Το 70-80% της ισχύος ενός κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο (σε ταχύτητες 130-140 χλμ./ώρα) αναλώνεται στην αεροδυναμική αντίσταση.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το 70-80% της ισχύος ενός κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο (σε ταχύτητες 130-140 χλμ./ώρα) αναλώνεται στην αεροδυναμική αντίσταση.

Εξέλιξη αεροδυναμικής: Από τα περίπτερα, στις αεροδυναμικές… σταγόνες

3.332 Επισκέψεις στο άρθρο

Αεροδυναμική αντίσταση: Ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας που επιβαρύνει την κατανάλωση. Για αυτό άλλωστε έχουν επενδυθεί εκατομμύρια από τους σχεδιαστές ώστε να μειώσουν το λεγόμενο αεροδυναμικό συντελεστή. Ακολουθούν πληροφορίες με ενδιαφέρον.

Όσα παίρνει ο άνεμος...

Έχετε παρατηρήσει πόσο έχει αλλάξει η σχεδίαση των αυτοκινήτων; Από τα τετραγωνισμένα αμαξώματα που θύμιζαν «περίπτερο με ρόδες», φτάσαμε σε σχήματα που νομίζεις ότι κινούνται ενώ είναι παρκαρισμένα… Διαβάστε λεπτομέρειες για το πώς ακόμα και τα χερούλια αλλάζουν την κατανάλωση…

Καθοριστικός παράγοντας για την κατανάλωση είναι η ταχύτητα κίνησης ενός αυτοκινήτου, αναφερόμενοι στην σταθερή ταχύτητα ταξιδιού χωρίς επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Γιατί ναι μεν το κινητήριο σύνολο είναι αυτό που κινεί το αμάξωμα, αλλά όταν κυνηγάμε τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες.
 


Ο μέσος όρος του συντελεστή οπισθέλκουσας του μέσου ευρωπαϊκού αυτοκινήτου τη δεκαετία του 80 ήταν 0,45. Σήμερα  έχει πέσει κάτω από 0,30.

Ο μέσος όρος του συντελεστή οπισθέλκουσας του μέσου ευρωπαϊκού αυτοκινήτου τη δεκαετία του 80 ήταν 0,45. Σήμερα έχει πέσει κάτω από 0,30.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
NISSAN