• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί να γίνει «πάντρεμα» μεταξύ οικονομίας και επιδόσεων; Δείτε στο αναλυτικό μας θέμα τη σύγκριση μεταξύ των τριών πετρελαιοκίνητων Ford Fiesta, Renault Clio και Peugeot 208 που καταφέρνουν να έχουν καλές επιδόσεις, «καταπίνοντας» πολλά χιλιόμετρα με άνεση.

Ford Fiesta Vs Peugeot 208 Vs Renault Clio

Διαβάστηκε από 33072 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/12/2017

Δείτε τα Ford Fiesta, Peugeot 208 και Renault Clio, τα πιο ισχυρά μικρά diesel με ιπποδύναμη που ξεπερνάει τους 100 ίππους, συνδυάζοντας την οικονομία που προσφέρει το diesel με γρήγορες επιδόσεις.

 
Είναι γεγονός πως τα diesel μοντέλα έχουν υποχωρήσει αρκετά σε πωλήσεις, λόγω των επικείμενων μέτρων σε όλη την Ευρώπη σχετικά με την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Την ίδια ώρα, όπως μαρτυρούν και τα στατιστικά στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού στρέφονται προς τη βενζίνη. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως το diesel έχει πάψει να αποτελεί μια συνετή λύση για όσους κάνουν πολλές δεκάδες χιλιόμετρα ετησίως εκτός πόλης, αφού έτσι θα αποσβέσουν το παραπάνω κόστος που θα δαπανήσουν συγκριτικά με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα. Μάλιστα πέρα από την οικονομία, για τους λίγο πιο… ανήσυχους υπάρχουν και αυτοκίνητα που μπορούν να δώσουν το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις. Στο θέμα μας διαλέξαμε τρία από τα ισχυρότερα diesel μοντέλα της μικρής κατηγορία, τα οποία μάλιστα φημίζονται και για τη δυναμική οδική συμπεριφορά τους. Διαβάστε παρακάτω λοιπόν ποιος υπερτερεί ανάμεσα στα Ford Fiesta 1,5 TDCi, Peugeot 208 1,6 BlueHdi, αμφότερα με 120 ίππους και Renault Clio 1,5 dCi 110 PS.
 
Σχεδίαση: Πιο όμορφο συνολικά το Peugeot 208 
Τα τρία μικρά μοντέλα του θέματός μας διακρίνονται για την καλαίσθητη και μοντέρνα σχεδίαση τους, η οποία σε κάθε περίπτωση ακολουθεί τη φιλοσοφία της φίρμας που αντιπροσωπεύει. Συνολικά το 208 είναι αυτό που κερδίζει περισσότερο τις εντυπώσεις, καθώς καταφέρνει και μπλέκει πολύ έντεχνα την κομψότητα με το δυναμισμό. Το γαλλικό μικρό θα τραβήξει τα βλέμματα με το μυώδες καπό που κατεβαίνει προς τα εμπρός, τα LED φανάρια ενώ η μεγάλη μάσκα με τις λεπτομέρειες χρωμίου αναδεικνύουν ένα πιο premium χαρακτήρα. Δυναμισμό θα συναντήσουμε και στο Clio , το οποίος δείχνει πιο αθλητικό, με τα βλέμματα να πέφτουν στη μεγάλη γρίλια του προφυλαχτήρα, όπως και στη γρίλια της μάσκας. Από την άλλη, στο νέο Fiesta παρατηρούμε μια ωρίμανση στη σχεδίαση, χωρίς υπερβολές, αναδεικνύοντας το έτσι, το μοντέλο με το πιο σοβαρό λουκ, το οποίο σε συνδυασμό με το μακρύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο αμάξωμα, δείχνει αρκετά κομψό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • France

    Με διαφορά πιο όμορφα μέσα έξω τα γαλλικά από το fiesta κι όσο για τους κινητήρες που <<κοπτεστε>>υπέρ του fiesta όλοι γνωρίζουμε πως η Mercedes επιλέγει τον 1500άρη της Renault που ήδη είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστος κάτι που δεν γνωρίζουμε για το νέο κινητήρα ντίζελ του φιέστα κι όσο η 8ετης εγγύηση έχει δύο όψεις ή σε καλοπιάνει γιατί θα σε έχει συχνά πυκνά λόγω βλαβών στο συνεργείο ή πράγματι έχει καλό κινητήρα κάτι όμως που δεν το γνωρίζουμε και θα το αποδείξει ο χρόνος διότι μέχρι πρότινος το Φιέστα είχε 1600 κυβικά ντίζελ και κακώς τον κάνουν 1500 και προσωπικά εγώ είμαι εραστής των επιπλέον κυβικών, θα το χαιρόμουνα περισσότερο να το καναν 1700 κυβικά το φιέστα κι όχι να το μειώσουν στα 1500 κυβικά,κι όσο για την Peugeot είναι η μόνη εταιρεία που έχει 1600ρη ντίζελ στο 208 (κάτι που το αποσιωπείτε)με 75 γραμμάρια ρύπους στο κυβικό, Άϊ τράβα να τον ...πιασεις τον πέζακα

      2
  • Παναγιωτης

    Αγαπητε αναγνωστη France επετρεψε μου να σχολιασω οτι δεν ειναι απαραιτητα και τα παραπανω 100 κιβυκα που εχει το πεζο οτι το κανει γρηγοροτερο εναντι ενος 1500 ,οσο τον μοτερ του φιεστα ειναι εξολοκληρου ελληνικης κατασκευης και βραβευμενος.Παρε δυο παραδειγματα οπως ο 1.4 d4d ειναι γρηγορος σαν ενα 1600 και οπως την φιατ ο multijet ειναι επισης συναγωστικος με εναν αλλο 1.600

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα