Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

10.991 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά VW Taigo 1,5 TSI 150 PS DSG
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.499
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Aμεσος ψεκασμός + turbo, σύστημα ACT (απενεργοποίηση 2 κυλίνδρων)
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.500
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.292
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,5
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,2
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 212
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 5,8
Μέση δοκιμής 7,5
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 40
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 132
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή VW Taigo 1,5 TSI 150 PS DSG
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 7 (6+1 κεντρικός)
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος 2ζωνικός)
Οθόνη αφής/Πίνακας οργάνων έγχρωμη 8 ιντσών με κάμερα 360ο/ψηφιακός
Cruise control * (adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * (17'')
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED Matrix
Προβολείς ομίχλης *
Εγγύηση μηχ. Μερών 2 χρόνια
Έκδοση Style
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι VW Taigo 1,5 TSI 150 PS DSG
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,0
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 10,7
Μετατρόχια Ε/Π (χλστ.) 1.531/1.516
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 184
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα με 4η/5η (db) 67,5/71,1
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/55 R17
Μάρκα ελαστικών Goodyear Efficient Grip Performance
Διαστάσεις (χλστ.) VW Taigo
Κεφάλι οδηγού 100
Κεφάλι πίσω 35
Πλάτος εμπρός 1.406
Πλάτος πίσω 1.335
Πόδια πίσω 144
Χώρος αποσκευών (λτ.) 440
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.266x1.757x1.518
Μεταξόνιο 2.554
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS
Σελίδα 2SUVάκι με κουπέ διάθεση και «νεύρο»
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: Επιταχύνει σαν… GTi, χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με τονισμένη τη σπορτίφ διάθεση
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
test center