Μια βασική που τα χει όλα: Όπως και με το i10, έτσι και με το νέο i20 η Hyundai ρίχνει το γάντι ανταγωνισμό προσφέροντας πολλά περισσότερα από όσα κοστίζει. Το γνωρίζουμε στη βασική έκδοση με λίγο πάνω από 13 χιλιάρικα.
Το «περισσότερο αυτοκίνητο για τα λεφτά σας» βρίσκει απόλυτη εφαρμογή στην περίπτωση του νέου Hyundai i20, το οποίο προκαλεί τον ανταγωνισμό με το προηγμένο τεχνολογικό του προφίλ, τους χώρους του και τον γενικότερο χαρακτήρα του από τη βασική του έκδοση. Αυτή εφοδιάζεται με τον 1,2 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα των 84 ίππων που προφανώς δεν διακρίνεται για τις επιδόσεις του, αλλά για τον θετικό αστικό του χαρακτήρα. Αυτός ταιριάζει γάντι με τον εξοπλισμό καθώς προσφέρει όλα τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας του Hyundai SmartSense και πολλά άλλα στοιχεία με τιμή εκκίνησης από τα 13.690 ευρώ μετά από έκπτωση. Το σημαντικότερο ωστόσο είναι πως στην αμέσως επόμενη έκδοση Exclusive που ξεκινά από τα 14.690 ευρώ (με έκπτωση και αυτή), ο εξοπλισμός απογειώνεται περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 8 ιντσών και πολλά άλλα στοιχεία που αναβαθμίζουν τον high-tech αέρα διαμορφώνοντας μια εξαιρετική επιλογή.
Aισθητικά η βασική έκδοση του Hyundai i20 δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες σημαντικά εκφράζοντας το Sensuous Sportiness, το συνδυασμό και την αρμονία μεταξύ δυναμισμού και του εκλεπτυσμένου στυλ. Κύρια χαρακτηριστικά αυτής της σχεδιαστικής φιλοσοφίας όπως εκφράζεται στο νέο i20 αποτελούν οι «αιχμηρές» επιφάνειές του και τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω με το σύνολο να είναι ξεχωριστό και κομψό από όποια πλευρά και αν το κοιτάξει κανείς.
Εσωτερικό-Χώροι: Καλό ποιοτικά, ευχάριστο σε διάκοσμο και ευρύχωρο
Το εσωτερικό του νέου Hyundai i20 είναι όμορφο και σύγχρονο από τη βασική του έκδοση, ωστόσο από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού και πάνω επιδεικνύει ένα πιο high-tech ύφος με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την 8 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής του infotainment αλλά και αναβαθμισμένο διάκοσμο μέσω του καλύτερου φινιρίσματος και υλικών σε κάποια σημεία που «σπάνε» τη μουντάδα. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή παρά τα αποκλειστικά σκληρά υλικά στο ταμπλό, ενώ σε καλά επίπεδα βρίσκεται η συναρμολόγηση με την εργονομία να είναι προσεγμένη. Οι χώροι δεν διαφέρουν σε καμία έκδοσή του, παραμένοντας κορυφαίοι για τα δεδομένα της κατηγορίας τόσο για 4 επιβάτες όσο και τις αποσκευές τους με συνολικό χώρο γι αυτές 352 λίτρων.
Η ανάρτηση αν και σφιχτή σε αίσθηση, είναι ιδιαίτερα άνετη και προσφέρει και πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά και στον ανοιχτό δρόμο.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Iκανοποιεί για τα αστικά του καθήκοντα και τον χαρακτήρα του
Ο βασικός κινητήρας της γκάμας του νέου Hyundai i20 είναι ο 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρας που αποδίδει 84 ίππους και 122 Nm ροπής και όπως είναι λογικό εστιάζει στην οικονομία και στον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός ικανοποιεί με το τράβηγμά του από χαμηλά και παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, ενώ συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης που έχει καλή αίσθηση και θετικό κούμπωμα. Το περιορισμένο βάρος του αμαξώματος του i20, επιτρέπει σε αυτό τον κινητήρα να το κινήσει εύκολα και άνετα προσφέροντάς του ικανοποιητικές επιδόσεις συνολικά αν και η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου προϋποθέτει «κατέβασμα» σχέσης για καλύτερες ρεπρίζ και ιδιαίτερα αν έχει επιλεχθεί η 5η σχέση. Τέλος, η κατανάλωσή του ανέρχεται σε πραγματικές συνθήκες μεικτής χρήσης στα 6,2 λτ./100 χλμ.
Πολιτισμένος είναι ο 1,2 λτ. ατμοσφαιρικός κινητήρας του Hyundai i20, ο οποίος ικανοποιεί απόλυτα δεδομένου του αστικού του χαρακτήρα.
Στο δρόμο: Εξαιρετικό στην καθημερινότητα
Το βασικό χαρακτηριστικό του Hyundai i20 στη βασική του έκδοση είναι η αστική ταυτότητα που διαμορφώνεται από τα στοιχεία του. Η ανάρτηση αν και έχει σφιχτή αίσθηση προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης μέσω της απορροφητικότητάς της, ενώ το σύστημα διεύθυνσης με την ελαφριά του αίσθηση, η ευελιξία του, η ευκολία στο χειρισμό του, ο ελαφρύς συμπλέκτης και ο θετικός -παρά την έλλειψη υπερτροφοδότησης- κινητήρας του, αποτελούν τους ικανούς συμμάχους του για την καθημερινότητα εντός πόλης. Και εκτός αυτής όμως τα περισσότερα από τα παραπάνω στοιχεία συνεχίζουν να εκπλήσσουν ευχάριστα, όπως για παράδειγμα η καλή άνεση και η ποιότητα κύλισης, με τον μόνο περιορισμό να αφορά τις επιδόσεις εν κινήσει που απαιτούν κάποια υπομονή. Τα φρένα που σε αυτή την έκδοση «φέρουν» ταμπούρα στον πίσω άξονα, επαρκούν για την άμεση ακινητοποίησή του και έχουν καλή αίσθηση, συμπληρώνοντας τον ασφαλή του χαρακτήρα.
Η γνώμη μας
+ Σχεδίαση, εξοπλισμός, χώροι, οδική συμπεριφορά, εγγύηση, Value for money, αστικός χαρακτήρας - Ρεπρίζ με 5η ταχύτητα, σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό
Το i20 παραμένει ευχάριστο και στη βασική του έκδοση όντας άνετο, εύκολο και ευχάριστο στην χρήση και με έντονα αστικό χαρακτήρα. Η τιμή του είναι καλή με βάση τα στοιχεία εξοπλισμού που διαθέτει (σ.σ. μεταξύ των οποίων και τα 15 συστήματα του Ηyundai SmartSense) αλλά και την συνολική του εικόνα, ενώ η 5τής εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων υπογραμμίζει το Value for money και αυτού του Hyundai.
Ο τρελός ταχει 400. (Ας τον τρελό στην τρέλα του).
Έχω κλήση τη βασική εδώ και 1,5 μηνα. Στις φώτο σας μόνο η βασική δεν είναι, αλλά η πολύ πιο πλούσια με οθόνες ζάντες αλουμινίου κλιματισμό κ.τ.λ. Ωραία ενημέρωση κάνετε....
Έχω κλήση τη βασική εδώ και 1,5 μηνα. Στις φώτο σας μόνο η βασική δεν είναι, αλλά η πολύ πιο πλούσια με οθόνες ζάντες αλουμινίου κλιματισμό κ.τ.λ. Ωραία ενημέρωση κάνετε....