H Mercedes GLE 350 de δεν προσφέρει τίποτα λιγότερο από μια ξεχωριστή αρχοντιά και ένα απρόσμενα «αέρινο» πάτημα, παρά το τεράστιο βάρος και τις θηριώδεις διαστάσεις

H Mercedes GLE 350 de δεν προσφέρει τίποτα λιγότερο από μια ξεχωριστή αρχοντιά και ένα απρόσμενα «αέρινο» πάτημα, παρά το τεράστιο βάρος και τις θηριώδεις διαστάσεις

Κινητήρας: Κάνει 90 χλμ. με ρεύμα & όταν χρειαστεί «καίει» 7 λτ./100 χλμ.

14.828 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2024)

Η GLE της δοκιμής συνδυάζει το diesel με Plug-in υβριδική τεχνολογία, κάτι που μόνο η Mercedes συνεχίζει να εφαρμόζει και να εξελίσσει. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας 31,2 kWh (23,3 ωφέλιμη), δηλαδή σχεδόν όσο ενός μικρού ηλεκτρικού πόλης! Σαν αποτέλεσμα, η GLΕ μπορεί να κάνει ακόμα και 90 χλμ. μόνο με ρεύμα (μέχρι την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα), ενώ μέσα στην πόλη η πραγματική αυτονομία ξεπερνάει τα 100 χλμ. χάρη στο αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας! Η τελευταία ρυθμίζεται ως προς την έντασή της από τα paddles του τιμονιού (στη λειτουργία SPORT, αλλάζουν κανονικά τις σχέσεις του κιβωτίου). Υπάρχει βέβαια και η επιλογή «Βattery Hold», στην οποία ο 2λιτρος turbodiesel κινεί αποκλειστικά την GLΕ διατηρώντας την μπαταρία στο ποσοστό που ήταν.


Φυσικά πρώτη επιλογή είναι το πρόγραμμα Hybrid που βάζει σε προτεραιότητα την κατανάλωση, η οποία όσο υπάρχει ρεύμα στη μπαταρία είναι μηδενική (αν δεν πατήσεις τέρμα το δεξί πεντάλ ή αν δεν ξεπεράσεις τα 140 χλμ./ώρα). Ακόμα όμως και όταν δουλεύει ο diesel κινητήρας η μέση κατανάλωση είναι γύρω στα 6,5-7,1 λτ. diesel /100 χλμ.. Τίποτα δηλαδή και μιλάμε για ένα μεγάλο και τετρακίνητο, πολυτελές SUV 2,7 τόνων, το οποίο συνδυαστικά μπορεί να επιτύχει αυτονομία πάνω από 1.100 χλμ!

Αν όμως το θελήσεις επιλέγεις το Sport πρόγραμμα οδήγησης έχοντας στη διάθεσή σου έναν γαργαλιστικό συνδυασμό 333 ίππων με 750 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα προκύπτουν από τον εξελιγμένο δίλιτρο turbodiesel κινητήρα των 197 ίππων με turbo μεταβλητής γεωμετρίας και τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων. Πατώντας λοιπόν με αποφασιστικότητα το γκάζι, γίνεσαι μάρτυρας επιδόσεων που θυμίζουν GTi καυτό χατσμπακ: 0-100 σε 7,2 δλ., 60-100 σε 3,8 δλ. και 80-120 σε 4,8 δλ! Και μιλάμε πάντα για ένα θηρίο 2,7 τόνων. Βέβαια αν κινείσαι με τέτοιους ρυθμούς η μπαταρία θα αδειάσει πολύ γρήγορα, αλλά το καλό είναι πως η μπαταρία υποστηρίζει και ταχυφόρτιση έως 60 kW (υπάρχει και onboard φορτιστής 11 kW), συνεπώς χρειάζεται μόλις 20 λεπτά για να φορτίσει πλήρως.

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes GLE 350 de | Diesel πρίζας με 333 άλογα
Σελίδα 2Πολυτελές «θηρίο» που πάει με diesel ή ρεύμα
Σελίδα 3Κινητήρας: Κάνει 90 χλμ. με ρεύμα & όταν χρειαστεί «καίει» 7 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Πολυτελές & high-tech διαμέρισμα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Μαγικό χαλί με αρωγό την εξαιρετική αερανάρτηση
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL