To Kodiaq Scout είναι ικανό εκτός δρόμου χωρίς να έχει χάσει κάτι στην άσφαλτο. Απεναντίας οι τροχοί των 19 ιντσών και η στάνταρ τετρακίνηση έχουν κάνουν ακόμη πιο ουδέτερη τη συμπεριφορά.

Πλούσιος εξοπλισμός, φάσες σε απομίμηση ξύλου και ειδικές επενδύσεις στα καθίσματα χαρακτηρίζουν το υπερευρύχωρο εσωτερικό του Skoda Kodiaq Scout.

Τροχοί 19 ιντσών και ποδιές σε χρώμα αλουμινίου χαρακτηρίζουν την εξωτερική εμφάνιση του Kodiaq Scout.

Δοκιμή: Skoda Kodiaq Scout ντίζελ

12.514 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2019)

Ειδικών αποστολών: Το πακέτο Scout χαρίζει στο Skoda Kodiaq καταδρομικό στυλ και αντίστοιχες εκτός δρόμου ικανότητες με την τετρακίνηση να είναι στο στάνταρ εξοπλισμό.

Η έκδοση Scout (διαθέσιμη με 1,5 TSI 150 PS και 2,0 ΤDI 150 ή 190 PS) στοχεύει να προσδώσει στυλ και αυξημένες εκτός δρόμους ικανότητες στο επιβλητικό Skoda Kodiaq. Oπτικά ξεχωρίζει χάρη στις εμπρός-πίσω ειδικές προστατευτικές ποδιές σε φινίρισμα αλουμινίου, στο ασημί φινίρισμα σε ράγες οροφής, καθρέπτες, μάσκα και περίγραμμα παραθύρων, στις αποκλειστικές ζάντες 19 ιντσών, καθώς και στο λογότυπο της έκδοσης στα φτερά.

Με δεδομένη τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (194 χλστ.), τις αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης (ράμπας, φυγής και αναχώρησης στις 22,0, 19,7 και 23,1 μοίρες, αντίστοιχα) και το στάνταρ σύστημα τετρακίνησης, το Kodiaq Scout δεν κάνει εύκολα πίσω όταν η άσφαλτος μένει πίσω. Μάλιστα διαθέτει και Off-Road Assist, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να προσαρμόζει τη λειτουργία του ABS, του ESP, του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού και των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ για κίνηση εκτός δρόμου. Επίσης, υπάρχει και το Drive Mode Select με έξι ρυθμίσεις (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual και Snow).

Αυτό που προβληματίζει εκτός δρόμου δεν είναι τόσο οι τροχοί των 19 ιντσών (άλλωστε έχουν 50άρι προφίλ), όσο η απουσία κανονικής ρεζέρβας, που για τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου θα όφειλε να υπάρχει για καθαρά ψυχολογικούς λόγους. Κατά τα άλλα το Kodiaq Scout δεν έχει χάσει τίποτα από το αρχοντικό του πάτημα στην άσφαλτο με την πρόσφυση να είναι ουσιαστικά απεριόριστη και η συμπεριφορά ουδέτερη.

Ο 150άρης 2λιτρος turbodiesel κινητήρας του μοντέλου δοκιμής είναι ροπάτος και πολιτισμένος, η δε μέση κατανάλωση δύσκολα ανεβαίνει πάνω από τα 8,0 λτ./100 χλμ.

Από 37.480 ευρώ
Στην ελληνική αγορά η έκδοση Scout με χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρεται μόνο με τον 2,0 TDI 150 PS κινητήρα στην τιμή των 37.480 ευρώ. Οι άλλες δύο εκδόσεις κινητήρας συνδυάζονται με DSG κιβώτιο και τιμή 38.080 ευρώ για την 1,5 TSI και 43.980 ευρώ για την 2,0 TDI 190 PS. Σε κάθε περίπτωση ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλούσιος, ενώ στο υπερπρακτικό και ευρύχωρο εσωτερικό υπάρχουν ιδιαίτερες επενδύσεις, φάσες σε απομίμηση ξύλου, νέα πατάκια και πεντάλ, LED φωτισμός με 10 χρώματα και κορυφαίο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών.. 

+ Περιπετειώδες look, ποιότητα, οδική συμπεριφορά, ευρυχωρία- πρακτικότητα, εκτός δρόμου ικανότητες
- Τιμή, απουσία κανονικής ρεζέρβας, εκπομπές CO2 πάνω από 140 γρ./χλμ.

Mercedes
test center