• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο μικροσκόπιο του AutoTρίτη μπαίνουν 3 «τζιπάκια»: Ford Kuga, SEAT Ateca και Toyota C-HR.

Το Toyota C-HR αλλάζει τα δεδομένα με την ξεχωριστή, στα όρια της πρόκλησης, κουπέ σχεδίασή του.

To SEAT Ateca θυμίζει ψηλότερο και μεγαλύτερο Leon, πράγμα λογικό αφού άλλωστε σε αυτό βασίστηκε.

3 «τζιπάκια» να γουστάρεις να τα οδηγείς!

Διαβάστηκε από 65243 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/8/2017

SUV να χαίρεσαι να οδηγείς! Δείτε τώρα 3 «τζιπάκια» που είναι πολύ πιο fun to drive από ένα συνηθισμένο SUV. Εσείς ποιό προτιμάτε;

 
Με την πρώτη ματιά, oι έννοιες «οδηγική ευχαρίστηση» και «crossover χαρακτήρας» δεν δείχνουν και τόσο συμβατές: Η μεν πρώτη μεταξύ άλλων απαιτεί χαμηλό κέντρο βάρους, σφιχτή και με μικρή διαδρομή ανάρτηση, ενώ η δεύτερη ακριβώς τα αντίθετα. Πως μπορούμε λοιπόν να μιλάμε για crossover, που βάζουν τον οδηγό σε ρόλο πρωταγωνιστή; Και όμως υπάρχουν προτάσεις στην αγορά, που καταφέρνουν τη χρυσή τομή: Ford Kuga, SEAT Ateca και Toyota C-HR καταρρίπτουν τον μύθο, που θέλει τα crossover αδιάφορα στην οδήγηση, ειδικά στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους. Το ανανεωμένο Kuga μάλιστα έχει και το πλεονέκτημα των 150 ίππων από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα και το οποίο δικαιολογεί την πιο τσιμπημένη τιμή του (από 22.095 ευρώ). Από την άλλη το SEAT Ateca είναι το μόνο μικρομεσαίο crossover με 1.000άρη κινητήρα και η τιμή του είναι εξαιρετική (19.950 ευρώ). Το Toyota C-HR με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα των 116 ίππων επίσης ξεκινάει από χαμηλά με τιμή 20.520 ευρώ. SEAT Ateca και Toyota C-HR είναι δύο εντελώς νέες προτάσεις στην κατηγορία των crossover/SUV, που κυριολεκτικά επελαύνουν. Στην Ευρώπη μάλιστα πέρσι ήταν η πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις! Αλλά και στην Ελλάδα δεν πάνε πίσω. 
 
Εμφάνιση: Το C-HR βγάζει μάτι!
Η κατηγορία δεν μας έχει συνηθίσει σε ριζοσπαστικά σχήματα, αλλά όπως φαίνεται το C-HR (Coupe High-Rider) ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα, ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα και ξεχωρίζοντας με την μοναδική του σχεδίαση, που σύμφωνα με τους Ιάπωνες, είναι εμπνευσμένη από το σχήμα και τις ακμές του διαμαντιού. Κακά τα ψέμματα, σχεδιαστικό «διαμάντι» το C-HR, που δείχνει πως όταν θέλουν οι Ιάπωνες μπορούν. Οι περισσότεροι το χαζεύουν, υπάρχουν όμως και πολλοί, που το θεωρούν υπερβολικά φαντεζί, ειδικά στο πίσω μέρος με τα εντυπωσιακά φώτα και την απόλυτα coupe σχεδίαση της οροφής Σε κάθε περίπτωση το C-HR δείχνει στο μάτι πολύ πιο compact από ότι είναι (4.360 χλστ.). Το Ford Kuga, η δεύτερη γενιά του οποίου έχει δεχθεί ανανέωση, ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην νέα τραπεζοειδή μάσκα, αλλά και τις πιο επιβλητικές του διαστάσεις (μήκος 4.531 χλστ.). Τo μήκους 4.363 χλστ. SEAT Ateca χάρη στις ακμές του έχει αρκετό δυναμισμό και θυμίζει αρκετά ένα ψηλωμένο και μακρύτερο Leon, αλλά συγκριτικά είναι το πιο συγκρατημένο σε σχεδίαση.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