Η μεγάλη μάχη ανάμεσα στο Ford Focus RS και το Honda Civic Type R θα κριθεί από την ψήφο σας.

Η μεγάλη μάχη ανάμεσα στο Ford Focus RS και το Honda Civic Type R θα κριθεί από την ψήφο σας.

Focus RS vs Type R

12.042 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2015)

Η Ford «χώρεσε» στο Focus RS μοτέρ 2,3 λτ. και τετρακίνηση. Η Honda πήγε πρώτη φορά στο τούρμπο και ψάχτηκε πολύ με το στήσιμο του Civic Type R. Ποιος θα κερδίσει αυτή μαχη;

Προσφάτως η Ford και η Honda παρουσίασαν τις κορυφαίες εκδόσεις των μικρομεσαίων τους. Η Ford έκανε την έκπληξη καταφέρνοντας να… χωρέσει στο Focus προηγμένη τετρακίνηση και 2,3 λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα Ecoboost με περισσότερους από 320 ίππους, όπως λέει η ίδια η Ford -σύμφωνα με πληροφορίες μας θα αποδίδει 350 ίππους. Ενδεικτικό είναι πως το μοτέρ αυτό είναι καλύτερο και από το αντίστοιχο που τοποθετεί η Ford στο Mustang. Δυστυχώς όμως προς το παρόν η αμερικάνικη μάρκα εκτός από τις τιμές απόδοσης του μοτέρ, δεν έχει ανακοινώσει επισήμως και τα νούμερα επιδόσεων του αυτοκινήτου.Από την πλευρά τους οι Ιάπωνες καθυστέρησαν αρκετά την παραγωγή του μοντέλου τους, καθώς η εξέλιξη διήρκησε περισσότερο από το αναμενόμενο. Έφτιαξαν ένα αυτοκίνητο χωρίς εκπλήξεις, πέραν του τούρμπο, το οποίο πρώτη φορά συναντάμε σε Type R. Αυτό είναι και πάλι προσθιοκίνητο και επιμένει στο 2λιτρο μοτέρ, το οποίο όμως πλέον αποδίδει 310 ίππους. Πλέον αποχαιρετά τους κόφτες στις 9.000 σ.α.λ. αλλά καλωσορίζει 0-100 σε 5,7 δλ. και τελική ταχύτητα 270 χλμ./ωρα. Όμως δεν είναι μόνο οι ψυχροί αριθμοί των επιδόσεων που δίνουν το στίγμα του αυτοκινήτου. Είναι το ρεκόρ για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα που πέτυχε το ιαπωνικό αυτοκίνητο μέσα στη Γερμανία με χρόνο 7.50:63 διαλύοντας τον ανταγωνισμό.Πέραν των επιδόσεων όμως, τα καυτά μικρομεσαία οφείλουν να δείχνουν τις διαθέσεις τους. Και αν μη τι άλλο και στις δύο περιπτώσεις το κάνουν και με το παραπάνω και διαφοροποιούνται από τις ταπεινές εκδόσεις τους αμφότερα.Συγκεκριμένα το Ford Focus RS έχει νέα μάσκα με θηριώδη εισαγωγή αέρα, νέο προφυλακτήρα εμπρός, νευρώδες καπό, σπόιλερ πλευρικά, μεγάλη αεροτομή (σήμα κατατεθέν των Focus RS), νέο προφυλακτήρα με αεροδυναμικό διαχύτη, δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης και πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου.Στην αντίπερα όχθη το Honda Civic Type R αν και έχασε αρκετό από τον σχεδιαστικό τσαμπουκά του πρωτότυπου, καταφέρνει να διαφοροποιείται αισθητά από τα ταπεινά Civic. Στο εμπρός μέρος, ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος όπως άλλωστε και τα φώτα με LED, ενώ στα εμπρός φτερά υπάρχουν ειδικές οπές εξαερισμού. Και στο πίσω μέρος υπάρχουν αρκετές αλλαγές όμως με τη μεγάλη αεροτομή να προκαλεί και να συμπληρώνεται από τον αεροδυναμικό διαχύτη του πίσω προφυλακτήρα με τις δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης. Οι κόκκινες λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες με το μαύρο γυαλιστερό τελείωμα και στις μαύρες ζάντες είναι ευπρόσδεκτες.Εσείς τι πιστεύετε; Θα μπορέσει τη ιαπωνική σχολή να κυριαρχήσει της αμερικάνικης; Μπορεί το Honda Civic Type R να κοιτάξει στα μάτια το νέο Ford Focus RS ή μήπως είναι καταδικασμένο λόγω μετάδοσης (δικίνητο με τετρακίνητο) και μικρότερου μοτέρ;Ποιο είναι το μοντέλο που θα θέλατε να έχετε στο γκαράζ σας και να βρίσκεστε πίσω από το τιμόνι του; Το Ford Focus RS ή το Honda Civic Type R.
Πιο κάτω μπορείτε να ψηφίσετε πατώντας «Μου αρέσει» στο μοντέλο που προτιμάτε και φυσικά να αφήσετε το σχόλιό σας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ψηφίστε «Μου αρέσει» για το αγαπημένο σας αυτοκίνητο.

FORD E-TRANSIT
NISSAN