
Η Neta ιδρύθηκε το 2014 και πρόλαβε να εντυπωσιάσει με κάποια από τα μοντέλα της.
Αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και βρίσκεται στο όριο χρεωκοπίας.
Στο κενό οι προσπάθειες των ανθρώπων της Neta για να βρουν επενδυτές.
Μικρό το ποσό της επένδυσης για τη δυναμική της Toyota, αλλά...
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Φήμες ότι η Toyota εξετάζει το ενδεχόμενο εξαγοράς της Neta
Σανίδα σωτηρίας για μία μικρή κινεζική μάρκα κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, πιθανότατα να αποδειχτεί η Toyota. Ο λόγος για την Neta, την οποία ενδεχομένως να εξαγοράσει ο ιαπωνικός κολοσσός, όπως αναφέρουν τα Μέσα του εξωτερικού.
Ιδρύθηκε το 2014 και πρόλαβε να εντυπωσιάσει με κάποια από τα μοντέλα της
Η Neta ιδρύθηκε το 2014 από την Hozon New Energy Auto και κατά το παρελθόν πρόλαβε να κατασκευάσει μερικά ελκυστικά (τουλάχιστον το μάτι) μοντέλα, όπως το δίθυρο σπορ αυτοκίνητο GT, το sedan S και το S Hunting Edition, ένα κομψό σπορ wagon. Ωστόσο, στο πέρασμα των ετών η εταιρεία βρέθηκε αντιμέτωπη με οικονομικές δυσκολίες, που κορυφώθηκαν στα μέσα του 2024, οδηγώντας την σε διακοπή της παραγωγής και σε απολύσεις προσωπικού.
Στο κενό η προσπάθεια των ανθρώπων της Neta για να βρουν επενδυτές
Οι επικεφαλής της Neta προσπάθησαν μέσω επενδυτικών συμφωνιών να σώσουν την εταιρεία, κάτι που αρχικά φάνηκε να συμβαίνει, όταν τον περασμένο Φλεβάρη εξασφάλισε χρηματοδότηση της τάξης 600 εκατ. ευρώ περίπου. Η συμφωνία αυτή εξαρτιόταν από την επανέναρξη της παραγωγής, κάτι που δεν συνέβη ποτέ, με αποτέλεσμα η επένδυση να μην πραγματοποιηθεί.
Μικρό το ποσό της επένδυσης για τη δυναμική της Toyota, αλλά...
Σήμερα, η Toyota φαίνεται να εξετάζει τη δυνατότητα εξαγοράς της Neta, όπως υπογραμμίζει το ρεπορτάζ της Kuai Technology. Ενώ δεν υπάρχουν ακόμη λεπτομέρειες για το πόσο μπορεί να κοστίσει αυτή η εξαγορά, η αποτίμηση της Neta ήταν περίπου 6 δισεκατομμύρια γουάν (περίπου 744 εκατομμύρια ευρώ) νωρίτερα φέτος. Φυσικά, το ποσό αυτό είναι εξαιρετικά μικρό για τη δυναμική της Toyota, αλλά από μόνο του δεν αποτελεί ένδειξη πως θα προχωρήσει στην απόκτηση της μάρκας.
Μάλιστα, ο Xu Yiming, διευθυντής επικοινωνίας της Toyota στην Κίνα, σημείωσε πως δεν γνωρίζει κάτι για ενδιαφέρον της εταιρείας για την αγορά της Neta.