Το ακούμε εδώ και πόσα χρόνια να διαρρέει εντέχνως από την εκάστοτε κυβέρνηση, αλλά τίποτα δεν γίνεται. Ούτε ως προεκλογική υπόσχεση. Γιατί; Και άντε και καταργήθηκε; Μετά;
Είναι πιο πολυτελές ένα 2λιτρο Golf, από μία Mercedes full extra με 1.500 κυβικά; ρωτάει ο Chris K. και συμφωνούμε μαζί του. Μα τι σχέση έχουν τα κυβικά με τον φόρο πολυτέλειας;
Έχω κληρονομήσει ένα 2λιτρο 20ετίας, που έχει αξία κάτι λίγα ευρώ, όμως πληρώνω 690 τέλη και επιπλέον χάνω επιδόματα που δικαιούμαι, όπως αυτό της θέρμανσης γιατί ζω μες στην… πολυτέλεια, μας λέει η Eleni K.
Είναι πανηλίθιοι και δεν μπορούν να καταλάβουν ότι αν δεν υπήρχε ο φόρος στα 2λιτρα και αυτό το τεράστιο τέλος κυκλοφορίας, τότε πολλοί δεν θα είχαν καταθέσει πινακίδες και έτσι θα υπήρχαν περισσότερα έσοδα για το Κράτος, αναφέρει ο Nikos A.
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ της Χαλιμάς, το κάνουν για να μας πιάσουν κορόιδα (βλ. χρηματιστήριο, 2λιτρα, ηλεκτρικά κτλ., ΔΕΝ τους εμπιστεύομαι, να πάνε να μπιπ, «προεκλογικό δωράκι» ήταν επίσης μερικά από τα δημοφιλέστερα σχόλια που διαβάσαμε και στις δύο ειδήσεις. Αυτά μάλιστα της έλλειψης εμπιστοσύνης ήταν αρκετά, που σημαίνει πως πολλοί κάτοχοι 2λιτρου πιάστηκαν κορόιδο για να πούμε τα πράγματα όπως είναι L και πλέον δεν έχουν εμπιστοσύνη ακόμη και αν καταργηθούν.
Υπάρχει περίπτωση να καταργηθούν;
Βρισκόμαστε στην αρχή της προεκλογικής περιόδου και δεν έχει ακουστεί τίποτα, άρα εμείς βαστάμε πολύ μικρό καλάθι…
Έχει νόημα να καταργηθούν;
Μα και βέβαια, γιατί θα μπουν στην κυκλοφορία αυτοκίνητα που έχουν καταθέσει πινακίδες. Ακόμα και τα παλιά πληρώνουν μειωμένο φόρο. Ταυτόχρονα, υπάρχουν καινούρια 2λιτρα που είναι υβριδικά και άρα φιλικότερα προς το περιβάλλον ακόμη και συγκριτικά με ένα μίνι μοντέλο πόλης.
Αν καταργηθεί ο φόρος, θα στραφεί ο κόσμος στα 2λιτρα;
Οι επιλογές στα καινούρια μοντέλα είναι λίγες, ενώ και το εύρος τιμών τους υψηλό, άρα όχι δεν νομίζουμε να στραφεί σε αυτά. Ακόμη και να υπήρχαν όμως, οι περισσότεροι φυσάνε και το γιαούρτι…
Το αφήνουμε λοιπόν ως απορία. Έστω ότι αύριο δεν υπήρχε φόρος πολυτελείας. Τι θα έκανες;