" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γιατί η VW επιμένει στο σχέδιο του Golf; Εσάς σας αρέσει;

Γιατί δεν αλλάζει το Golf;

Διαβάστηκε από 6026 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/12/2015

Όχι, δεν είναι έκπληξη: Ούτε το νέο VW Golf 8 θα διαφοροποιηθεί από τη γνωστή σχεδιαστική φιλοσοφία εξέλιξης της «Golf». Γιατί όμως το κάνει αυτό; Εσάς σας αρέσει;

 
Με αυτά και με αυτά ετοιμαζόμαστε σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα, να υποδεχτούμε την γενιά VW Golf. Και φυσικά, σχεδιαστικά η VW έχει βρει τη συνταγή, αλλάζοντας ελάχιστα και σε αυτό το Golf το εξωτερικό ντιζάιν.

Βάλτε για παράδειγμα δίπλα-δίπλα, τις αποκλειστικές φωτογραφίες των κατασκόπων μας με αυτές του τωρινού Golf. Ή του προηγούμενου, ή του προ-προηγούμενου. Θα δείτε τότε ότι σε τέσσερις γενιές του, εκτός από τις διαστάσεις και τις λίγο πιο γωνιώδεις γραμμές του σημερινού, το Golf δεν έχει αλλάξει σχεδόν καθόλου αισθητικά! Και αυτό η VW το κάνει συνειδητά.

Η εμπορική επιτυχία του Golf παγκοσμίως, έχει καθιερώσει το γερμανικό μικρομεσαίο ως σημείο αναφοράς για όλη την κατηγορία. Όχι απαραίτητα ως το καλύτερο, αλλά ως το τυπικό δείγμα μικρομεσαίου αυτοκινήτου. Αυτό από μόνο του είναι ένα σημαντικό εμπορικό ατού για το Golf, αφού όταν κανείς σκέφτεται την αγορά ενός μικρομεσαίου, το μοντέλο της VW βρίσκεται έτσι αμέσως στην λίστα με τα υποψήφια μοντέλα. Ασχέτως με το τι κινητήρες φέρει, πόσο καλούς χώρους έχει, ακόμη και πόσο κοστίζει. Ασχέτως επίσης και με το πόσο όμορφο είναι.

Θα έλεγε κανείς μάλιστα, ότι απέναντι στους Γάλλους, τους Ιταλούς ή ακόμη και τους άλλους Γερμανούς (δείτε π.χ. πόσο διαφορετικό είναι το νέο Astra), που μας δίνουν όλο και πιο όμορφα αυτοκίνητα σε κάθε γενιά, το Golf δείχνει σαν να πηγαίνει κόντρα. Και με αυτή, τη σχεδιαστική του ουδετερότητα, τελικά να τους κερδίζει, όντας μόνιμα τα τελευταία χρόνια πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο όχι μόνο στην κατηγορία του, αλλά και μεταξύ όλων των άλλων αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Άρα, μετά από όλα αυτά, εσείς τι πιστεύετε; Το Golf, παρότι δεν έχει σχεδίαση που αρέσει, γιατί πουλάει τόσο πολύ; Καλά κάνει η VW και δεν το αλλάζει σχεδιαστικά;

 
  • Χρίστος

    Γιατί έγραψα περί ηλιθίων που αγοράζουν το Golf; Να σας εξηγήσω. 1)Γιατί πληρώνουν σέρβις και ανταλλακτικά που μόνο ηλίθιοι θα δέχονταν να πληρώσουν. 2)Γιατί η ποιότητα που λένε πως έχει το αμάξι, είναι εντελώς προσωρινή. Μπείτε σε Golf ή άλλο VW με πάνω από 5 χρόνια ή 65.000 χλμ και θα δείτε που όλα τρίζουν και κουδουνάνε σαν να έχουν ξεβιδωθεί. 3)Γιατί το αγοράζεις με 20% τουλάχιστον περισσότερα λεφτά επειδή σου το πουλάνε ως Γερμανικό και είναι το μισό Τσέχικο και η μηχανή Made in China. 4)Κάντε ένα τεστ. Πηγαίνετε στα 160χλμ σε ευθεία, ούτε καν σε δρόμο με κούρβες και πατήστε απότομο φρένο πανικού. Θα δείτε πως πίσω μέρος δεν έχετε και είναι ανεξέλεγκτο χωρίς τα ηλεκτρονικά ακόμα και αν έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. 5)Δεν θέλω να αναφερθώ καθόλου στα συνεχή προβλήματα και βλάβες που βγάζουν τα μηχανικά και ηλεκτρονικά του, τα ξέρετε. 6)Δεν περιμένω από ιδιοκτήτες VW να πουνε πως ήταν ηλίθιοι που το αγόρασαν. Είναι από αυτούς που έλεγαν με περηφάνια πάντα πως έχουν γερμανικό αμάξι. 7) Ένας από τους ηλίθιους ήμουν και εγώ αλλά έβαλα μυαλό ευτυχώς.

      117
  • Φάνης

    Πρώτα από όλα αγαπητό AutoΤρίτη, σε ποιό πλανήτη έχει τόσο μεγάλη επιπτωση στις πωλήσεις ενός μοντέλου η εμφάνισή του; Ποιός έχει ως πρωταρχικό κριτήριο την εμφάνιση; Έπειτα, ποιός σας λέει ότι εμφάνιση του Golf δεν αρέσει; Προσωπικά, θέλω ένα αυτοκίνητο με άριστη ποιότητα κύλισης, στιβαρό, ευθύβολο, ασφαλές και άνετο. Στον τομέα της εμφάνισης, θέλω να είναι διακριτικό, ίσως υποτονισμένο. Οι περισσότεροι δεν θέλουμε κραυγαλαία αυτοκίνητα, τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις υπολείπονται ουσίας. Και για να απαντήσω στην ερώτηση, το Golf δεν αλλάζει δραματικά σε κάθε γενιά για κάποιους πολύ απλούς λόγους. Εξελίσσεται! σχεδιαστικά σε κάθε γενιά, με μικρές, διακριτικές αλλαγές, ώστε να βελτιώνεται αεροδυναμικά και να βελτιώνεται η πρακτικότητά του, χωρίς να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του. Η VW θέλει ο καθένας που θα το δει, να αναγνωρίζει ότι είναι Golf και ας μην ξέρει αν είναι πρώτης, πεμπτης ή όγδοης γενιάς, αν είναι GTI, ή ένα ταπεινό 1.4... Και το έχει καταφέρει! Επιπλέον, οι σχεδιαστές του έχουν δηλώσει ότι θέλουν να είναι η πρώτη εικόνα που έρχεται στο μυαλό του οποιουδήποτε, όταν ακούει τη λέξη αυτοκίνητο, το οποίο επίσης έχουν πετύχει. Αυτό που έχει καταφέρει η VW με τη λογική αυτή, είναι να το κάνει πάντα διαχρονικό και επίκαιρο! Σκεφτείτε μόνο πως αντιδρούσαμε όταν πρωτοκυκλοφόρησαν αυτοκίνητα όπως η Giulietta, το Civic της προηγούμενης γενιάς κλπ. Τα θαυμαζαμε! Και τώρα? Τώρα είναι λιγότερο και από αδιάφορα! Αντίθετα, βλέπεις Golf δεκαετίας και ακόμα το κοιτάξεις όπως όταν πρωτοκυκλοφόρησε. Τέλος, η εμφάνιση είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα! Προσωπικά για μένα, το Golf είναι από τα ομορφότερα αυτοκίνητα και πάντα θα γυρίσω να κοιτάξω ένα που θα δω στο δρόμο. Να δηλώσω ότι είμαι ένας πανευτυχής κ υπερευχαριστημένος "ηλιθιος" όπως γράφει ο Χρίστος ( Χρήστος; ) πιο πάνω κ δεν θα το άλλαζα για κανένα στη κατηγορία του!

      111
  • Χρίστος

    Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουν το σχέδιο του Golf οι γερμανοί από τη στιγμή που υπάρχουν ηλίθιοι να το αγοράζουν.

      106
  • Ψυχολογια πουλανε οι Γερμανοι

    Oλα τα golf απο το mk1 εως τωρα φαρδια πισω κολονα να ενισχυει το αισθημα ασφαλειας. Απο το mk2 και μετα βαρβατες τσιμουχες στις πορτες να κλεινουν με "ψαρωτικο" μπασο ηχο. Απο το mk3 και μετα τα εσωτερικα πλαστικα στις κολονες παχαινουν επικινδυνα.. Golf mk4 και οι ειδικοι(?) δημοσιογραφοι της εποχης παραξενευονται με τα ψηλου προφιλ λαστιχα,ομως ο μεσος αγοραστης παραμυθιαζεται πιστευοντας οτι αν γινει γκολφακιας θα μεγαλωσουν οι τριχες στο στηθος του. Στα επομενα μοντελα αρχιζει το παραμυθι του(ωωωωχχχ) premium που σε 5 χρονια εχεις πληρωσει 2 φορες το αυτοκινητο και δε το λες πουθενα.... Aνυπομονω για το γκολφ 48 συγνωμη γκολφ 8 να δω τι αλλο θα σκαρφιστουνε οι ψυχολογοι στηVW....

      103
  • oudensxolion

    Μια φορά έκανα τη χαζομάρα και αγόρασα την 4η γενιά που ήταν και η πιο ωραία από όλες. Δεν δέθηκα όμως ποτέ με αυτό το αυτοκίνητο γιατί από την αρχή που μου έβγαζε προβλήματα ένιωθα σαν να έχω ένα ...παλιό σαράβαλο! Αγόρασα ένα Κορεάτη για τις εντός πόλης διαδρομές και έναν πύραυλο Ιάπωνα για τις εκτός αλλά και για να βγάζω γούστα και όχι μόνο βρήκα την ησυχία μου αλλά δέθηκα και μαζί τους γιατί ακόμα μετά από 10 σχεδόν χρόνια είναι σαν καινούρια χωρίς το παραμικρό πρόβλημα!

