• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί το Civic Type R να παραμένει άγριο, ωμό και μοναδικό σε πολλούς τομείς έναντι του ανταγωνισμού, αλλά είναι και το μοναδικό στη μάρκα που ξεχωρίζει.

Για ποιο Honda αξίζει να είσαι «χοντάκιας» σήμερα;

Διαβάστηκε από 9222 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/8/2019
 

Για ποιο μοντέλο της Honda αξίζει να είσαι ή να γίνεις «χοντάκιας» σήμερα; Εσείς τι λέτε;

Ποια μοντέλα της Honda συνεχίζουν σήμερα την παράδοση της μάρκας που κέρδισε τόσους φανατικούς οπαδούς; Και τι περιμένεις να δεις από τη Honda για να παραμείνεις χοντάκιας;

Που είναι οι εποχές που η Honda άνοιγε στόματα και κρεμούσε σαγόνια με κάθε νέο της μοντέλο; Οι εποχές της μοναδικότητας σε κινητήρες, επιδόσεις, κόφτες στα (βαθιά) κόκκινα και «στριφτερά» αυτοκίνητα είτε είχαν την κίνηση εμπρός είτε πίσω;

Η Honda είναι η μεγαλύτερη ανεξάρτητη μάρκα, η πέμπτη σε μέγεθος παγκοσμίως και η δεύτερη μεγαλύτερη στην Ιαπωνία. Είναι ιστορικά από τους σημαντικότερους κατασκευαστές, όχι μόνο για τα αυτοκίνητά της, αλλά (και κυρίως) για τις μοτοσυκλέτες της, και τις τεχνολογικές της αναζητήσεις, είτε αυτές έχουν να κάνουν με αεροσκάφη, είτε με ρομπότ και τεχνητή νοημοσύνη.

Όμως εδώ και μία δεκαετία η Honda στα αυτοκίνητα έχει εμφανώς αλλάξει πορεία. Ενώ η μάρκα ήταν καινοτόμος και πρωτοπόρος στα υβριδικά και υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα, σήμερα δεν πρωταγωνιστεί στις εξελίξεις αυτών των τεχνολογιών. Είναι μάλλον απούσα.

Και όχι, δεν είναι επειδή έχει στραφεί στις επιδόσεις και τα σπορ αυτοκίνητα. Αντίθετα, έχει απομακρυνθεί και από αυτά. Μοντέλα όπως τα Integra Type R, το S2000 και τα απίθανα Civic σήμερα επιβιώνουν μόνο μέσα από την κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου της μάρκας, χωρίς σχέδια για αναβίωσή τους. Μπορεί το Civic Type R να παραμένει άγριο, ωμό και μοναδικό σε πολλούς τομείς έναντι του ανταγωνισμού, αλλά είναι και το μοναδικό στη μάρκα που ξεχωρίζει.

Και μόνο στο τεχνικό κομμάτι. Το Civic στις δύο τελευταίες γενιές έχει επικριθεί για τις σχεδιαστικές του επιλογές, που είναι μεν τολμηρές, δεν είναι όμως και αποδεκτές από ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς. Η σχεδιαστική γλώσσα της Honda δεν έχει κάτι να δείξει και στο μικρό μοντέλο της μάρκας, αφού το Jazz παραμένει ένα πολυχρηστικό μικρό, με μάλλον συγκρατημένη, αν όχι βαρετή σχεδίαση. Τα SUV είναι πιο ενδιαφέροντα, όμως που είναι σήμερα τα μοντέλα που άφησαν ιστορία για την όμορφή τους σχεδίαση; Μοντέλα όπως το Prelude ή το Accord στις προηγούμενες γενιές του; Μοντέλα όπως το S2000 ή και το Civic της δεκαετίας του 90.

Ποιο μοντέλο της Honda σήμερα μπορεί να σε κάνει χοντάκια; Ποιο μοντέλο είναι αυτό που αξίζει τον θαυμασμό σου; Και τελικά τι περιμένει ένας χοντάκιας από τη Honda για να δικαιωθεί; Ποιο μοντέλο, ποια κατεύθυνση της μάρκας;

Tags: HONDA
 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

Η πρώτη εικόνα του νέου Honda Jazz

Η κίνηση στους δρόμους

Η πρώτη BMW Σειρά 2 Gran Coupe έφτασε

Ψάχνει συνεργάτες για την JLR η Tata

Σε άνοδο η αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη

Μέθη, μπάντες & κόντρες: Μέχρι και ισόβια κάθειρξη!

Δύο συνομήλικες «κυρίες» για τη SEMA

Στην τελική ευθεία το Polestar 2

Σφοδρό ατύχημα στo NASCAR

Στα σκαριά το ηλεκτρικό Renault Twingo

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »