιπόν, εδώ έχουμε εμπρός μας την πηγή, τη μήτρα αν θέλετε, από την οποία αντλούν όλες οι μικρότερες Mercedes την έμπνευση τους, ειδικά για το εσωτερικό. Αν οι μικρότερες λιμουζίνες της Στουτγάρδης, σας θυμίζουν κάτι, είναι επειδή το αντέγραψαν από εδώ. 

Ας ξεκινήσουμε όμως από το πίσω κάθισμα (σιγά που δεν το περιμένατε!). Το μεγάλο μεταξόνιο ωφελεί κυρίως την πίσω πόρτα η οποία όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, είναι τεράστια σαν πύλη. Το βλέμμα πέφτει κατευθείαν στην απόσταση που μεσολαβεί μέχρι τις πλάτες των εμπρός θέσεων. Είναι εξωπραγματικό το κενό που έχει φυλαχθεί για τα πόδια των πίσω επιβατών. Χωράς να κάτσεις σταυροπόδι με άνεση ή να απλωθείς και να ταξιδέψεις σα να είσαι στην τοπ θέση πολυτελούς αεροπορικής εταιρείας. Αντίστοιχα το πλάτος είναι μοναδικά μεγάλο και ακόμα κι αν φιλοξενηθούν τρεις ενήλικες δε θα υπάρχει κανένα θέμα. Το ξέρουμε ότι αυτό θα γίνει σπάνια διότι η «πολυκοσμία» δύσκολα είναι δείγμα exclusive αίσθησης, ωστόσο οι ζώνες ασφαλείας είναι τρεις. 

Αντίστοιχα στο εμπρός μέρος, η αισθητική είναι μεν γνώριμη από άλλες Mercedes, ωστόσο η εκτέλεση εδώ είναι διαφορετική. Πρώτα απΆόλα οι διαστάσεις και ειδικά το πλάτος είναι τόσο τραβηγμένα στα άκρα, ώστε αρχίζεις πραγματικά να χαλαρώνεις και να αντιλαμβάνεσαι πόσο στριμωγμένος είσαι σε άλλα αυτοκίνητα και πώς είναι μια καμπίνα πραγματικά φτιαγμένη χωρίς περιορισμούς. Η σχεδίαση ακολουθεί τη λογική με τις δύο μεγάλες οθόνες σε προσανατολισμό «τοπίου» η μία δίπλα στην άλλη και κάτω από ενιαίο μαύρο πάνελ. Όλα εδώ βρίσκονται στην ανώτερη βαθμίδα τους: τα υλικά, οι συνδυασμοί τους, η ευλάβεια προς την λεπτομέρεια αλλά και οι καλοί τρόποι. Όποιο τμήμα κινείται το κάνει βελούδινα, ότι αγγίζεις είναι πολύτιμο και ότι θέλει να σε ενημερώσει για κάτι (π.χ. βομβητής), το κάνει ήπια και ψύχραιμα. Αρχηγός εδώ είσαι εσύ και όλα δουλεύουν για σένα και την ηρεμία σου. Το ίδιο και ο εξοπλισμός ο οποίος σπάει τα καθιερωμένα στα στάνταρ και τα κάνει… θρύψαλα σε ό,τι αφορά τα έξτρα. Από τα καθίσματα με αυτόματη ενεργή στήριξη στις στροφές, τα πολλαπλά προγράμματα για μασάζ ανάλογα αν θέλετε π.χ. χαλάρωση ή αναζωογόνηση, μέχρι τον φανταστικό φωτισμό με επιλογές που θέλουν μόνες τους μία ώρα να κάτσεις να τις ψάξεις – εμείς προτείνουμε το «color mix» το οποίο περνά από απίθανες αποχρώσεις χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι άμεσα. 

Πάνω απΆόλα όμως βρίσκεται η γαλήνη της καμπίνας, αυτός είναι ο αληθινός πλούτος της S-Class. Συγγνώμη προς τους υπόλοιπους μηχανικούς οι οποίοι μάγεψαν όπως θα δούμε και παρακάτω, αλλά η ομάδα που ασχολήθηκε με τον περιορισμό των θορύβων πρέπει να κατέθεσε την ψυχή της. Δεν είναι μόνο ο εξαιρετικός αεροδυναμικός συντελεστής (0,24!) αλλά φυσικά η προσοχή σε όλα τα επιμέρους. Οι ανύπαρκτοι αρμοί εμπρός, οι «σφραγισμένες» τσιμούχες των θυρών, το σχήμα των καθρεπτών – μέχρι και το πώς αποβάλλεται το νερό από το παρμπρίζ έχει σχεδιαστεί με γνώμονα να μην κάνει θόρυβο ως διαδικασία. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα 140 χλμ./ώρα, το όργανο των μετρήσεων έδειξε το θόρυβο που έχουν άλλα αυτοκίνητα στα 100 χλμ./ώρα – και αναφερόμαστε σε ακριβές προτάσεις! Όταν δε, είναι η S-Class εκείνη που κινείται με 100 χλμ./ώρα, η στάθμη θορύβου είναι «απλώς» η χαμηλότερη που έχουμε μετρήσει ποτέ (62,9 dB). Και το καταλαβαίνεις αυτό την ώρα της κίνησης από τον απίστευτα χαμηλό τόνο με την οποίο επικοινωνείς με το συνεπιβάτη σου, με τον οποίο μιλάς πιο ήσυχα από ότι στο σαλόνι του σπιτιού σου, μια Κυριακή μεσημέρι.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center