
Ποια μάρκα οδηγούν οι πιο ευγενικοί οδηγοί; Και ποια μάρκα οδηγούν οι χειρότεροι οδηγοί;
Εσείς είστε ο τυπικός αγοραστής της μάρκας αυτοκινήτου που οδηγείτε; Ή όχι;
17.439 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2015)
Τι λέει το αυτοκίνητό σας για εσάς; Και τελικά πόσο κοντά είστε εσείς προσωπικά σε σχέση με αυτό που λέει η μάρκα του αυτοκινήτου που οδηγείτε για τον οδηγό της; Είναι τα κλισέ λάθος ή απλά εσείς σπάτε τον κανόνα; Τι λέτε;
autotriti team
Όσο κι αν δεν θέλουμε να το παραδεχθούμε όλοι έχουμε στο μυαλό μας μια εικόνα για τον οδηγό κάθε μάρκας. Μια εικόνα που φυσικά δεν μπορεί να είναι αυτή του κάθε οδηγού πίσω από το τιμόνι, αλλά τη δέχεστε ως πιθανότερη για να ξέρετε τι να περιμένετε.
Έτσι όταν βλέπετε ένα μεγάλο σεντάν στο δρόμο, χωρίς να έχετε την παραμικρή ιδέα για τον οδηγό του, θα τον περιγράφατε ως μάλλον συντηρητικό, μεγαλύτερο σε ηλικία, σχετικά ευκατάστατο αλλά μάλλον αυστηρό και δύστροπο στο δρόμο.
Αν δείτε ένα σπορ αυτοκίνητο πάλι, χωρίς και πάλι το παραμικρό στοιχείο, θα είστε πιο εύκολοι να δεχθείτε ότι πρόκειται για πιο «ζωντανούς» τύπους, με περισσότερο περιπετειώδη χαρακτήρα, νέους ή νεανίζοντες και πιο πρόθυμους να παραχωρήσουν προτεραιότητα στη διασταύρωση.
Και έτσι χτίζετε τα κλισέ για το προφίλ του οδηγού κάθε μάρκας, και βγαίνετε στο δρόμο περιμένοντας να τους αντιμετωπίσετε με αυτό που έχετε στο μυαλό σας. Το πιο εύκολο τεστ για το πόσο επιτυχημένο είναι το κλισέ που δημιουργείτε είναι να δείτε πόσο εμπίπτετε εσείς στις κατηγορίες που έχετε φτιάξει. Είστε τυπικός οδηγός της μάρκας του αυτοκινήτου σας; Οι γύρω σας, οι φίλοι και οι συγγενείς σας; Είναι τυπικοί οδηγοί της μάρκας που οδηγούν;
Τι λέτε; Ποια είναι τα κλισέ σας και πως βλέπετε τους οδηγούς των διαφόρων μαρκών; Ποια μάρκα έχει τους πιο ικανούς στο τιμόνι, ποια τους πιο άσχετους, ποια τους πιο αγενείς και ποια τους πιο εύκολους; Τι λέτε;
Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα μαρκας, πιο πολυ μοντελου το τι εχουμε στο μυαλο μας σαν τυπικο αγοραστη. Δηλαδη Corolla sedan -> παππους, δημοσιος κινδυνος 500 -> γυναικα ή πολυ στυλατος αντρας A-Class (το παλιο μοντελο), Beetle, Ypsilon -> γυναικα Leon παλιο, Σειρα 3 Coupe παλια, Civic παλιο -> καγκουρας BMW X1, Audi Q3 -> κατοικος ΒΠ, συνηθως μετρημενος στο δρομο Scirocco -> νεος και καπως επιθετικος Eos, A5, C-Class Coupe etc.->λεφτας και καπως χαλαρος στο δρομο Καποιο Estate -> Οικογενειαρχης, προσεκτικος συνηθως Focus (οχι ST) προ 2010 -> ΜΕτρημενος, χωρις ιδιαιτερο ενδιαφερον. Smart -> Γυναικα ή αντρας ο οποιος ομως δεν σεβεται κανεναν κανονα στο δρομο, επειδη εχει Smart νομιζει οτι μπορει να κανει τα παντα (οπως το να περιμενει καθετα αναμεσα σε δυο λωριδες επι της Κηφισιας Τωρα δεν μου ερχονται αλλα
