ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς ποια τεχνολογία πληρώσατε αλλά δεν χρησιμοποιείτε;

Εσείς ποια τεχνολογία πληρώσατε αλλά δεν χρησιμοποιείτε;

Tech-μήριο σπατάλης;

4.382 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2016)

Υπήρχε κάτι που βάλατε στο αυτοκίνητό σας γιατί θεωρούσατε πως είναι η καλύτερη τεχνολογία. Το πληρώσατε παραπάνω, πιθανώς το περιμένατε παραπάνω να φθάσει ειδική παραγγελία, όμως στην πράξη δεν το χρησιμοποιήσατε ποτέ. Τι ήταν αυτή η τεχνολογία που έμεινε αχρησιμοποίητη;

autotriti team

Ποιος θα αγόραζε σήμερα αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα πίσω; Δύσκολο να ψηθεί κανείς να έχει τέτοιο μειονέκτημα το αυτοκίνητό του, κι όμως πολλοί θα παραδεχθούν πως τα πίσω παράθυρα δεν τα ανοίγουν  ποτέ, γιατί δεν έχουν οικογένεια και με τα πίσω θέματα δεν ασχολούνται πολλοί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εντάξει, σιγά την τεχνολογία, και σιγά τα λεφτά. Για δείτε όμως πόσες άλλες τεχνολογίες παρέχει το αυτοκίνητό σας και πόσο τις χρησιμοποιείτε; Για αρκετούς αχρησιμοποίητο μένει το cruise control που πλήρωσαν και κανένα 200άρι παραπάνω για να το βάλουν, αλλά περιμένουν μόνο να βγουν στην εθνική, και τότε μόνο αν κάνουν ταξίδι πάνω από 2 ώρες. Γιατί λίγο που δεν το χρησιμοποιούν, λίγο που δεν θυμούνται πως δουλεύει, λίγο που το φοβούνται κι όλας, και έτσι πήγε στα σκουπίδα.
Ακόμη πιο αχρησιμοποίητα είναι επίσης κάτι συστήματα ειδοποίησης τυφλού σημείου, ή αλλαγής λωρίδας. Το πρώτο ενώ ακουγόταν ωραίο στα χαρτιά, και ψήθηκες ότι θα βελτιώσει την ασφάλειά του, το έκλεισες όταν ακουγόταν συνέχεια μπιπ-μπιπ-μπιπ από τα μηχανάκια που περνούν συνεχώς από δίπλα σου. Οπότε το τυφλό σημείο παραμένει τυφλό, τα λεφτά όμως τα έδωσες.

Όσο για την αλλαγή λωρίδας, στην Ελλάδα που οι γραμμές στο οδόστρωμα είναι αχνές σαν φυσηγμένοι κουραμπιέδες, το σύστημα δεν βλέπει λωρίδες. Και όταν τις βλέπει, τις αλλάζεις τόσο συχνά που από ειδοποίηση έχει γίνει φωτορυθμικό. Οπότε σβήστηκε και αυτό να μην κουράζει.
Συστήματα που επίσης δεν αφηνουμε να δουλέψουν ποτέ είναι αυτά τα αυτόματα ραντάρ για την απόσταση με τον μπροστά, που ελέγχουν το αυτοκίνητο και εσύ δεν  χρειάζεται να είσαι γκάζι-φρένο, το κάνει μόνο του.

Ποιος τα εμπιστεύεται με τις κυκλοφοριακές συνθήκες στην Ελλάδα;

Εσείς όμως τι άλλο σύστημα έχετε πληρώσει που δεν χρησιμοποιείτε ποτέ ή σχεδόν ποτέ; Ποιά τεχνολογία βάλατε στο αυτοκίνητο αλλά έχετε αφήσει στην άκρη γιατί δεν δουλεύει καλά, ικανοποιητικά, ή γιατί αντίθετα δουλεύει συνέχεια; Πείτε μας...

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN