ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά μήπως πήρες καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς λόγο; Ειδικά αν ο λόγος που άλλαξες αυτοκίνητο ήταν να είναι πιο οικονομικό;

Τελικά μήπως πήρες καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς λόγο; Ειδικά αν ο λόγος που άλλαξες αυτοκίνητο ήταν να είναι πιο οικονομικό;

Κάνεις οικονομία;

3.599 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2016)

Πόσο ακριβά πλήρωσες τις τεχνολογίες που έχει πάνω το αυτοκίνητό σου για να μειώνει την κατανάλωση; Μήπως όμως με το βαρύ δεξί πόδι σου καταστρέφεις την κατανάλωσή του και πετάς τα λεφτά σου;

autotriti team

Στην ετήσια έκθεση του ACEA, του συνδέσμου κατασκευαστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, γίνεται αναφορά στις επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία 15 χρόνια με στόχο την μείωση της κατανάλωσης. Κατά μέσο όρο δαπανήθηκαν 2 δισεκατομμύρια ευρώ για κάθε 0,1 λτ/100 χλμ. μείωσης. Να το κάνουμε λιανά: η διαφορά, για παράδειγμα, σε ένα αυτοκίνητο, από τα 5,0 λτ/100χλμ. στα 4,8 λτ/100χλμ. έχει στοιχίσει 4 δις. Αν το προηγούμενο αυτοκίνητό σου έκαιγε 7,8 και το καινούργιο σου 5,2, η αυτοκινητοβιομηχανία δαπάνησε 52 δισεκατομμύρια για να μπορείς να καις λιγότερο. 
Εσύ όμως είδες τόση διαφορά στην κατανάλωση; Σε έρευνα αγοράς που διεξήχθη στην Μ. Βρετανία στα πλαίσια μελέτης για την ανάκαμψη της βενζινοκίνησης, 5.000 οδηγοί αυτοκινήτων με λήζινγκ ερωτήθηκαν για τις διαφορές που βλέπουν σε πραγματική κατανάλωση τα τελευταία 8 χρόνια. Διάστημα στο οποίο έχουν αλλάξει 3 αυτοκίνητα. Το 77% σημείωσε πως δεν είδε σημαντική πτώση της κατανάλωσης, ενώ από το 26% που βρήκαν πως όντως η κατανάλωση μειώθηκε, η συντριπτική πλειοψηφία δήλωσε ότι προσάρμοζε τον τρόπο οδήγησης αναλόγως. Αντίθετα όσοι δεν είδαν διαφορά σημείωσαν ότι οδηγούν με τον ίδιο τρόπο τα τελευταία χρόνια.
Μια απλή ανάγνωση των αποτελεσμάτων αυτών δείχνει πως δεν αρκούν οι πανάκριβες αλλαγές στα αυτοκίνητα για να πέσει η κατανάλωση. Πως παρά τα δισεκατομμύρια στην εξέλιξη και τις δοκιμές τεχνολογιών για μείωση της χρήσης καυσίμου, αν το πόδι παραμείνει βαρύ, η διαφορά είναι αμελητέα.
Στην ίδια έρευνα, φάνηκε επίσης, πως από τις τεχνολογίες που είχαν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην κατανάλωση, ήταν η ένδειξη αλλαγής ταχύτητας στον πίνακα οργάνων. Οι οδηγοί ομολόγησαν πως ακολουθώντας την ένδειξη αυτή, αναγκάζονται να οδηγούν πιο οικονομικά. Αφήνουν το γκάζι νωρίτερα, διατηρούν μεγαλύτερες αποστάσεις, κινούνται συχνότερα με σταθερή ταχύτητα, και χρησιμοποιούν λιγότερο το φρένο, διατηρώντας έτσι την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου την οποία καίνε καύσιμο για να αποκτήσει. 
Εσείς όμως τι κάνετε; Είδατε διαφορά στην κατανάλωση από το παλιό στο νέο σας αυτοκίνητο; Μήπως δεν αλλάξατε αυτοκίνητο, αλλά αλλάξατε οδήγηση και είδατε διαφορά; Μήπως πριν κοιτάξετε το νέο μοντέλο με τα χαμηλά νούμερα κατανάλωσης, να δείτε πως θα ελαφρύνετε το πόδι σας ώστε να μειώσετε την κατανάλωση από τώρα; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN