Στο δρόμο: Με τονισμένη τη σπορτίφ διάθεση

10.993 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2024)
Η κλίση είναι συγκρατημένη, το τιμόνι ακριβές, τα φρένα «σωστά» και το σύνολο αποδεικνύεται άκρως αποτελεσματικό, αλλά και ευχάριστο όταν κινηθείς γρήγορα.
2 Φωτογραφίες »

Η κλίση είναι συγκρατημένη, το τιμόνι ακριβές, τα φρένα «σωστά» και το σύνολο αποδεικνύεται άκρως αποτελεσματικό, αλλά και ευχάριστο όταν κινηθείς γρήγορα.

Η σπορτίφ οδηγική διάθεση του Taigo συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από τις τονισμένες επιδόσεις της συγκεκριμένης έκδοσης. Καθισμένος στην ψηλή (αλλά χαμηλότερη από του T-Cross) και πανοραμική θέση οδήγησης, με το κάθισμα να στηρίζει σωστά και χωρίς να κουράζει το σώμα, το σύνολο έχει την αίσθηση που απαιτείται με το μπροστινό μέρος να ακολουθεί ευλαβικά τη γραμμή που του ορίζεις.


Η σπορτίφ οδηγική διάθεση του Taigo συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από τις τονισμένες επιδόσεις της έκδοσης με τον 1,5 TSI κινητήρα των 150 ίππων.
2 Φωτογραφίες »

Η σπορτίφ οδηγική διάθεση του Taigo συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από τις τονισμένες επιδόσεις της έκδοσης με τον 1,5 TSI κινητήρα των 150 ίππων.


Οι στάνταρ 17άρηδες τροχοί (με ελαστικό 205/55) δίνουν καλό απόθεμα πρόσφυσης και λειαίνουν αποτελεσματικά τις περισσότερες τουλάχιστον ανωμαλίες του δρόμου, αν και οι έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες θα γίνουν αισθητές. Από την άλλη, η κλίση είναι συγκρατημένη, το τιμόνι ακριβές, τα φρένα «σωστά» και το σύνολο αποδεικνύεται άκρως αποτελεσματικό, αλλά και ευχάριστο όταν κινηθείς γρήγορα, χάρη και στα paddles με τα οποία η εναλλαγή σχέσεων γίνεται παιχνίδι.

Πάνω από τα 120 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αισθητός, όπως και η χροιά του κινητήρα σε υψηλές στροφές. Σε κάθε περίπτωση, το Taigo διακρίνεται για την ευελιξία και την ευχρηστία του στην πόλη, θα ικανοποιήσει σε κάθε χρήση. Ακόμα και στις κακοτοπιές, αφού τα 184 χλστ. είναι υπερ-αρκετά για την καθημερινότητα και για τα νεροφαγώματα ενός χωματόδρομου.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS
Σελίδα 2SUVάκι με κουπέ διάθεση και «νεύρο»
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: Επιταχύνει σαν… GTi, χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με τονισμένη τη σπορτίφ διάθεση
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
test center