      55
  • FaniSporty

    Να'ναι καλά το σηματάκι που έχει πάνω του...Ας είχε κάποιο άλλο σήμα και τα ξαναλέγαμε...

      13
  • Γιάννης

    Γιατί η VW επιμένει στο σχέδιο του Golf; Εσάς σας αρέσει; Απάντηση:+ ένας λόγος να ΜΗΝ το αγοράσουμε.Ευχαριστούμε VW συνέχισε έτσι..

      6
  • stathis

    Το golf εχτισε το ονομα του τα "καλα" αυτοκινητιστικα χρονια και πουλαει ακομη παρολη τη συντηριτικη του εμφανιση.

      3
  • fotis

    Agapitoi filoi, gia mena o logos pou den spane to kaloupi einai aplos: oi germanoi den einai xazoi. Skeftontai epixeirimatika, exoun patisei se mia terastia emporiki epityxia kai tin diatiroun xoris risko! Episis me afton ton tropo kataferan taftoxrona na kanoun to golf anagnirisimo apo ton kathena kai na apotelei sima katatethen. Ena aftokinito pou diaxronika krataei ta basika tou xaraktiristika. To idio den ekane kai h Porsche me tin 911 pou tin esose apo tin xreokopia? An koitaksoume tis poliseis ton golf stin evropi tote ta noumera mallon epivevaionoun to skeptiko tous!

      2
  • AK

    Στην σχεδιαστική ουδετερότητα (σχολή De Silva) βασίζει ο Ομιλος την διαχρονική επιτυχία όλων των μοντέλων του με τις όμορφες, καθαρές, οριζόντιες γραμμές που προσδίδουν κύρος και αξιοπρέπεια απέναντι στα Ασιατικά έκτρώματα΄που τα βλέπεις και αλλάζεις δρόμο.

      2
  • Nolian

    To golf 6 prota kai to golf 7 ta pio askima golf pou ypirxan pote.dyo itan ta golf to 4 kai to 5 pragmatika aytokinita, pou otan pernagane sto dromo i anthropi edihnan to thavmasmo tous, kai i neolea ti europis kykloforouse mono me ayta

      2
  • Χρηστος

    Καλημερα..Ναι ειμαστε ηλιθιοι...Volkwagen Scirocco 2,0tdi 2009 90000.Οταν πλενεται ειναι σαν καινουργιο...μοναδικη ζημια η υποδοχη στο φανατι μπροστα αριστερα..(Κλασσικο στα πρωτα).Στριβει εκει που οι ιαπωνες κορεατες αγκαλιαζουν μπαρες

      1
  • panagos

    Το golf έχει φανατικούς αγοραστές η θαυμαστές γιαυτο που είναι καλό η κακό. Δυστυχώς εδώ στο ελλαδιστάν δεν είχαμε δει εκδόσεις του που πχ στην Αμερική είναι εύκολο να τις βλέπεις, αφου από 20ετία είχαν αερόσακους και αbs. Το μοντέλο κατάφερε το αξεπέραστο σε χώρες με χρήμα, πολύ ανταγωνισμό και κινητήρες ανω των 2λίτρων. Εδώ αγοράζαμε το 1.4 και νομίζαμε οτι ανέβηκε το πρεστίζ. Οι Γερμανοί έχουν πιάσει το νόημα ( όπως είπε ο φίλος για τη 911) και ισχύει για την σειρά 3, 5,κλπ. Προσωπικά λατρεύω τα γερμανικά αυτοκίνητα γιατί ηταν αποδεδειγμένα τα ασφαλέστερα. Τώρα με τόση τεχνογνωσία τα έχουν καταφέρει πολλοί κατασκευαστές αλλά το golf είναι που θέλουν να ξεπεράσουν και αυτο είναι προς όφελος μας.Το golf της φωτογραφίας μάλλον μας δείχνει οτι άρεσε ενα μίγμα με scirocco.

      1
  • Γιάννης

    Αυτός ο κακόμοιρος σχεδιαστής ντε και καλά Walter de Silva,όπου παει τα κάνει θάλασσα,έτσι κατάστρεψε και τη vw στα golf 6 και 7 γι αυτο και η vw του εδωσε τα παπουτσια στο χερι,και ορθως επραξε

      1

Διαθέσιμο το νέο Ford Focus Active

To pick-up της Τesla;

Nέο Renault Kangoo Z.E Concept (+video)

Νιώσε ανίκητος με την GLA. It is time.

Η κίνηση στους δρόμους

Ήρθε η νέα DBS Superleggera Volante

Η Ford Ελλάδας προσφέρει δώρα σε παιδιά του Make-a-Wish

Με μεγαλύτερη αυτονομία τα Tesla Model S και Χ

Civic Type R από Lego!

Αν έχεις τύχη διάβαινε

Αναβαθμίστηκε το Renault Alaskan

Chevrolet pick-up γίνεται κομμάτια

Golf Mk1 στα 290 χλμ./ώρα!

Νέα μονάδα της Nissan Γεωργούλιας στoν Γέρακα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MERCEDES: Νιώσε ανίκητος με την GLA. It is time.

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »