• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί να γίνει «πάντρεμα» μεταξύ οικονομίας και επιδόσεων; Δείτε στο αναλυτικό μας θέμα τη σύγκριση μεταξύ των τριών πετρελαιοκίνητων Ford Fiesta, Renault Clio και Peugeot 208 που καταφέρνουν να έχουν καλές επιδόσεις, «καταπίνοντας» πολλά χιλιόμετρα με άνεση.

Ford Fiesta Vs Peugeot 208 Vs Renault Clio

Διαβάστηκε από 19699 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/11/2017

Δείτε τα Ford Fiesta, Peugeot 208 και Renault Clio, τα πιο ισχυρά μικρά diesel με ιπποδύναμη που ξεπερνάει τους 100 ίππους, συνδυάζοντας την οικονομία που προσφέρει το diesel με γρήγορες επιδόσεις.

 
Είναι γεγονός πως τα diesel μοντέλα έχουν υποχωρήσει αρκετά σε πωλήσεις, λόγω των επικείμενων μέτρων σε όλη την Ευρώπη σχετικά με την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Την ίδια ώρα, όπως μαρτυρούν και τα στατιστικά στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού στρέφονται προς τη βενζίνη. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως το diesel έχει πάψει να αποτελεί μια συνετή λύση για όσους κάνουν πολλές δεκάδες χιλιόμετρα ετησίως εκτός πόλης, αφού έτσι θα αποσβέσουν το παραπάνω κόστος που θα δαπανήσουν συγκριτικά με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα. Μάλιστα πέρα από την οικονομία, για τους λίγο πιο… ανήσυχους υπάρχουν και αυτοκίνητα που μπορούν να δώσουν το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις. Στο θέμα μας διαλέξαμε τρία από τα ισχυρότερα diesel μοντέλα της μικρής κατηγορία, τα οποία μάλιστα φημίζονται και για τη δυναμική οδική συμπεριφορά τους. Διαβάστε παρακάτω λοιπόν ποιος υπερτερεί ανάμεσα στα Ford Fiesta 1,5 TDCi, Peugeot 208 1,6 BlueHdi, αμφότερα με 120 ίππους και Renault Clio 1,5 dCi 110 PS.
 
Σχεδίαση: Πιο όμορφο συνολικά το Peugeot 208 
Τα τρία μικρά μοντέλα του θέματός μας διακρίνονται για την καλαίσθητη και μοντέρνα σχεδίαση τους, η οποία σε κάθε περίπτωση ακολουθεί τη φιλοσοφία της φίρμας που αντιπροσωπεύει. Συνολικά το 208 είναι αυτό που κερδίζει περισσότερο τις εντυπώσεις, καθώς καταφέρνει και μπλέκει πολύ έντεχνα την κομψότητα με το δυναμισμό. Το γαλλικό μικρό θα τραβήξει τα βλέμματα με το μυώδες καπό που κατεβαίνει προς τα εμπρός, τα LED φανάρια ενώ η μεγάλη μάσκα με τις λεπτομέρειες χρωμίου αναδεικνύουν ένα πιο premium χαρακτήρα. Δυναμισμό θα συναντήσουμε και στο Clio , το οποίος δείχνει πιο αθλητικό, με τα βλέμματα να πέφτουν στη μεγάλη γρίλια του προφυλαχτήρα, όπως και στη γρίλια της μάσκας. Από την άλλη, στο νέο Fiesta παρατηρούμε μια ωρίμανση στη σχεδίαση, χωρίς υπερβολές, αναδεικνύοντας το έτσι, το μοντέλο με το πιο σοβαρό λουκ, το οποίο σε συνδυασμό με το μακρύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο αμάξωμα, δείχνει αρκετά κομψό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Νικος

    Πολύ καλύτερο το fiesta και άδικο για τα γαλλικά επειδή έχουν χρόνια στην αγορά και είναι προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητα. Το μόνο που μπορεί τώρα να το πάει κόντρα είναι το seat ibiza και αυτό είναι ένα σκαλί κατω. Το nissan micra ενώ είναι εντυπωσιακό τελικά και σε χώρους και σε κινητήρα δεν....πάει για car of the year.

      5
  • Κώστας

    Σαν νυν κάτοχος 208 100hp και προερχόμενος από 3 Φορντ στη σειρά, είμαι σε δίλλημα. Εξαιρετικά και τα τρία αλλά θεωρώ ότι ένα προβάδισμα το έχει το Φιέστα σαν νεότερο μοντέλο,όπως είπε και ο Νίκος. Όποιο και να πάρει κάποιος χαμένος δεν θα βγει.

      1
  • Νικος

    Και να είμαστε και πιο δίκαιοι με την εγγύηση του fiesta έχει όριο τα 100000 χιλιόμετρα οπότε του kia με 150000 και 7 χρόνια την κρίνω καλύτερη γιατί κάποιος παίρνει πετρέλαιο για να κάνει χιλιόμετρα

      1