Καλώς ήλθες μέλλον! Την ημιαυτόνομη οδήγηση με το όχημα να στρίβει στον αυτοκινητόδρομο μόνο του την έχουμε ξαναδει. Η εκτέλεση εδώ όμως είναι υποδειγματική. Μέσα στο ρεπερτόριο και η αυτόματη προσπέραση, σε δέκα δλ. μετά το πάτημα του φλας!

Με αρωγό και την τετρακίνηση (μόνιμη, με αναλογία 45:55 εμπρός:πίσω), η S-Class των 2,0+ τόνων δεν είναι άτσαλη. Παραμένει προσανατολισμένη πριν απΆόλα στην άνεση, ωστόσο αξίζει να την οδηγήσεις. Βρίσκει τον τρόπο και σε εθίζει.

O σωφέρ ας πάρει ρεπό σήμερα

25.550 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2018)

Η δεύτερη άσκηση «μαγείας», μετά την εξαφάνιση όλων των ήχων στο εσωτερικό, αφορά στη λειτουργία της ανάρτησης. Με αερανάρτηση για όλες τις εκδόσεις ξεκινά η Mercedes και πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτίσερ, ενώ σε πιο υψηλά κλιμάκια μπορεί να δώσει μέχρι και έλεγχο του δρόμου εμπρός με κάμερα, αξιολόγηση του ανάγλυφου και ανάλογη ρύθμιση της ανάρτησης πριν το όχημα συναντήσει τη λακκούβα (προαιρετικά στα οχτακύλιδρα μοντέλα). Το σύστημα Airmatic που δοκιμάσαμε εμείς πάντως κάθε άλλο παρά ταπεινό το λες. Πρώτος στόχος η άνεση και η ποιότητα κύλισης. Σε βαθμό τέτοιο που βλέπεις τη λακκούβα «να πλησιάζει» και μετά χωρίς άλλη ηχητική παρεμβολή τη χαζεύεις να απομακρύνεται στον καθρέφτη σου. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι δύσκολα θα βρεθεί οδική ανωμαλία η οποία θα προβληματίσει την S-Class, ακόμα και στην Ελλάδα, και όλοι καταλαβαίνουμε τι διάκριση είναι αυτή. Αντίστοιχα, σε καλό δρόμο η εντύπωση είναι αφοπλιστική. Μπορεί ένα αυτοκίνητο να κινηθεί σα να κυλάει πάνω στα σύννεφα; Όχι! Η S-Class όμως μοιάζει να οραματίζεται κάτι τέτοιο και να κινείται προς αυτό το επίπεδο. 

Αξιοσημείωτο επίσης, ότι υπάρχει ενδιαφέρον και για τον οδηγό μέσα στην S-Class. Kι αυτό ιστορικά δεν ήταν πάντα ο κανόνας. Η W222 λοιπόν δείχνει ότι δεν είναι αυτοκίνητο για το σωφέρ. Κρύβει φοβερά τις διαστάσεις της, είναι ικανή να σε μπερδέψει σχετικά με το βάρος της ενώ είναι και πολύ ευέλικτη. Τα μεγάλα μετατρόχια (σχεδόν όσο άλλα αυτοκίνητα έχουν συνολικό πλάτος) ηρεμούν την οδική συμπεριφορά ενός οχήματος με τόσο μακρύ μεταξόνιο. Η απόκριση στο γύρισμα του τιμονιού είναι πολύ καλή όπως και η συνολική αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης και η μακριά S-Class πατάει απαλά στους εξωτερικούς τροχούς της χωρίς να τους ταλαιπωρεί και στρίβει ήρεμα υπό όλες τις συνθήκες. Αν ο οδηγός πιέσει περισσότερο, η αυτής μεγαλειότητα δε θα δυσανασχετήσει, θα εκτελέσει καλά και απλώς θα περάσει μια σιωπηλή… αποδοκιμασία προς τον οδηγό με τη μορφή των λίγο αυξημένων κλίσεων που της επέφερε. Ιδανική για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, είναι πραγματικό κανόνι σε ευθυβολία ενώ έχει και το συνδυασμό μοτέρ-σαζμάν για να προσπερνάει χωρίς σκέψη - μια ματιά στις ρεπρίζ θα σας πείσει.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SPRING SEAT
citroen