Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Γιατί γεμίσαμε «κινεζιές» που δεν ξεχωρίζουν μεταξύ τους;

 Σχολιάστε 
7.709 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2024)
Γιατί γεμίσαμε «κινεζιές» που δεν ξεχωρίζουν μεταξύ τους;

- Ένα σωρό κινέζικες μάρκες ήρθαν στην Ευρώπη με SUV ή αντι-Model 3 ηλεκτρικά μοντέλα
- Γεμίσαμε άγνωστα ονόματα & σήματα, με ίδια σχήματα σαν να τα σχεδίασε το ίδιο ρομπότ
- Δεν έχουν κοινή εταιρική σχεδίαση ή στοιχεία αναφοράς, όπως πχ. μια εμπρός μάσκα
- Όλα μοιάζουν με κάτι ηλεκτρικό, αλλά τελικά κανένα δεν ξεχωρίζει & μοιάζουν όλα... κινέζικα

Ένα σωρό κινέζικες μάρκες ήρθαν στην Ευρώπη με SUV ή αντι-Model 3 ηλεκτρικά μοντέλα

Πόσες κινέζικες μάρκες λανσαρίστηκαν στην Ευρώπη και πόσες από αυτές έχουν έρθει ή θα έρθουν και στην Ελλάδα. Με εξαίρεση ίσως την MG που έχει γνωστό, ευρωπαϊκό όνομα, όλες οι άλλες, δείχνουν να «κολυμπάνε» σε μια θάλασσα αυτοκινήτων με παρόμοια σχέδια, σήματα και τεχνικά χαρακτηριστικά. Πώς τις ξεχωρίζεις;
 
Αν βάλεις στη σειρά τα ονόματα των Κινέζων κατασκευαστών που ήρθαν, έρχονται ή θα έρθουν στην Ευρώπη, η λίστα είναι μεγάλη. Αν βάλεις τώρα πως η κάθε μάρκα έχει και τουλάχιστον από 2-3 μοντέλα, τότε ο αριθμός αυτών των αυτοκινήτων είναι μεγάλος. Αν σκεφτείς επίσης ότι αν όχι όλα, σίγουρα τα περισσότερα είναι ηλεκτρικά και πως τα μισά θέλουν να είναι SUV και άλλα μισά να είναι κάτι από Tesla Model 3 και το πρόβλημα γίνεται ακόμη μεγαλύτερο.

Γεμίσαμε άγνωστα ονόματα & σήματα, με ίδια σχήματα σα να τα σχεδίασε το ίδιο ρομπότ

Και σα να μην έφτανε το ότι μιλάμε για τόσα αυτοκίνητα σε δύο μόνο βασικά σχήματα, το πρόβλημα φυσικά μεγεθύνεται από το γεγονός ότι ούτε τα ονόματα των εταιρειών αυτών είναι γνωστά, αλλά ούτε και τα σήματά τους είναι αναγνωρίσιμα. Ακόμη περισσότερο, αν σκεφτεί κανείς πως τα ονόματα είναι είτε ακρωνύμια με αρχικά από περίεργες αγγλικές ή άλλες λέξεις, ενώ τα περισσότερα σήματα, αν δεν γράφουν απλά το όνομα της μάρκας, είναι σα να τα έφτιαξε AI στην πρώτη προσπάθεια.

Δεν έχουν κοινή εταιρική σχεδίαση ή στοιχεία αναφοράς, όπως πχ. μια εμπρός μάσκα

Το σημαντικότερο όμως πρόβλημα είναι η σχεδίαση. Βλέπεις καμία από αυτές τις μάρκες δεν έχει σχεδιαστικά αναγνωριστικά που να παραπέμπουν σε αυτή. Μπορεί τα μοντέλα να είναι σχεδιασμένα από γνωστά ευρωπαϊκά κέντρα σχεδίασης, όμως αυτό δε σημαίνει πως δεν θα μπορούσαν να αποτελούν μέρος της γκάμας οποιασδήποτε από αυτές τις μάρκες. Δεν υπάρχει παράδοση, δεν υπάρχει εταιρική ταυτότητα. Βάλε τώρα ότι όλα θέλουν να είναι είτε SUV είτε κάτι σαν Model 3, και άντε βγάλε άκρη ποιο είναι ποιο.  

Όλα μοιάζουν με κάτι ηλεκτρικό, αλλά τελικά κανένα δεν ξεχωρίζει & μοιάζουν όλα... κινέζικα

Και φυσικά η ηλεκτροκίνηση δεν βοηθάει. Βλέπεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά έχουν περιοριστεί σε βασικά δύο, την ιπποδύναμη και το μέγεθος της μπαταρίας. Αφού πλέον τα νούμερα αυτά παίζουν πάνω-κάτω σε όλα τα ηλεκτρικά, μικρά, μεγάλα, SUV και μη, δεν αποτελούν πλέον στοιχείο αναγνώρισης κάποιου μοντέλου. Το ίδιο και οι επιδόσεις. Όλα τα ηλεκτρικά πάνε «σφαίρα». Οπότε μεταξύ αγνώστων μαρκών, αδιευκρίνιστων σημάτων, μοντέλων με κωδικά ονόματα με γράμματα και αριθμούς, σχεδίαση βασικά ίδια και τεχνικά που έχουν τα ίδια σχεδόν όλα, πως ξεχωρίζουν;
 
Εσύ ξεχωρίζεις κάποιο από τα νέα κινέζικα μοντέλα; Μπορείς να το δεις στο δρόμο και να πεις τι μάρκα και μοντέλο είναι; Και πως το κάνεις; Πως σου ξεχώρισε; Και ποιο είναι;
 

SEAT AUTHENTIC
elk test