" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συγκρίνουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,5 TDCI των 120 ίππων του Ford Focus με τα τρία πρώτα σε πωλήσεις μοντέλα της κατηγορίας.

To Focus ξεχωρίζει με την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Έχει αυξημένα όρια πρόσφυσης, όντας ταυτόχρονα άνετο στο δρόμο.

Στο δρόμο, το Toyota Auris ξεχωρίζει για την πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης, διατηρώντας την ασφάλειά του σε κάθε περίπτωση.

Η οδική συμπεριφορά του Opel Astra 1,6 CDTi εστιάζει κυρίως στην άνεση και την ασφαλή μεταφορά των επιβατών.

Ανετο, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αλλά και με κορυφαία σταθερότητα και ασφάλεια παραμένει το VW Golf.

Μάχη για την κορυφή στα μικρομεσαία diesel

Διαβάστηκε από 75668 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/5/2015

Στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων Focus, Golf, Astra και Auris κυριαρχούν εμπορικά. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους όμως πως τα πάνε όταν έρθουν αντιμέτωπες;

 
Τα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας, παραδοσιακά καταλαμβάνουν στη χώρα μας μια από τις δύο πρώτες θέσεις της προτίμησης του αγοραστικού κοινού, ενώ μεταξύ αυτών το ποσοστό των diesel κατέχει το συντριπτικό ποσοστό. Φέρνουμε το  Focus με τον νέο πετρελαιοκινητήρα της Ford των 1.500 κυβικών και 120 ίππων (ο ίδιος κινητήρας βγαίνει και σε έκδοση με 95 ίππους) απέναντι στα καταξιωμένα και δημοφιλή Toyota Auris 1,4 D-4D, VW Golf 1,6 TDI και Opel Astra 1,6 CDTI

Εμφάνιση: Μοντέρνα και ξεχωριστά
Όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση των μοντέλων της δοκιμής και τα τέσσερα είναι μοντέρνα, το καθένα, μάλιστα, ακολουθεί την σχεδιαστική ταυτότητα της εκάστοτε μάρκας. 
Για παράδειγμα, το Ford Focus με τα powerdomes στο καπό, τα LED φανάρια και τη χρωμιωμένη μάσκα δείχνει επιβλητικό και συνάμα πολυτελές. 
Το Toyota Auris υιοθετεί τη φιλοσοφία under priority στο μπροστινό μέρος και είναι επίσης δυναμικό ενσωματώνοντας καθαρές γραμμές. Το Opel Astra, από την άλλη, εφαρμόζει περισσότερες καμπύλες γραμμές («η γλυπτική τέχνη συναντά την γερμανική ακρίβεια» είναι η επίσημη ονομασία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Opel), κλείνοντας το μάτι προς τα κουπέ μοντέλα με τη σχεδίαση του πίσω τμήματός του. 
Τέλος, το VW Golf στην 7η γενιά του δείχνει ως μια φυσική σχεδιαστική εξέλιξη των προηγούμενων Golf, σε ένα αποτέλεσμα σοβαρό και μετρημένο.

 
  • elmariachi

    Τι σόι <<μάχη>> είναι αυτή όταν συγκρίνονται τρία μικρομεσαία 1.6lt με ένα μικρομεσαίο 1.4lt ;;;;; Πώς να σταθεί το Golf 1.6 TDI με τον μουσειακό κινητήρα απέναντι στον ανταγωνισμό;;;;;;;;;;;;;;;; Άρθρο σας που παρουσίαζε το νέο Passat διάβασα με τον κινητήρα 1.6 TDI βγάζει 120hp ενώ στο Golf 105hp. Να υποθέσω ότι η VW κάνει ότι και η Dacia στο Sandero που ο 1.5 dCi βγάζει 75hp στο Sandero Stepway 90hp και στο Duster 110hp;;;;;;;;;;;;;;;

      4
  • teola

    Οπως το βλέπω εγώ, το golf μένει αρκετά πίσω λόγω του παλαιού πλέον κινητήρα και του 5τάχυτου κιβωτίου (απαράδεκτο για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής εν έτη 2015, ειδικά για μοντέλο που θέλει να ανήκει στην premium κατηγορία). Το Auris αποτελεί σταθερή αξία, αλλά αδικείται από τον μικρό σε χωρητικότητα κινητήρα σε σχέση με τα υπόλοιπα της παρέας. Ευτυχώς το περιορισμένο βάρος σώζει την κατάσταση. Το ανανεωμένο Focus είναι σημαντικά βελτιωμένο τόσο σε επίπεδο εσωτερικού διακόσμου όσο και σε επίπεδο κινητήρων, με το μοναδικό φάουλ το ιδιαίτερα μικρό πορτ μπαγκαζ (για τους λάτρεις της ρεζέρβας -316lt). Όσο για το Astra καλό μεν αλλά προτιμότερο με τα 136ps καθώς είναι αρκετά βαρύ και η διαφορά στην τιμή δεν είναι απαγορευτική. Προσωπική μου επιλογή το Focus, διότι συνδυάζει επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και ποιοτητα εσωτερικού διακόσμου.

      3
  • Yavor Ivanov

    Μα πος σιγκρεινεται τα καλητερα μηκρομεσεα και λιπουν η Honda και Volvo ? Γιατη παντα οταν γινεται κουβεντα για διζελ και λαμβενει μερος ενα Golf, παντα πολυ βοληκα λιπουν τα διο μακραν καλητερα ?

      1