Ποια τρία μέτρα θα συμβουλεύατε τη νέα κυβέρνηση να πάρει αμέσως για το αυτοκίνητο;
Εσείς ποια τρία μέτρα πιστεύετε πως πρέπει να λάβει άμεσα η νέα κυβέρνηση για το αυτοκίνητο;
2.688 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2015)
Επειδή το αυτοκίνητο έχει υπάρξει ο αποδιοπομπαίος τράγος της φορομπηχτικής πολιτικής του κράτους, ποια τρία μέτρα θα συμβουλεύατε τη νέα κυβέρνηση να πάρει αμέσως για το αυτοκίνητο;
Κάτι πρέπει να αλλάξει. Αν και η νέα κυβέρνηση δεν έχει κάνει εξαγγελίες για το αυτοκίνητο, κάποια πράγματα πρέπει να πάρουν προτεραιότητα. Εσείς ποια λέτε πως είναι αυτά;
Η φορολόγηση σίγουρα πρέπει να ανήκει στις πρώτες προτεραιότητες. Μιλάμε για ένα τρίπτυχο φορολόγησης αυτή τη στιγμή, που περιλαμβάνει το δυσβάσταχτο τέλος ταξινόμησης (ΕΤΤ), το οποίο εκτοξεύει την τιμή των νέων αυτοκινήτων. Δεύτερος έρχεται ο ΦΠΑ, πάνω στον ΕΤΤ, ενώ τέλος υπάρχουν τα τέλη με το «καπέλο» των δίλιτρων και τα τεκμήρια.
Για κάποιους, ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας θα αποτελούσε την πρώτη αλλαγή που πρέπει να γίνει, αν και δεν είναι πολύ πιθανή. Τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα είναι περίπου τα ίδια με το εξωτερικό. Αν κάτι διαφέρει είναι το χαράτσι από τα δίλιτρα και πάνω, που αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία και αποκλείει ένα σωρό μοντέλα από την αγορά. Χώρια ότι τιμωρεί όσους προτίμησαν ένα από αυτά όταν τα μέτρα ευνοούσαν, ή όσους αγόρασαν ένα δίλιτρο ως μεταχειρισμένο.
Το ΕΤΤ από την άλλη, αν και απασχολεί κυρίως όσους θέλουν καινούργιο αυτοκίνητο, είναι το πιο λογικό να φύγει, αφού έχουμε τιμωρηθεί επανειλημμένα από την Ε.Ε. για την διατήρηση της εφαρμογής του. Με την πεσμένη αγορά το δημόσιο χάνει λεφτά στα πρόστιμα παρά κερδίζει από το ΕΤΤ.
Πέρα από την φορολογία όμως υπάρχουν και άλλοι τομείς που ίσως να πρέπει να πάρουν προτεραιότητα. Η δημιουργία και ο έλεγχος χώρων στάθμευσης στα αστικά κέντρα, η προώθηση της ηλεκτροκίνησης και τα κίνητρα αγοράς εναλλακτικών «καθαρών» οχημάτων, η αναθεώρηση της λειτουργίας και του ρόλου των ΚΤΕΟ για ασφαλή και σίγουρα αυτοκίνητα αλλά και η οδική αγωγή στα σχολεία έχουν αποτελέσει θέματα συζήτησης στο παρελθόν.
Εσείς όμως ποια τρία μέτρα θα προτείνατε να είναι τα πρώτα; Ποια μέτρα νομίζετε πως πρέπει να πάρει η νέα κυβέρνηση για το αυτοκίνητο; Τι λέτε;
Δηλαδή είναι λογικό κάποιος που αγόρασε ένα δίλιτρο αυτοκίνητο τον Σεπτέμβριο του 2010 να πληρώνει 660 ευρώ και κάποιος άλλος που το αγόρασε δύο μήνες μετά δηλαδή τον Νοέμβριο του 2010 να πληρώνει 308 ευρώ βάσει ρύπων;Δεν γνωρίζει από την άδεια κυκλοφορίας το Υπουργείο Συγκοινωνιών τους ρύπους που εκπέμπουν όλα τα αυτοκίνητα από το 1992 που εφαρμόστηκε το μέτρο της απόσυρσης ;Το γνωρίζει αλλά "αρμέγει" τους κατόχους των αυτοκινήτων γιατί δεν έχουμε οργανωθεί όπως σε άλλες χώρες της Ευρώπης για να τους δείξουμε την δύναμη μας και να πάψουν να ας εμπαίζουν.Η πιο τίμια λύση είναι να πληρώνεις όσο κυκλοφορείς και ρυπαίνεις.Με μια αύξηση στην τιμή των καυσίμων θα πληρώνουμε όλοι ότι καταναλώνουμε και όσο ρυπαίνουμε.Αλλά είπαμε το αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι είδος πολυτελείας.
να καταργηθούν ο φόρος πολυτελειας (εχει πληρωθεί με την αγορά του) να βάλουν ενιαία τέλει για όλα τα αυτοκίνητα να μειωθούν τα διόδια
Κατάργηση του φόρου πολυτελείας για όλα τα αυτοκίνητα. Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα μέχρι 5ετίας, άνω των 2.000 κ.ε. και εφόσον η εργοστασιακή τους αξία υπερβαίνει τα 40.000 € Κατάργηση των τεκμηρίων για τα κάτω των 2.000 κ.ε. και εργοστασιακής αξίας έως 40.000 €. Απαλλαγή από τέλη, τεκμήρια και ειδικούς φόρους, για τα αυτοκίνητα που έχουν μετατραπεί ή φέρουν εξαρχής σύστημα αεριοκίνησης.
1) Να μειώσει την ανεργία
2)Να αυξήσει τους μισθούς
3)Και όχι τόσο απαραίτητο αν τηρήσει τα δύο παραπάνω να μειώσει τη φορολογία
Με λίγα λόγια να αυξήσει το πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα
1. Κατάργηση των τελών κυκλοφορίας και ενσωμάτωσή τους στη τιμή της βενζίνης με αύξηση της τελευταίας κατά 10 λεπτά το λίτρο.Πληρώνω όσο το κινώ.
Να μειωθεί ο συντελεστής φορολόγησης αυτοκινήτου και καυσίμων . Τα υπόλοιπα ας μείνουν ως έχουν (απο κάπου πρέπει να βγαίνουν έσοδα για τη συντήρηση και ανάπτυξη του οδικού δικτύου )
1,τελη κυκλοφοριας σε λογικα επιπεδα,και να πληρωνουν ολοι.και τα καινουρια.
2. καταργηση τεκμηριου στα φθηνα λαικα αυτοκινητα
3.καταργηση των χιλιαδων διοδιων για τους Ελληνες που πληρωνουν τελη
Καταργηση των ακυρων τελων κυκλοφοριας και αντικατασταση με ετησιο αυστηριο ΚΤΕΟ που θα επιβαλει σε ολα τα αυτοκινητα να τηρουν τις απαραιτητες προυποθεσεις . ( φρενα , λαστιχα , καταλυτες κλπ. ) Επιβλεψη αυστηρη σε αυτα τα ΚΤΕΟ και επισης σε συνεργεια για κοψιμο αποδειξεων . ( Μεταξυ μας κανεις δεν κοβει ) .
Επαναφορα στις τιμες των τελων πριν την κριση,καταργηση του φορου πολ.διαβιωσης,και καταργηση του εετ.Δεν γινεται ενα αυτοκινητο του 2007 και αξιας σημερα 7000 ευρω,και δεν πουλιεται,να πληρωνει 880 τελη συν 1057 φορο,και ενα αλλο,αξιας 80.000 ευρω,τιποτα,που ειναι η ιση μεταχιριση που λεει το συνταγμα?
Τα μέτρα που προτείνω αφορούν έμμεσα το αυτοκίνητο και είναι με τη σειρά:
Να προσθέσω στο σχόλιο μου ότι ο τσίγκος είναι ιπποδύναμης 41hp. Δηλαδή έχει την μισή ιπποδύναμη του Fiesta.
προσωπικα μου αρεσει το συστημα της Νορβηγιας...ολα τα αυτοκινητα κατα την αγορα εχουν σχεδον διπλασια τιμη αλλα απο εκει και περα δεν ξαναπληρωνουν τιποτα. (ουτε διοδια ουτε τελη κυκλοφοριας..)
αυτο για να γινει ομως θα αδικησει ολους τους προηγουμενους αγοραστες..
1. Να βγαίνουν τα τέλη ανάλογα με την ιπποδύναμη του κινητήρα.
2. Είναι δυνατόν το FIESTA 1.0 (999cc) 80 PS 3d TREND να έχει μηδενικά τέλη και το Cinquecento μου που είναι 12/1993 (899cc) να πληρώνω 120€ για τέλη κυκλοφορίας ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
2. Για να προλάβω κάποιους δεν δύναμαι να το αλλάξω και αυτά περί ρύπων τα θεωρώ παπάτζες.
Δεν νομίζω να κάνει καμιά αλλαγή σε όσα υπάρχουν σήμερα κατά του αυτοκινήτου. Προσωπικά τα μόνα που θα ήθελα είναι τα τέλη κυκλοφορίας να είναι αναλογικά, από τα μικρά μέχρι τα μεγάλα αυτοκίνητα, να υπάρχει μια ομαλή διαβάθμιση και όχι απότομες αυξήσεις όπως αυτή από τα 1929cc, που μέχρι τα 1928cc είναι 300 ευρώ και μετά τα 1929cc πηδάνε στα 660. Με ποιά λογική γίνεται αυτό, που αν η μηχανή έχει 1cc παραπάνω, υπερδιπλασιάζονται τα τέλη; Επίσης το άλλο που θα ήθελα είναι να καταργηθούν τα τεκμήρια των αυτοκινήτων, τουλάχιστον για όσους είναι μισθωτοί ή συνταξιούχοι, όπου δηλώνουν το σύνολο των εισοδημάτων τους και δεν μπορούν να κρύψουν τίποτα.
ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΜΕΧΡΙ 7ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΨΙΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΟΠΟΤΕ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΒΑΣΗ ΡΥΠΩΝ.ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΩΝ - ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΕ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΞΙΑ !! ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ Κ ΣΤΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 2.000CC TON ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΩ ΤΟ ΝΕΟ CIVIC TYPE R . . .
1. Μηδενικά Τέλη κυκλοφορίας σε όσα αυτοκίνητα έχουν κάτω από 100 γρ. CO2. Σε όσα έχουν παραπάνω ή είναι προ του 2010, 100 ευρώ μέχρι 2.000 κ.εκ. και 200 ευρώ από εκεί και πάνω.