Παράταση για βενζίνη-diesel! Κάνει για εμάς; Πώς επηρεάζει την Ελλάδα;

Παράταση για βενζίνη-diesel! Κάνει για εμάς; Πώς επηρεάζει την Ελλάδα;

2.658 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2023)

Για μια χώρα όπου το αυτοκίνητο είναι το βασικό της εξαγωγικό προιόν, όπως η Γερμανία, είτε παράγει ηλεκτρικά, είτε βενζινοκίνητα, το ίδιο κάνει, σωστά; Μάλλον όχι. Και για μία χώρα που εισάγει τα πάντα, όπως η Ελλάδα, μήπως η απαγόρευση νωρίς, είναι καλύτερη λύση;

Ποιον συμφέρει και ποιον όχι; Που βρίσκεται η Ελλάδα σε αυτό το «παιχνίδι»;

Σκέψου τι όφελος έχει η Γερμανία από μια παράταση. Τεχνολογίες βενζίνης, με όλα τα παρελκόμενα (ηλεκτρονικά, μεταδόσεις, κιβώτια, πλατφόρμες κ.ά.) που κόστισαν για χρόνια ένα σωρό λεφτά στις (γερμανικές) αυτοκινητοβιομηχανίες, θα μπορέσουν να κάνουν μεγαλύτερη απόσβεση και για περισσότερο χρόνο. Η ηλεκτροκίνηση έχει κοστίσει ένα σκασμό λεφτά σε επενδύσεις, οπότε το να αποδίδουν τα «έτοιμα» είναι σημαντικό.

Ακόμη πιο σημαντικό είναι για τη Γερμανία που έχει σύντομο κύκλο ζωής αυτοκινήτων στην αγορά, να μην χάσει τις πωλήσεις συμβατικών και υβριδικών από τώρα. Γιατί αν η απαγόρευση ισχύσει για το 2035, μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η αγορά από μόνη της θα έχει σκοτώσει τον βενζινοκινητήρα. Έτσι τα ηλεκτρικά της εγχώριας βιομηχανίας δεν θα είναι ακόμη σε ετοιμότητα να καλύψουν τη ζήτηση, χάνοντας πωλήσεις από τον ανταγωνισμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
ELASTIKA 2024
OPEL