Αυτό το VW χαίρεσαι να το κοιτάς και μετά από λίγο η μόνη λέξη που έρχεται στο μυαλό είναι… WOW

Φαρδύ, χαμηλό και τετρακίνητο, το VW Arteon των 280 ίππων στρίβει σαν να κινείται πάνω σε ράγες.

Zoom στις λεπτομέρειες του VW Arteon.

Zoom στις λεπτομέρειες του VW Arteon.

Zoom στις λεπτομέρειες του VW Arteon.

Zoom στις λεπτομέρειες του VW Arteon.

Δοκιμή: Νέο VW Arteon με 280 άλογα

42.279 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2018)

H κορυφαία έκδοση του VW Arteon έχει τετρακίνηση και 280 άλογα, που κάνουν το γερμανικό τετράθυρο κουπέ ακαταμάχητο, όχι μόνο στην όψη, αλλά και στο δρόμο!

H προτελευταία φορά, που θυμάμαι κεφάλια να γυρίζουν απότομα για να κοιτάξουν ένα VW ήταν το 1998 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπου παρουσιάστηκε η roadster έκδοση του πρωτότυπου supercar W12 Syncro. Η τελευταία ήταν τον περασμένο Ιούλιο στη θέα του νέου VW Arteon, όταν ήμουν πίσω από το τιμόνι της πετρελαιοκίνητης έκδοσης (τεύχος 33-34/2017) του νέου τετράθυρου κουπέ της VW, που ήρθε με σκοπό να παίξει premium μπάλα σε κάθε τομέα. 

Βέβαια ο δείκτης κεφαλογυρίσματος του πετρελαιοκίνητου μοντέλου δεν είναι τίποτα σε σχέση με τον… πανικό για το χρυσαφί «καλό» Arteon με τα 280 άλογα και το αθλητικό κουστούμι R-Line. Kάτι το χρώμα, κάτι οι ψαρωτικές εισαγωγές αέρα μπροστά και λίγο οι (έξτρα) 20άρες μαύρες ζάντες φαίνεται πως ήρθαν να «δέσουν» με την χαρακτηριστική μακριά, χαμηλή και φαρδιά κουπέ σιλουέτα για ένα αποτέλεσμα, που κάνει γυναίκες στα φανάρια να σκουντήξουν η μία την άλλη και να ρωτήσουν «τι αυτοκίνητο είναι αυτό;» ή να δηλώσουν «το πιο ωραίο VW». Και πώς να μην το κάνουν; Αυτό το VW χαίρεσαι να το κοιτάς και μετά από λίγο η μόνη λέξη που έρχεται στο μυαλό είναι… WOW.

Είναι και αυτή η μάσκα, η τετράδα των «νεύρων» δεξιά και αριστερά του χαμηλού καπό, τα φουσκωμένα φτερά, οι τονισμένοι και μυώδεις ώμοι, η κλίση της οροφής, η εσοχή χαμηλά στα πλευρά, οι ενσωματωμένες στον πίσω προφυλακτήρα απολήξεις της εξάτμισης, η λειτουργία των LED δεικτών αλλαγής πορείας και οι 4, χωρίς πλαίσιο, πόρτες επιβατών, που θες δε θες θα σε κάνουν να γυρίσεις να κοιτάξεις το Arteon.

Premium πορεία, ανάλογη τιμή
Το Arteon κατασκευάζεται στο Έμντεν της Γερμανίας δίπλα στο Passat και βασίζεται στην ίδια MQB πλατφόρμα (μαζί και πολλά ακόμη κοινά μηχανικά μέρη, όπως η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων). Το μήκος του είναι 4.862 χλστ., ενώ το μεταξόνιο είναι 51 χλστ. μακρύτερο του Passat φθάνοντας στα 2.841 χλστ. Η κορυφαία έκδοση του Arteon με τα 280 άλογα, την τετρακίνηση 4Motion και το στάνταρ DSG7 κιβώτιο προσφέρεται μόνο στην έκδοση R-Line και η τιμή σκαρφαλώνει μέχρι τα 54.800 ευρώ…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center