Φαρδύ, χαμηλό και τετρακίνητο, το VW Arteon των 280 ίππων στρίβει σαν να κινείται πάνω σε ράγες.

Στο δρόμο: Τρένο πολυτελείας

42.312 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2018)

Όντας εξαιρετικά φαρδύ, μακρύ και χαμηλό, με τεράστια μετατρόχια και μακρύ μεταξόνιο, το τετρακίνητο κορυφαίο Arteon των 280 ίππων εμφανίζει μια συγκλονιστική σταθερότητα ακόμη και στην τελική του ταχύτητα. Οι τροχοί των 20 ιντσών και η τετρακίνηση αποτελούν τα στοιχεία που κάνουν το Arteon να «βιδώνει» στο δρόμο καταπίνοντας ανοιχτές καμπές και χιλιόμετρα σαν χαπάκια. Ταυτόχρονα το Arteon έχει τον τρόπο να κρατά ατσαλάκωτους τους επιβάτες χάρη στην εξαιρετική ποιότητα κύλισης, ακόμη και με σπορ ρυθμίσεις στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Μάλιστα ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει ξεχωριστά την απόσβεση με επιλογή από μια ευρεία κλίμακα 43 επιλογών, από Comfort+ μέχρι Sport+… 

Στις πιο σφιχτές διαδρομές και με μέγιστη πίεση στο γκάζι δε θα κρύψει τον όγκο και το βάρος του, αλλά για να διαταράξεις την ουδετερότητα της συμπεριφοράς ουσιαστικά πρέπει να βγει ο ήλιος από την δύση. Η «έξυπνη» και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, η πληθώρα ηλεκτρονικών «αγγέλων» και τα 2 ελεγχόμενα διαφορικά XDS πιάνουν την πρόσφυση από το λαιμό και της δίνουν να καταλάβει κυριοκεκτικά. Παράλληλα, η κλίση είναι μηδενική, τα φρένα εξαιρετικά και ο έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος ιδανικός, τη στιγμή που το τιμόνι μπορεί να μην είναι απόλυτα «ζωντανό» είναι όμως super ακριβές και εξαιρετικά στιβαρό. 

Με χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης
Το τελευταίας γενιάς Adaptive Cruise Control σε συνδυασμό με τα συστήματα ελέγχου ακούσιας αλλαγής λωρίδας προσφέρει χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδηγήσης στο Arteon και δυνατότητα αυτόματης στάσης και εκκίνησης στην κίνηση, ενώ σε περίπτωση λιποθυμίας του οδηγού, το 2ης γενιάς Emergency Assist όχι μόνο επιβραδύνει το αυτοκίνητο, αλλά σε συνεργασία με το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, το οδηγεί σε στάση με ελεγχόμενες αλλαγές λωρίδων! Επίσης το ACC σε συνεργασία με το GPS, το ραντάρ και τις κάμερες προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με τα όρια, αλλά και τη χάραξη του δρόμου. Τα «έξυπνα» φώτα του Arteon δεν προσαρμόζουν τη δέσμη του ανάλογα με την ταχύτητα και τις καιρικές συνθήκες, αλλά και ανάλογα τη διαδρομή. Έτσι πριν ακόμη ο οδηγός στρίψει το τιμόνι και σε συνεργασία με το GPS και την κάμερα έχει φωτιστεί κατάλληλα η επερχόμενη στροφή. Επιπλέον οι σένσορες του PreCrash πλέον παίρνουν στοιχεία και ετοιμάζουν τις ζώνες όχι μόνο σε σχέση με το τι γίνεται μπροστά, αλλά και από πίσω όταν είσαι π.χ σταματημένος στο φανάρι και κάποιος έρχεται πάνω σου!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
skoda