Ο 1,5 TSI ACT χαρίζει στο ανανεωμένο Golf εξαιρετικές επιδόσεις και πολύ ήσυχη λειτουργία.

    Κινητήρας: Εντυπωσιάζουν οι επιδόσεις, όχι η οικονομία

    58.704 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2018)

    Ο νέος κινητήρας 1.498 κ.εκ αντικατέστησε όπως προείπαμε τον 1,4 TSI ACT, ωστόσο παρά την μικρή αύξηση στη χωρητικότητά του, συγκριτικά με τον προκάτοχό του, διαθέτει ακριβώς την ίδια ισχύ με 150 ίππους και 250 Nm ροπής. Σύμφωνα με τη φίρμα το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αρκετές διαφορές στον τρόπο λειτουργίας του, καθιστώντας το πιο ελαστικό και πολιτισμένο σε λειτουργία. Για παράδειγμα έχει μειωθεί η τριβή των μερών του, ενώ υψηλότερες είναι και οι πιέσεις έγχυσης του καυσίμου.
     
    Αρκετά με τη θεωρεία βέβαια, ας περάσουμε και στην πράξη. Εκεί ο νέος κινητήρας παρουσιάζει μια βελούδινη λειτουργία με την απόδοση της δύναμης να έρχεται αρκετά γραμμικά και το τράβηγμα να είναι αρκετά επαρκές από χαμηλά, με την μέγιστη ροπή να γίνεται αισθητή από τις 1.600 με 1.700 στροφές και πάνω. Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι πως η παύση της λειτουργίας των δύο κυλίνδρων δεν γίνεται αντιληπτή στον οδηγό πάρα μόνο αν κοιτάξει την οθόνη του πίνακα οργάνων.
     
    Στο τομέα των επιδόσεων το Golf εντυπωσίασε με το πολύ καλά νούμερα τόσο στην επιτάχυνση από στάση (8,8 δλ το 0-100 χλμ./ώρα), όσο και στις ρεπρίζ, με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται στα 6,3 δλ. και 8,5 δλ. αντίστοιχα για το 80-120. Από την άλλη βέβαια, οι μετρήσεις μας έδειξαν πως είναι ελάχιστα πιο απαιτητικός σε καύσιμο συγκριτικά με τον 1,4 TSI που αντικατέστησε, γράφοντας 6,8 λτ./100 χλμ. 
     
    Τέλος η συνεργασία του με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι απόλυτα αρμονική, ικανοποιώντας απόλυτα τον οδηγό από την αίσθηση που θα λάβει τόσο από τον επιλογέα, όσο και από το κούμπωμα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    peugeot
    4green