Οι δύο κινητήρες κινούν και τους 4 τροχούς για άφθονη ελκτική πρόσφυση και σε γενικές γραμμές ουδέτερο κράτημα.

Παρά τα 216 χλστ. από το έδαφος το XC60 T8 δεν γεννήθηκε για να κατακτήσει τα βουνά, ωστόσο σε γλιστερές επιφάνειες η ενεργή τετρακίνηση κάνει θαύματα πρόσφυσης.

Στο δρόμο: Aνετο και ήσυχο με πρόσφυση 4Χ4

62.985 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2018)

Παρότι πανίσχυρο, το plug in υβριδικό XC60 T8 Twin Engine δεν έχει σε καμία περίπτωση σπορ χαρακτήρα κάτι το οποίο γίνεται γρήγορα έκδηλο από το ελαφρύ και με μέτρια πληροφόρηση τιμόνι, την αδράνεια στις αλλαγές πορείας και τις κλίσεις στις στροφές. Παράλληλα δεν κρύβεται η σχετική αδυναμία της μπροστινής ανάρτηση με διπλά ψαλίδια αλουμινίου και της πίσω πολλαπλών συνδέσμων στο χειρισμό τους βάρος του αυτοκινήτου. Από την άλλη  όμως, οι δύο κινητήρες κινούν και τους 4 τροχούς για άφθονη ελκτική πρόσφυση και σε γενικές γραμμές ουδέτερο κράτημα. Βέβαια αν δεν προσέξεις και μπεις φουριόζος σε μια κλειστή γλιστερή στροφή, η αδράνεια γρήγορα θα μετατρέψει την ουδετερότητα σε υποστροφική τάση, χωρίς ωστόσο να νιώσεις ανασφάλεια έχοντας ως αρωγούς τόσο τα θεόρατα μετατρόχια, όσο και τα δεκάδες ηλεκτρονικά.

Αυτό που σίγουρα θα εκτιμήσεις είναι η ευκολία χρήσης στην καθημερινότητα, ενώ το συγκεκριμένο XC60 σε παρασύρει με την ποιοτική κύλισή του και την άριστα ηχομονωμένη καμπίνα του. Μάλιστα η τελευταία είναι τόσο καλή, που παρά την κάπως τραχιά λειτουργία του θερμικού κινητήρα οι επιβάτες δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Αρέσει πολύ και η απόσβεση της ανάρτησης (παρά μάλιστα την παρουσία τροχών 19 ιντσών, που για τους ελληνικούς δρόμους  δεν είναι ότι καλύτερο). Αυτό που δε αρέσει σίγουρα είναι η αίσθηση στο πεντάλ των φρένων -που πάντως έχουν εντυπωσιακή αποτελεσματικότητα με 100-0 χλμ./ώρα σε 35,7 μ.-  μιας και λόγω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας δεν ανταποκρίνεται αναλογικά στην πίεση που ασκείς. Παρά τα 216 χλστ. από το έδαφος το XC60 T8 δεν γεννήθηκε για να κατακτήσει τα βουνά αν και θα μπορούσε (τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία ρεζέρβας δρουν επίσης αποτρεπτικά), ωστόσο σε γλιστερές επιφάνειες η ενεργή τετρακίνηση κάνει θαύματα πρόσφυσης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center