ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Elk Test: H ηλεκτρική Mercedes EQA στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου

 Σχολιάστε 
6.472 Επισκέψεις στο άρθρο (21/8/2023)
Elk Test: H ηλεκτρική Mercedes EQA στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου
5 Φωτογραφίες »

Η αίσθηση ασφάλειας που δίνει στην οδήγηση η ηλεκτρική Mercedes EQA επιβεβαιώθηκε από την σχετικά καλή επίδοση στο Test αποφυγής κινδύνου. Με πόσα χλμ./ώρα «έστριψε» τελικά;

autotriti team

Top επίδοση για ηλεκτρικό η EQA των 2 τόνων

Η δοκιμή της Mercedes EQA, που ουσιαστικά είναι η ηλεκτρική version της premium μικρομεσαίας Mercedes GLA (διαβάστε αναλυτικά εδώ) μας είχε προϊδεάσει και για κάτι καλό στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (ELK TEST), που έχει καθιερώσει στην Ελλάδα το AutoΤρίτη. Τι κατάφερε τελικά το premium ηλεκτρικό μικρομεσαίο SUV;

Πριν ξεκινήσουμε την αναλυτική περιγραφή να σημειώσουμε πως δοκιμάσαμε την EQA 250 με τα 190 άλογα και την μπαταρία των 66,5 kWh, που έχει συνολικό βάρος 2.050 κιλά με τον οδηγό. Σε αυτά προσθέστε το βάρος τριών ακόμη επιβατών με τις αποσκευές τους, όπως έχουμε τυποποιήσει τη δοκιμή σε όλα τα μοντέλα.

Εδώ να αναφέρουμε πως η συγκεκριμένη έκδοση της EQA έχει αντικατασταθεί από την EQA 250+ με μεγαλύτερη μπαταρία 73,9 kWh.

Επιτυχημένη η πρώτη προσπάθεια στα 72 χλμ./ώρα

Ξεκινήσαμε την πρώτη προσπάθεια με 70 χιλιόμετρα, ταχύτητα με την οποία η Mercedes EQA πέρασε με ευκολία το test. Το ESP δεν ενεργοποιήθηκε καν, ενώ το αυτοκίνητο αντέδρασε άμεσα και με απόλυτη σταθερότητα στις εναλλαγές πορείας. Έτσι, ανεβάσαμε ρυθμό και δοκιμάσαμε στα 72 χλμ.. Σε αυτήν την ταχύτητα, η EQA είχε πάλι την ίδια πολύ καλή αίσθηση και ουδετερότητα με το ESP να επεμβαίνει διακριτικά στην πρώτη αλλαγή πορείας, δηλαδή από τον 1ο στο 2ο διάδρομο.


Η ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά και με την διαδρομή που πρέπει. Σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας και οι 4 τροχοί είχαν επαφή με το οδόστρωμα.
5 Φωτογραφίες »

Η ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά και με την διαδρομή που πρέπει. Σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας και οι 4 τροχοί είχαν επαφή με το οδόστρωμα.

Elk Test με 75 χλμ./ώρα: Δεν έκανε ρεκόρ για ηλεκτρικό

Ανεβάσαμε ταχύτητα στα 75 χλμ./ώρα, όπου η EQA μπήκε στον 2ο διάδρομο με έντονη υποστροφική διάθεση. Πάντως, δεν ξεκόλλησε απότομα, είχε προοδευτική αντίδραση και το μπροστινό σύστημα συνέχιζε να «υπακούει». Παρότι η προσπάθεια σε αυτά τα χιλιόμετρα ήταν αποτυχημένη (το άνοιγμα της τροχιάς στο μπροστινό μέρος είχε αποτέλεσμα τη ρίψη κορίνων), η ανάρτηση έλεγξε σχεδόν άριστα τις κινήσεις και το βάρος του αμαξώματος και οι 4 τροχοί πάντα ήταν σε επαφή με την άσφαλτο. Καμία ανησυχία για τον οδηγό, ενώ η λειτουργία του ESP ήταν άριστη. Ίδια εικόνα με ηπιότερη υποστροφή είχαμε και στα 74 χλμ./ώρα, όπου πάλι οι προσπάθειες μας δεν είχαν επιτυχία.

Ισοφάρισε την top επίδοση για ηλεκτρικό στα 73 χλμ./ώρα

Στα 73 χλμ./ώρα, που είναι μέχρι και την εκτέλεση του test ήταν η top επίδοση για ηλεκτρικό, η συμπεριφορά της ηλεκτρικής EQA ήταν απόλυτα ασφαλής σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Το αυτοκίνητο ήταν απόλυτα ελεγχόμενο και μπορούσες να αλλάξεις πορεία με το πολύ καλό τιμόνι. Επίσης, το ESP λειτούργησε σωστά κάνοντας άριστη δουλειά, φρενάροντας κατάλληλα κάθε τροχό ξεχωριστά, μη κόβοντας απότομα την κίνηση του αυτοκινήτου και εξασφαλίζοντας ροή στην κίνηση σε όλο το μήκος του διαδρόμου δοκιμής. Η οδηγική αίσθηση μπορεί να μην είναι κορυφαία, η αποτελεσματικότητα όμως της Mercedes EQA αποδείχθηκε πως είναι αξιέπαινη.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
NISSAN