BMW 316 του e36 πολλές φορές και σηματάκι M3 = Γύφτοι ή Ρωσσοπόντιοι συνήθως. Honda Civic το 3θυρο του 1997 = ρωσσοπόντιοι ΜΟΝΟ VW Golf = Ο κίτσος απο το χωριό που άκουσε απο τον ξερόλα με τα τρακτέρ οτι είναι τοπ o TSI. Δεν ανάβει ποτέ φλάς,τα γνωρίζει σαν ελληνάρας όλα και γουστάρει να πηγαίνει συνεργείο...φιλαράκι τιποτα δεν μου χει βγάλει το εργαλείο... Όσο για seat που αναφέρθηκε στο άρθρο, κάποτε σε μια παρέα με κοπέλες μια κοπέλα είπε το εξής (ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί αλλα μου έμεινε) : άντρας με seat δεν είναι άντρας. Με τις υπόλοιπες να συμφωνουν...
Όσοι οδηγούν mercedes έχουν συγκεκριμένη νοοτροπία. Μόνιμα στη μέση δεν κάνουν στην άκρη ποτέ ασχέτως με την ταχύτητα που κινούνται.
Ασ ξεκινήσουμε το σχολιάκι από την δεκαετία του 80..Τότε υπήρχαν στρογγυλοφάναρα παπάκια και καντέτ-λαντα μέσα στα οποία χωρούσε όλο το σόι και μια ντουζίνα βαλίτσεσ κοφίνια γυρνώντας από το χωριό.Το αυτοκίνητο, για όσους είχαν, ήταν μέσο μεταφοράς-δουλειάς....Και τωρα ερχόμαστε στα πακέτα Ντελόρ......επιδοτήσεις για οτιδήποτε ανύπαρκτο στο χωριό, .........αντιστασιακές συντάξεισ ανύπαρκτων αυτοχαρακτηριζόμενων πολεμιστών τα οποία το τότε σκυλο-νεο-ελληνάρας με την χαιτούλα, το λαχουρέ πουκάμισο και το μαύρο σκαρπίνι με την άσπρη κάλτσα τα επένδυσε στην σίγουρη και αποδοτικότατη επένδυση τησ μόστρας.Τότε το όνειρο του κάθε ανεγκέφαλου ήταν μια Ε190 αλλά επειδή τα λεφτά των επιδοτήσεων δεν φτάναν τετράγωνη-κονσέρβα ΒΜW με τα διπλά φανάρια ,Ρίτα ή Άντζελα για τουσ Ε190 ή Λεπά για τους Β΄class BMW στο διαπασών.......Έτσι κτίστηκε κάπως το όνειρο του σκυλο-νεο-ελληνάρα με το τουτού... ως μέσο καταξιώσης αραγμένη η μερσέντα... μπροστά από το σπίτι-κοτέτσι 70ντίας κληρονομιά του προ-προ-προπάππου.Αργότερα είχαμε την αμέριστη συμπαράσταση των δημοσιογράφων-ειδικών που με δώρο μια ΜΕRCτου κουτιού απο την αντιπροσωπεία και όλα τα έξοδα πλερωμένα...για να βγάλει και αυτός τα απωθημένα του εκθέαζε οτιδήποτε παρήγαγαν τα γερμανικά εργοστάσια.Ο σκυλο-νεο-έλληνας πέρασε σε νέα διάσταση μετά το 90.Πλέον το αμάξι είναι must.Το χρηματιστήριο βοήθησε τα παιδιά των προηγούμενων γενιών να εκπληρώσουν το όραμα του μπαμπά : μια MERCENTES συνήθωσ SLK, αραγμένη πλέον στο γκαράζ του διαμερίσματος των δόσεων για 250 χρόνια έντοκα με επιτόκιο 1.000.000%.Αλλά η MERCENTES ...MERCENTES.Το παιδί φοιτητής ...έχει το πρώτο λόγο ... Γερμανικό κουβά με ανάγλυφο GTI. Αυτή την περίοδο ο ειδικός τύπος αυτοκινήτου μεσουρανεί με τις γερμαμικές αντιπροσωπείες να ρίχνουν άπειρα λεφτά σε διαφιμήσεις και τους μεγαλοδημοσιογράφους να βγάζουν ως δια μαγείας όλα τα γερμανικά πρώτα σε συγκριτικά.Φθάναν σε σημείο να συγκρίνουν Ιαπωνικό υβριδικό με GTI-RRR Γερμανικό και να βγάζουν το επιστημονικότατο συμπέρασμα ότι "το Japan δεν στέκει καλά μέσα σε πίστα και δεν πιάνει 350klm/h με κατανάλωση 0,000001lt/1.000.000km ενώ το GERMAN μ....αμεί και δέρνει και σε εξιτάρει.... και είναι προέκταση του ...... " που για κάποιο λόγο η φύση τον είχε προικίσει με μήκους λίγων χιλιοστών ..τέτοιο.Έτσι κάπωσ οι σημερινοί γκαγκουρο-νεο-ελληνάρες διαμόρφωσαν την άποψη ότι το αυτοκίνητο σου καθορίζει όλη την μόστρα. -Όποιος κατάφερε και έβγαλε 5 φραγκάκια καρφωτό για MERCENTΕΕΕΕES-εισαγωγή από Γερμανία με .1000.000.000 klm.(βαριά περίπτωση ψυχολογικά διαταραγμένου). -Όποιοoς δεν τα κατάφερε να βγάλει 5 φράγκα και έμεινε στα 4 τότε ΒΜW όσο πιο γύφτικη τότε πιο πετυχημένος προς τα 5.... (κλασική περίπτωση φυχολογικών απωθημένων) -Όποιος έμεινε στα 3 φράγκα και θέλει MERC-BMW αλλά δεν του φτάνουν οι 1.000.000.000 δόσεις του χρηματοδοτικού τότε AUDI. Η μάρκα του φτωχομπινέ (που το κρύβει ως κόρη οφθαλμού) για να το παίζει δήθεν. -'Οποιος έμεινε στα 2 φράγκα και δεν φθάνει τα 3 (γιατί πρέπει νε πλερώσει και το ενοίκιο που χρωσταέι τώρα 10 μήνεσ) καρφωτό VW.Τις μισές μέρες του χρόνου στο συνεργείο και τισ άλλεσ μισές συμπληρώνει λάδι 2 τενεκέδες κάθε γκαζιά.Βέβαια ποτέ κανένα περιοδικό αυτοκινήτου που εκθέαζε τα GERMAN δεν έγραψε κάτι κακό για βλάβες για τον ιερό όμιλο VW, τότε αυτός ο τύπος πως δικαιολογεί την πατάτα που αγόρασε? "Είναι θέμα χαρακτήρα..θέλει φροντίδα ....να ασχολήσε με το τουτού..." Κλασικές δικαιολογίες του ιδιοκτήτη προβληματικού VW. (Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν άτομα που χρήζουν φαρμακευτικής αγωγής.) **Το δια ταύτα είναι ότι τα περιοδικά δεν κράζουν τον χορηγό τους όπωσ ο σκύλος δρν δαγκώνει το χέρι που το ταίζει.Απλώς στα ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ δίπλα σε δοκιμή VW απουσίαζε η λέξη : ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Εαν ήταν σε συγκριτικό με JAPAN που εκεί την γράφαν την λέξη, φρόντιζαν να το θάψουν με χαρακτηρισμούς όπως :άχρωμο εσωτερικό, οδηγικά δεν σου την ...σηκώνει την τεστοτερόνη..." -Όποιος έχει 1 φράγκο SEAT γιατί δεν φθάνει τίποτα από τα παραπάνω.Τα σκουπίδια του ομίλου με νεανικό περιτύλιγμα.Επίσης το δεύτερο αυτοκίνητο για τον μικρό της οικογένειας της ¨2 φράκα". Το κόμπλεξ του μπαμπά μεταλαμπαδεύεται στον jounior. -Όποιος δεν έχει φράγκα τότε δανεικά και αγύριστα από τη γιαγιά και δαγκωτό SKONDA. Άτομα με βαριά ψυχολογικά τραύματα μεγαλωμένα σε προβληματικό περιβάλλον.Όσο πιο "φτιαγμένο" τόσο πιο βαριά παρίπτωση. -Τελευταία κατηγορία οι κάτοχοι SMART. Δεν φθάνει ο παράς για SLK 25έτιας και καταλήγουν σε αυτή την επιλογή κολλόντας τουλάχιστον 12 σήματα της MERCENDESSS πάνω στο δίπορτο φέρετρο που αγόρασαν είτε με 1terraklm, είτε με κλεμμένο με "χτυπημένα' νούμερα τρακαρισμένου.Χρήζουν 12μηνο εγκλεισμό και απανεξέταση... Οι κάτοχοι FRANCHE-JAPAN-KOREA-USA-USSR κρίνονται σχετικά υγειείς και δεν σχολιάζονται. ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: -ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΩΝΥΜΙΑ ΕΊΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ. -ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΌΛΙΑ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ Ή ΕΤΑΙΡΙΕΣ. -ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΔΕΝ ΠΙΝΕΤΕ Η ΤΡΩΓΕΤΕ. -ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΠΟΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ -ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΝΙΩΣΕΤΕ ΕΝΤΟΝΗ ΤΑΣΗ ΘΥΜΟΥ, ΖΑΛΗΣ Ή ΔΙΑΡΡΟΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ 3000ML ΞΥΔΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΊΣΤΕ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΛΕΚΑΝΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ. -Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΟΔΗΓΕΙ WARTBURG ΔΙΧΡΟΝΟ GTI+GTR+RRR+TURBO+AMG+M3+M5+M7 ME ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ HARMAAN ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΕΣ 22 ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 750Χ0,00001 ΚΑΙ ΤΡΑΓΙΑΣΚΑ.
Γνωρισε σε εμάς τους κατόχους seat αυτές τις κοπελιές που έλεγαν ότι άντρας με Seat δεν είναι άντρας και αν δεν αλλάξουν γνώμη στο πι και φι, θα παραδεχτώ ότι ο γιαπωνέζικος κατιμάς που σίγουρα οδηγείς, ίσως και να μοιάζει με αυτοκίνητο αν του βάλεις λάστιχα. Αλλά είμαι σίγουρος ότι τις επινοησες από το μυαλό σου, όπως έπεισες τον εαυτό σου ότι οδηγείς.
Στην Ελλαδα του χαμηλου επιπεδου παιδειας το αυτοκινητο για την συντρηπτικη πλειοψηφια των Ελλήνων αποτελει απωθημενο επιδειξης και ανωτερωτητας εναντι του διπλανου.Αυτη την νοοτροπια την συνταμε ηδη πολυ εντονα από την δεκαετια του 80.Η κάθε μαρκα σιγουρα χαρακτηρίζεται και από μια καστα αγοραστων.Για παράδειγμα η Mercedes αγοράζεται από δυο εκ διαμετρου αντιθετες κοινωνικες ταξεις,καθως για τον μυαλο των πλουσιων αποτελει επιδειξη της οικονομικης τους ανεσης ,αλλα απ την άλλη αποτελουσε την δεκαετια του 80 το αυτοκινητο των μεγαλομαναβιδων και των μεγαλοχασαπιδων που την ειχαν δει επιχειρηματιες ολκης και μολις παρκαραν τον Datsun με τις ντοματες εξω απ το μαναβικο επαιρναν την Mercedes για να επιστρεψουν σπιτι.Η ιδια λογικη συνοδευει και τους αργοσχολους αγροτες που αντι να φυτεψουν καμια ντοματα με τις επιδοτήσεις ,πηγαιναν και αγοραζαν μια Mercedes για να παρουσιάζονται στο καφενειο.Πισω απ το τιμονι μιας mercedes το πιο πιθανο είναι να βρει αξεστους ιδιοκτητες που ειτε είναι πλούσιοι ειτε είναι φτωχοι δεν εχουν ιδεα από αυτοκίνητα,που απλως αγοραζουν κατι ογκωδες για να κλεινουν τον δρομο στους υπολοιπους.Η ιδιοκτησια μιας BMW είναι συνυφασμενη με τους γυφτους καθ ότι το μεγαλυτερο ιδιοκτησιακο καθεστως BMW το συναντα καποιος στο ζεφυρι και στην Αγια Βαρβαρα τα λεγομενα απ του γυφτους και μπεμπικά.Γενικως πισω απο αγορα γερμανικου αυτοκινητου,συναντας κατά 95% μαζανθρώπους, επιδειξιομανεις ,αξεστους που εχουν αλυτα υπαρξιακα προβλήματα που θεωρουν ότι το αυτοκινητο τους είναι το καλυτερο του γαλαξια ολοκληρου και αν τολμήσεις να εχεις αντιθετη αποψη αυτοματων εισαι ο Ελληναρας ξερολας που απαγορευεται ακομα και να εκφερεις αρνητικη αποψη για το γερμανικο υπερωκειανειο τους.Οικατοχοι ιαπωνικων αυτοκινητων χωριζονται σε δυο κατηγοριες.Η πρωτη κατηγορια είναι εξ αρχης θαυμαστες ιαπωνικων που εχει να κανει με ευγενικούς,αλλα συντηριτηκους και ολιγον τσιγκουνουλιδες που για να παρουν αυτοκινητο υπολογιζουν και το τελευταιο ευρω σχετικα με το οικονομικο service, είναι ανθρωποι που δεν ζουν την ζωη τους κάθε στιγμη σαν να είναι η τελευταια,δηλαδη ηπιων τονων που δεν είναι απαραίτητα κακο,αλλα γενικως είναι ανθρωποι που εχουν αυτογνωσια γνωρίζοντας τα δυνατα και τα αδυνατα σημεια του αυτοκινητου τους.Η δευτερη κατηγορια ιαπωνοφιλων είναι αυτή που αφορα πρωην γερμανοφιλους που πηραν τις μηχανες στα χερια απ τα αγαπημενα γερμανικα τους και το γυρισαν σε ιαπωνα μη παραδεχομενοι ουτε εδώ τα αρνητικα του στησίματος που εχει ένα ιαπωνικο καθως είναι και αυτοι που εχουν βγαλει την ουτοπικη ατακα (δεν σπαει δεν χαλαει)μεταφέροντας ετσι καταλοιπα δηθεν απολυτης ανωτερωτητας από τοτε που ηταν γερμανοφιλοι,κατι που παραδεχεται η πρωτη κατηγορια ιαπωνοφιλων που όπως ειπαμε συζητανε και πιο ανθρωπινα σε σχεση με την δευτερη κατηγορια ιαπωνοφιλων.Οι κάτοχοι Ιταλικών αυτοκινητων είναι μειοψηφια αλλα αυτό δειχνει και το δυνατο χαρακτήρα με αποψη που συνηθως θα βρεις σε αυτους καθως δεν παρασύρονται απ την μαζα, αγοράζοντας κατι αντισυμβατικο σε σχεση με τους αλλους, που πρωτιστως θα αρεσει και θα ικανοποιει τους ιδιους.οι κάτοχοι ιταλικων συνηθως είναι πιο ψαγμένοι,ειναι καλαίσθητοι με ατιθασο χαρακτήρα και ισχυρη προσωπικοτητα,αλλα και ευγενικοι όταν πρεπει ,καθως αντιμετωπιζουν τους μαζανθρωπους των γερμανικων με χαμογελο και συμπονια όταν τους μιλανε για σαπια ιταλικα που ειχαν ακουσει από τον θειο της θειας του ξαδερφου της γιαγιας τους ότι εκαψε μια λαμπα στα δεκα χρονια οποτε κατά το φτωχο μυαλο των γερμανοφιλων είναι σιγουροι πως το ιταλικο αυτοκινητο του συνομιλητή τους εχει ηλεκτρικα προβλήματα.
Τυποι οδηγων: 1) γυναικες: επιθετικες, τρομερα αναγωγες, προτερεοτητα ...........τι ειναι αυτο? Και εντελως βρομιαρες!!! Οδηγανε yaris, aygo, corsa, lancia y γιατι ειναι γλυκουλια 2) κουλομαριες:ατζαμιδες , οδηγανε και ταξιδευει το μυαλο.οδηγανε: astra,corolla,308, c4 3)ευθειακηδες:θα βαλουν κοντρα και με την σκια τους .οδηγανε ολο το vw group βελτιωμενο με καθε τροπο 4) ταριφες (παναγια βοηθα) οδηγανε ητουλαχιστον ετσι λενε σαν να ειναι το χωραφι τους ο δρομος.τεραστια απορια πως γινεται να οδηγας ολη μερα επι χρονια και να μην ξερεις να οδηγαν 5) στριφταδες: τα πρωτα λεφτα θα πανε σε coilover και ζαμφορ και τα τελευταία σε μοτερ (κανα φιλτρο εξατμιση) οπου και να σε πετυχουν σε στροφες οσο πιπ γρηγορο αμαξι και να εχεις απ αυτούς αυτοι θα σε περασουν με το ταπ στο στομα:οδγηγανε κυριο γιαπωνεζικα περασμενης δεκαετιας και γαλλικά και οσοι οδηγανε γερμανικα φροντιζουν να τα κανουν εμφανισιακα οσο πιο jdm γινεται 6) ταξιδιαριδες:καναπες φλαπα φλουπα αναρτηση και ησυχία. Οδηγανε 316 με ονειρο μια 740 η c200 με ονειρο μια s320 Και τωρα οι υποκατηγοριες που ειναι κατηγοριες απο μονες τους .επιγραμματικα: bmwδακιδες Golfakiδες γαλλακια, και οι υπερτατοι honda κιδες . θα μππρουσα να γραφω μεχρι αυριο αλλα ειδη κουρασα . Υ.Γ. και γω σε μια απο τις παραπανω ανήκω!
Στο Ελληνικό υποσυνείδητο, υπάρχει αυτός ο συνειρμός με τις μάρκες. Όσον αφορά τα Seat, σε σχέση με ένα σχόλιο που προηγήθηκε, θα σας πώ τα εξής δοκιμασμένα πράγματα: Ως παλιός κάτοχος ταπεινού Seat, πληροφορώ τα οποιαδήποτε γκομενίδια, ότι λόγω του σχετικά αυξημένου ύψους της οροφής, αλλά και το γεγονός ότι τα μπροστινά καθίσματα του ανακλίνονται πιο επίπεδα από πολλά άλλα αυτοκίνητα, μπορείς να κάνεις πολύ περισσότερα πράγματα, χωρίς να κοπανάς στο τιμόνι ή στον λεβιέ ταχυτήτων. Επίσης το χειρόφρενο δεν ενοχλεί. Κάντε ένα test drive στον κοντινότερο αντιπρόσωπό σας. Auto emocion!
Παρατηρώ ότι τα μέχρι τώρα σχόλια έχουν βγει λίγο εκτός θέματος και δεν αναφέρονται οι γράφοντες στα δικά τους αυτοκίνητα αλλά σε αυτά των άλλων :) Όχι βέβαια ότι έχουν άδικο σε αυτά που γράφουν :) Κι εγώ έχω άποψη για κατόχους άλλων μαρκών αλλά θα αναφερθώ στο δικό μου: Mazda λοιπόν! Zoom zoom fun! Oδηγοκεντρική μάρκα για ανήσυχους οδηγούς είτε είναι σόλο είτε οικογενειάρχες :)
Ο βλάκας είναι πάντα βλάκας, ανεξαρτήτως αυτοκινήτου που οδηγεί. Πάντως ο συνδυασμός BMW - ΠΑΣΟΚ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ είναι ανεπανάληπτος !!!!
Αυτά δεν έχουν μάρκες... Οι μεγαλύτερες κομπλεξάρες στον δρόμο οδηγούν εταιρικά αμάξια, leasing. Ναι, από αυτά τα σχετικά καινούρια μικρά ή μικρομεσαία ντιζελάκια βασικών εκδόσεων που με τον καιρό είναι όλο και πιο χιλιοχτυπημένα, χωρίς τάσια και μέσα στη μπίχλα από τη σκόνη αλλά οι οδηγοί τους είναι στο 99% των περιπτώσεων τα ''κυριλέ, βαριά πεπόνια με ύφος χιλίων καρδιναλίων (αν και οι περισσότεροι είναι πωλητές που δουλεύουνε για 3 κι 60), πουκάμισο υποχρεωτικά, bluetooth στο αυτί και στην πίσω κρεμάστρα έχουν κλασσικά κρεμασμένο κοστούμι. Ορισμένοι θα κάνουν τα πάντα να σε προσπεράσουν ακόμα κι απ' τις γραμμές του τραμ που βρίσκονται παράλληλα στα αριστερά σου ενώ βρίσκεσαι σε μποτιλιάρισμα στο κέντρο της Αθήνας, στην Εθνική πάντα αριστερή λωρίδα λες και τρέχουν να προλάβουν το meeting (Αθηνών-Κορίνθου τα μισά αμάξια είναι leasing, λογικό αφού τους πληρώνει τα διόδια η εταιρεία μέσω e-pass), κανένας σεβασμός σε ποδηλάτες, πεζούς, περνούν τα stop σα μουρλοί όντας απορροφημένοι επειδή μιλάνε στο bluetooth, και άμα σε τρακάρουνε και φταίνε δεν θα στενοχωρηθούν καθόλου, θα πληρώσουν μόνο την απαλλαγή της μεικτής. Αν πάλι τους τρακάρεις εσύ τους ενοχλεί πάρα πολύ σε βαθμό κακουργήματος, αν και δεν πληρώνουν ούτε καύσιμα, ούτε συντήρηση, ούτε δόση για το αμάξι τους, και τους το αλλάζουν και κάθε 3 ή 4 χρονάκια με καινούριο...
Δεν είναι τόσο το αυτοκίνητο που δείχνει τον χαρακτήρα του οδηγού, όσο οι "προσθήκες" μέσα και έξω από το αυτοκίνητο. Τροχοί που προεξέχουν από τα φτερά, υπερβολικό χαμήλωμα, τεράστια σπόιλερ, διακοσμητικές αεροτομές, μαύρα τζάμια και άσχετα αυτοκόλλητα προδιαθέτουν για συγκεκριμένο τύπο οδηγού, αντίστοιχα υπερμεγέθη κομπολόγια και ζάρια στον καθρέφτη, μαξιλαράκια και ξεχειλωμένο κάλυμμα τιμονιού, σ' έναν άλλον. Όσο για μένα, το "σκέτο" Honda HRV μου με εκφράζει αρκετά καλά (αν ήταν και πιο μακριά η 5η...).
Εμένα με λυπεί το γεγονός να βλέπω παιδιά 25 ετών να οδηγούν πχ golf και corolla.Είναι σαν να τα βλέπεις να μαζεύονται σπίτι τους από τις 9 όταν οι συνομήλικοι τους τότε βγαίνουν.Αγόρι μου αν δεν ζήσεις σαν επαναστάτης στα 25 θα το κάνεις στα 50 με ολέθριες συνέπειες.
Στην Ελλάδα ελάχιστοι αγόρασαν ή και αγοράζουν αυτοκίνητα για να καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες. Η συντριπτική πλειοψηφία των νέο Ελλήνων χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο ως το μέσο επίδειξης πλούτου και ανωτερότητας. Τώρα βέβαια με την κρίση ξεδιάλυνε το τοπίο και φαίνεται ποιος έχει τον παρά και ποιος είναι βιτρίνα. Διότι αγαπητοί μου ένα τίποτα δεν μπορεί να γίνει κάτι ούτε και με 2000hp.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Αλλά διαφωνώ κάθετα με την άποψη, ότι οι κουλομαρίες και οι ατζαμήδες οδηγούν μικρομεσαία hatchback, που ειπώθηκε πριν. Εγώ θα αναφερθώ στους οδηγούς αυτοκινήτων μιας χώρας, που δεν έχει αναφερθεί. Οι οδηγοί των σουηδικών αυτοκινήτων: Συνήθως διαφορετικοί, πιο ξεχωριστοί από τη μάζα, πιο επιλεκτικοί, κάπως ιδιόρρυθμοι και κάτι ολίγον από... ας πούμε διανοούμενοι, γκουρμέ εντός εισαγωγικών. Για αυτό άλλωστε επιλέγουν πιο μικρές μάρκες και πιο σπάνια συτοκίνητα - μειοψηφία, που αρέσουν σε λίγους και απευθύνονται σε ακόμα λιγότερους, επειδή για την πλειοψηφία - μάζα δε διαθέτουν ούτε γερμανική ποιότητα, ούτε γαλλική άνεση και κύλιση, ούτε ιταλική σχεδίαση και οδική συμπεριφορά / ευχαρίστηση, ούτε ιαπωνική αξιοπιστία, αλλά στιγματίζονται ως "ευρωπαϊκά" ως προς την τελευταία. Αντίθετα, για τους οδηγούς τους απλά δεν εντάσσονται πουθενά. Είναι έξω από καλούπια. Το μεγαλύτερο κοπλιμάν για το σουηδόφιλο, που θέλει να ξεχωρίσει: "Τι του βρήκες; Γιατί δεν πήρες μερσέντα ή μπέμπα;"... Προσωπικά, αν και οδηγός σουηδικού, δε με θεωρώ τυπικό αγοραστή της μάρκας. Δεν είμαι κοντά σε αυτό, που η μάρκα λέει για τον οδηγό της. Αν δεν αγαπούσα τη συγκεκριμένη μάρκα και δε μου άρεσε το συγκεκριμένο μοντέλο της, θα επέλεγα κάτι πιο σπορ, όπως αναφέρεται στην τρίτη από το τέλος παράγραφο του άρθρου.
Φιλε Mario εισαι απαιχτος,εγραψες,τα ειπες όλα αδερφε.
Βασικά αυτό που ακούγεται τόσα Χρόνια είναι πως όποιοι έχουν BMW και MERCEDES είναι οι πιο απαιτητικοί οδηγοί και πιστεύουν πως μόνο αυτοί κάνουν κουμάντο στην άσφαλτο... Όσο για τα VW τα θεωρούν ''Γυναικεία αυτοκίνητα'' λόγο του ΒΕΕΤLE... Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν τα σχολιάζει κανένας... Εκτός αν είναι πάνω απο 1.600cc οπου τότε όλοι πιστεύουν πως ο οδηγός τους είναι ο Λάτσης η ο Βαρδινογιάννης... Τόσα χρόνια τα ίδια ακούμε...
Στην Ελλάδα ελάχιστοι αγόρασαν ή και αγοράζουν αυτοκίνητα για να καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες. Η συντριπτική πλειοψηφία των νέο Ελλήνων χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο ως μέσο επίδειξης πλούτου και ανωτερότητας. Τώρα βέβαια με την κρίση ξεδιάλυνε το τοπίο και φαίνεται ποιος έχει τον παρά και ποιος είναι βιτρίνα. Διότι αγαπητοί μου ένα τίποτα δεν μπορεί να γίνει κάτι ούτε και με 2000hp.