
Tο Defender είναι δεινόσαυρος με τα σημερινά δεδομένα.
Εσείς ποια μοντέλα δεν θα θέλατε να φύγουν από την παραγωγή;
6.161 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2014)
Με την αντίστροφη μέτρηση για το τέλος της παραγωγής του Land Rover Defender να αρχίζει, το 2015 μας υπενθυμίζει πως ζούμε σε εποχές που κάνουν κάποια μοντέλα να δείχνουν δεινόσαυροι; Εσείς όμως ποια τέτοια μοντέλα θα στεναχωρηθείτε αν δείτε να φεύγουν από την παραγωγή;
autotriti team
Βλέπεις το Defender αντιπροσωπεύει μια γενιά αυτοκινήτων που δημιουργήθηκαν για να καλύψουν πραγματικές ανάγκες. Μια γενιά που καθορίστηκε από το τι θες να κάνεις εσύ με το αυτοκίνητό σου και όχι τι θες να λέει το αυτοκίνητό σου για εσένα. Μια γενιά που φτιάχτηκε από μηχανικούς πριν αρχίσει να «φτιάχνει» αυτοκίνητα το μάρκετιγνκ.
Ήταν καλύτερα; Εξαρτάται τι εννοεί κανείς. Για όποιον στριμώχτηκε πίσω από τεράστιο βαρύ τιμόνι και στράβωσε όλο του το κορμί για να φτάνει το συμπλέκτη και το γκάζι συγχρόνως από την θέση του οδηγού, για όποιον άνοιξε την τρύπα κάτω από το παρμπρίζ για να δροσιστεί το καλοκαίρι και ήθελε δύο χέρια ακόμη για να φτάνει ο λεβιές να βάλει τετάρτη ταχύτητα, ξέρει πως το «καλό» δεν είναι η σωστή λέξη εδώ. Το Defender είχε άλλες αρετές. Πήγαινε παντού, δεν έσπαγε με τίποτα, φτιαχνόταν με ένα σφυρί και ένα κατσαβίδι, δεν σκούριαζε ποτέ και είχε τη σχεδίαση που έλεγε πόσο εννοεί αυτά που μπορεί να κάνει και πόσο μπορεί να κάνει αυτά που το σχήμα του άφηνε να εννοηθεί.
Όμως το Defender είναι δεινόσαυρος με τα σημερινά δεδομένα. Δεν έχει κανέναν τρόπο με αυτή την αεροδυναμική να βρει ένα μοτέρ που θα το κινεί με ρύπους που θα είναι κάτω από τα σύγχρονα όρια. Εντωμεταξύ παρά την τιμιότητα οι απαιτήσεις είναι πλέον αυξημένες. Ένα τετρακίνητο pick-up μπορεί να κάνει ότι κάνει ένα Defender και είναι κυριολεκτικά αιώνες μπροστά σε άνεση, κατανάλωση και κόστος αγοράς και χρήσης.
Εσείς τι άλλους δεινόσαυρους έχετε στο μυαλό σας ,που όμως θα στενοχωρηθείτε αν δείτε να φεύγουν; Ή αντίθετα ποια μοντέλα θεωρείτε ότι πρέπει να πάψουν να παράγονται προς μεγάλη σας χαρά; Τι λέτε;
Suzuki jimny απιστευτο εργαλειο!!! Μπορεις να προχωρησεις εκει οπου πολυ
Καλησπερα σας Εχω το land rover defenter 3500 v8 μοντ.1990 απο τοτε εως σημερα εχω διανυσει 168500 χιλιομετρα με μηδεν προβληματα η ζημιες που εχω δει σε αλλα και εχω βρεθει πολλες φορες με συνχρονα τετρακινητα σε διαδρομες εκτος δρομου και τα εχω ξεκοληση απο λασπες - χιονι κ.α. και της περισοτερες φορες και χωρις αλυσιδες γιατι το αυτοκινητο ειναι εργαλειο οχι suv για βολτες η τετρακινητο αγροτικο που μπορει λιγο καλυτερα να περναει απο δυσκολα κοματια κατα την γνωμη μου ειναι λαθος της εταιριας που το κοβει οποιο νεοτερο να βαλει στην θεση του δεν θα ειναι ικανο να το αναπληρωση και απο θεμα αξιοπιστιας και πρακτικοτητος και ιστοριας το μονο που θα μπορουσε να αλαξει ειναι ενας κινητηρας με συνχρονη διαχειριση καυσιμου για λιγοτερους ριπους και χαμηλοτερη καταναλωση
Το λαντα νιβαΚόβεται απο την παραγωγη δεν μας αρεσει ουτε αυτό
Μια που πιάσαμε τα "τζιποειδή", πιστεύω πως αυτοκίνητα όπως το Mercedes G και LADA Niva πρέπει να συνεχίσουν στην μορφή που όλοι τα γνωρίσαμε! (το Lada πολλοί από εμάς το οδηγήσαμε κιόλας καθώς βλέπεις δεν είναι και το άπιαστο όνειρο!). Τέλος το Toyota Land Cruiser δεν πρέπει να σταματήσει να παράγεται ποτέ, και ας αλλάζει μορφή. Δυνατότητες όμως δεν αλλάζει από ότι μαθαίνουμε λίγο πολύ!
Daewoo Lanos 1350lt 4πορτο το αγόρασα καινούργιο τον 3/2000. Έκανα μαζί του απροβλημάτιστα110.000 χιλ. Τα μόνα
που άλλαξα εκτός σέρβις ήταν μια ντίζα χειρόφρενου μια ντίζα στο καλοριφέρ και
μια μπαταρία. Το αποχωρίστηκα τον 6/2008 για την αγορά μεγαλυτέρου τόσο σε κυβικά
όσο και κατηγορία. Βέβαια τώρα το μετάνιωσα αλλά είναι αργά. Έχω κρατήσει για ενθύμιο
την πλαφονιέρα του χώρου αποσκευών γιατί την είχα άλλαξα με πλαφονιέρα από Opel
Kadett sedan (που είναι ολόιδιες).