Το V60 CC είναι ο ιδανικός ταξιδευτής, αφού πας με 150-160 και νομίζεις πως είσαι 30 χλμ./ώρα κάτω.

Στις στροφές το τιμόνι είναι μέτριο και εμφανίζεται μια υποστροφή, όμως αν μείνεις στο γκάζι τότε αισθάνεσαι τη ροπή να φεύγει πίσω.

Δοκιμή: Volvo V60 Cross Country

26.475 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2019)

Ανάμεσα σε δύο κόσμους: Το μοντέλο που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι λίγο από όλα, όμως αυτό το λίγο από όσα έχει πάρει έχει φτιάξει μία ισορροπημένη συνταγή.

Γενικά είμαι κατά των πολυμηχανημάτων και των πολυεργαλείων. Μία συσκευή δεν μπορεί να είναι και scanner, και φαξ, και φωτοτυπικό, και εκτυπωτής, και τηλεφωνητής και και και… Όπως και ένα κατσαβίδι με 18 μύτες δεν είναι κατσαβίδι. Αν θέλεις να κάνεις σωστά τη δουλειά σου, πάρε ένα, και καλό, και θα το έχεις μια ζωή.
 

Με τα αυτοκίνητα, όμως, δεν είμαι απολύτως έτσι. Για παράδειγμα ενίοτε δεν βρίσκω τον λόγο να προτιμήσω ένα B-SUV από ένα κλασικό, παραδοσιακό μικρομεσαίο, όμως από την άλλη είμαι fun των υπερυψωμένων επιβατικών. Όπως αυτό της δοκιμής. Το V60 Cross Country που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ένα υπερυψωμένο V60 που σημαίνει ότι έχει μεγάλους χώρους (όχι κορυφαίους για την κατηγορία, 529 λτ. το πορτ-μπαγκάζ), έχει όμως και 6 πόντους μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (φτάνει τα 210 χλστ.), και την τετρακίνηση του XC60, με αποτέλεσμα να είναι και λίγο SUV.

Τώρα θα μου πείτε, μα καλά, εσύ που δεν είσαι του «λίγο από όλα», σου αρέσει το concept cross country; Ναι θα τολμήσω να πω, γιατί είναι «τόσο όσο». Γιατί πολλοί από όσους αγοράζουν SUV, τα αγοράζουν χωρίς να ξέρουν τις ικανότητές τους, μερικοί δεν πατάνε χώμα και ποτέ, τα θέλουν μόνο για να βλέπουν το δρόμο από ψηλά. ¶ρα για αυτούς, το υπερυψωμένο επιβατικό (και αν δεν είναι ένα ογκώδες Volvo Cross Country, αλλά ένα πιο καθημερινό Focus Active ή Kia Xceed), ταιριάζει μια χαρά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto