• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γιατί η Alfa Romeo έχει το πιο φανατικό κοινό;

Διαβάστηκε από 10218 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/5/2017

Υπάρχουν οπαδοί στην αυτοκίνηση. Κανείς όμως δεν είναι τόσο φανατικός, όσο οι Alfisti. Γιατί;

 
Όπως στο ποδόσφαιρο, έτσι και στο αυτοκίνητο υπάρχουν οπαδοί. Και όπως αγαπάμε μια ομάδα, έτσι αγαπάμε και μια μάρκα αυτοκινήτου. Παρακολουθούμε όλες τις εξελίξεις γύρω από αυτή, ποια νέα μοντέλα παρουσίασε, πότε τα φέρνει στην Ελλάδα, πόσο τα πουλάει... τα πάντα!

Είμαστε κανονικοί οπαδοί.

Ο οπαδός μιας μάρκας, συμβαίνει συνήθως να είναι και ιδιοκτήτης τουλάχιστον ενός μοντέλου της. Που το προσέχει, το γνωρίζει, …το ζει! Για αυτόν, η μάρκα του (και άρα το αυτοκίνητό του) είναι η καλύτερη στον κόσμο, που υπερισχύει όλων των υπολοίπων και κερδίζει στις αυτοκινητικές κόντρες της συζήτησης.

Συνήθως δε, και το επόμενό του αυτοκίνητο, είναι από αυτή τη μάρκα…

Όλες οι μάρκες έχουν λοιπόν τους δικούς τους οπαδούς. Υπάρχουν όμως και κάποιες που έχουν και τους πιο φανατικούς: Η Honda, για τους κινητήρες της και την αξιοπιστία των μοντέλων της, η BMW για την πίσω κίνηση και τα σπορ χαρακτηριστικά της, η Mercedes και η Audi για την αίγλη τους, η Toyota για το ότι «δεν σπάει-δε χαλάει».

Όμως, τους πιο φανατικούς από όλους τους έχει η Alfa Romeo: Τους περίφημους Alfisti. Που αγαπούν παθολογικά τη μάρκα, μιλούν για αυτή και τα αυτοκίνητά της σαν να είναι… ζωντανά, ενώ δεν δίνουν καμία σημασία σε… μικροπρέπειες και ανταγωνισμούς του παρελθόντος που αναφέρονται στα συχνά προβλήματα που εμφάνιζαν τα μοντέλα της.

Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι ιδίως στην Ιταλία, η αγάπη για την Alfa Romeo περνάει από γενιά σε γενιά. Υπάρχουν οικογένειες που αγαπούν παθολογικά την Alfa και τη μεταφέρουν σε όλα τα μέλη τους, πάππου προς πάππου, με το εκάστοτε μοντέλο που κατέχουν να του συμπεριφέρονται σαν να είναι και ένα ισότιμο μέλος της οικογένειάς τους.

Γιατί όμως η Alfa Romeo έχει τους πιο φανατικούς οπαδούς; Λόγω της ιστορίας της και των αγωνιστικών της επιτυχιών, λόγω της σπορ οδικής συμπεριφοράς όλων των μοντέλων της (και παρά κάποιων προβλημάτων που τυχόν εμφάνιζαν), λόγω της σχεδίασής τους που δίνει το κάτιτις παραπάνω στον ιδιοκτήτη μιας Alfa Romeo και κυρίως, λόγω του συναισθήματος όλων των κατασκευών της, που δεν την κατέστησαν ποτέ ως μια mainstream μάρκα.

Μετά από όλα αυτά, εσείς όμως τι λέτε; Είσαστε οπαδός μια μάρκας; 

Tags: ALFA ROMEO
 
  • Theofilos

    Αν μια φορά έστω στη ζωή σου είχες την τύχη να οδηγήσεις μια Alfa ( για όσους ξέρουν !!!!) , θα καταλάβεις τι πάει να πει έρωτας !!! Σαν την γυναίκα που ονειρεύεσαι και περιμένεις να έρθει στην ζωή σου !!! Σαν την monika bellucci να περνά από μπροστά σου στο malena και όλοι να λένε είναι αμαρτωλή αλά όλοι την θέλουν!!!!! Σημαδεύει την οδηγική ζωή σου για πάντα !! Ακόμα και μετά από 20 χρόνια βλέπεις μια 156 και ερωτεύεσαι ξανά την αυτοκίνηση !!!

      47
  • Nikos

    Μπήκαν τώρα οι γερμανόφιλοι να σχολιάσουν για την Alfa Romeo ,κλασικοί ελληναρες να κράξουμε ότι δε κατέχουμε...συγχαρητήρια παιδιά,πάτε δείτε τώρα καμία Alfa Romeo να στρίβει να μαθαίνετε

      35
  • imperato

    Βλέπεις μια γυναίκα ηθική, προκομμένη, ανθεκτική, εργατική, νοικοκυρά αλλά ασχημομούρα, ατσούμπαλη, πλαδαρή, μπαμπάτσικη, κλπ και είναι Γερμανίδα. Χαζεύεις μια κουκλάρα, κορμάρα, τσαχπίνα, αλανιάρα και ναζιάρα, που δεν την ενδιαφέρει και τόσο πολύ το νοικοκυριό, όμως είναι Ιταλιδούλα.. Υπάρχει αμφιβολία ποια θα διάλεγε κάθε γυναικοκατακτητής(ουπς αυτοκινητογνώστης ήθελα να πω);

      31
  • alfisti

    Τι κρίμα τόση χολή για την ALFA την βρίζετε όπως βρίζετε και την μερκελ αλλά ταυτόχρονα αγοράζεται τα γερμανικά και κυκλοφορήτε με το Polo που σβήνει στο ρελαντί και με το golf που κλέβει στους ρύπους! Κρίμα που χωρίς να έχετε οδηγήσει ένα πραγματικό αυτοκίνητο το καυτηριάζεται. Ομολογώ πως και γω δεν ήξερα αλλά αλλά λέω όταν μπήκα και την οδήγησα για πρώτη φορά στην οτο στράντα πιτσιρικάς κατάλαβα όπως έχει πει και ο φίλος Κ.Κ. τι σημαίνει πραγματικός οδηγός. Αυτό το αυτοκίνητο σε μαθαίνει να οδηγείς πραγματικά ... Η πεμπτουσία της οδήγησης. Σταματήστε τα κακεντρεχή σχόλια για άτομα που δεν συντηρούσαν ποτέ τα αυτοκίνητα τους, μια ALFA θέλει έναν πραγματικό οδηγό να την πιλοτάρει, ζητήστε λοιπόν από έναν αλφιστι την ALFA του και ζήστε την εμπειρία να οδηγήσετε την βασίλισσα των δρόμων μια μοναδική ALFA με τόνο!

      26
  • jimeta

    Δεν είχα ποτέ Αλφα Ρομέο αλλά είχα οδηγήσει συναδέλφου μου την 156 που είχε και ύστερα την 159 2.2 που είχε και αυτήν στην κατοχή του,δεν το παίζω χεράς ούτε γνώστης της οδηγικής τεχνικής,αλλά αμέσως κατάλαβα ότι τα αυτοκίνητα είχαν άλλο στήσιμο στο δρόμο,το τιμόνι που ήξερες που κοίταζε η όλη η αίσθηση που σου δίνανε και η ευχαρίστηση.Σε αυτό το θέμα οι Ιταλοί είανι μανούλες,οι άλλοι ας παίρνουν vw με τα μαλακά πλαστικά.Και αν βγεί η καινούργια julietta όπως λένε με πίσω κίνηση θα κλάψουν πολλοί,αν δεν μ.......κιστούν οι κεφαλές της ALFA ROMEO.

      22
  • Andreas K.

    Από το 1992 οδηγώ alfa romeo καί εξακολουθώ να οδηγώ(159&Mito).Έχω διανύσει πάνω από μισό εκατομμύριο km χωρίς καμμία ακινητοποίηση λόγω βλάβης.Στην παλιά Αθηνών -Πατρών το 1998 κλατάρησε το δεξί εμπρός λάστιχο της 33 μου με 120 km/h στο κοτέρ.Απλά η alfa έμεινε ακλόνητη στην τροχιά της.Σε αντίστοιχη περίπτωση στη Τάμπα της Φλόριντα το 1993 οδηγώνοντας ένα Chevrolet Cavalier με κλατάρισμα πίσω ελαστικού (μπροστινοκίνητο το chevy)βρέθηκα ευτυχώς στό χωράφι που υπήρχε σνάμεσα στο ρεύματα κυκλοφορίας....Η ενεργητική ασφάλεια καί συνολικά το "στήσιμο" των άλφα ήταν καί πιστεύω εξακολουθεί να είναι κορυφαίο.

      20
  • Νίκος

    Μεγάλωσα με ένα 145 στα χέρια μου και έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με την 159 tbi... Από εμπειρία θα πω ότι πρόκειται για αυτοκίνητα με προσωπικότητα! Είναι ζωντανά (πολύ εύστοχο αυτό που γράφει ο συντάκτης του άρθρου που προφανώς γνωρίζει) και θα σου φερθούν όπως τους φέρθηκες. Η Alfa θέλει αγάπη, φροντίδα και μεράκι, δεν είναι για μίζερους που κοιτάνε μόνο την κατανάλωση και τις ζημιές. Aυτοί ας οδηγούν Hyundai. Δείτε λίγο και την ιστορία της φίρμας και θα καταλάβετε γιατί τόσο φανατισμένοι οι Alfisti (δεν είμαι Alfista) ...

      18
  • stathis

    Αγαπητοί φίλοι. Ως κάτοχος της μικρής και αρκετά παλιάς (12/96) 146 με τον μπόξερ κινητήρα εδώ και 11 χρόνια. Έχοντας δοκιμάσει και άλλα αυτοκίνητα (μεταξύ των οποίων και άλλα a.r). Έχοντας εμπειρία οδήγησης από το 1993. Έχοντας αποβάλλει το ρομαντισμό και τα φετιχιστικά σύνδρομα του τύπου "το αυτοκίνητο είναι σαν γυναίκα" και άλλα παρόμοια... Κατέχοντας άλλα 2 αυτοκίνητα (vw και hyundai) μαζί με το 146. Σας βεβαιώνω ότι: To αυτοκίνητο δεν με έχει αφήσει ποτέ στο δρόμο,δεν έχει ζητήσει καμια βαριά επισκευή,δεν έχει ούτε ίχνος σκουριάς,είναι ευχάριστο στην οδήγηση,έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά,καλούς χώρους και καταπληκτικό ήχο κινητήρα. Μειονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι η υψηλή κατανάλωση και το μέτριο σασμάν, (αν και το τελευταία είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με παλιότερα a.r.) Αξίζει να αναφερθεί ότι το αυτοκίνητο το πήρα το 2006 από τον πρώτο ιδιοκτήτη ο οποίος το πρόσεχε και το συντηρούσε,πράγμα που συνεχίζω να κάνω εγώ μέχρι και σήμερα. Αν έβρισκα το ίδιο καινούργιο και με υγραέριο,ευχαρίστως θα το αγόραζα ξανά σήμερα.

      9
  • ΑΠΚ

    Πέρσι έγινα κάτοχος μιας Ιουλιέττας....... και φυσικά κατάλαβα τι έχανα τόσα χρόνια. Οδική συμπεριφορά εκπληκτική, στήσιμο στο δρόμο άλλο πράμα, σχεδιασμός που παραπέμπει σε έργο τέχνης η Ιουλιέττα είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό αυτοκίνητο.

      8
  • Nikosbuffon

    Ρε γερμανοτσολια ποσο εριστικος εισαι απορω πως δεν σε εχουν βρισει τοσο καιρο υποτιμας οτιδήποτε δεν είναι γερμανικο.δεν πειράζει ομως βλακα ελληνα (πληθυντικός) ψωνιζε γερμανικα να κανεις ποιο δυνατη την οικονομια της χωρας που σε πηδαε...... τοσα χρονια τωρα.

      6
  • Στάθης

    Οι Alfa Romeo ήσαν, από πολύ παλιά, σπορ αυτοκίνητα, προσιτά στο μέσο οδηγό. Συμμετείίχαν σε αγώνες και έφερναν νίκες στους ευτυχείς οδηγούς τους. Ήταν σπορ αυτοκίνητα, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη, από το μέσο όρο, που μπορούσε να αγοράσει ο καθένας, σε αντίθεση με τις πολύ ακριβότερες Ferrari και Maserati. Με άλλα λόγια μπορούσε ο καθένας, να έχει τη δική του μικρή Ferrari και αυτός ήταν ο λόγος που αγαπήθηκε και συναχίζει να αγαπιέται, από μεγάλη μερίδα οδηγών, που τους αρέσει η πραγματική οδήγηση. Όσοι δεν ανήκουν στη συγκεκριμένη ομάδα, δεν μπορούν να το καταλάβουν αυτό και γιαυτό αναρρωτιούνται πως γίνεται να υπάρχουν οδηγοί, που προτιμούν μια μάρκα, που ενδεχομένως έβγαζε, ή βγάζει κάποιες βλάβες, άλλοτε μικρές και άλλοτε μεγαλύτερες. Ο οδηγός που είναι φανατικός με τη μάρκα, δέχεται και τα πιθανά προβλήματα, που ενδεχομένως να υπάρχουν. Οι οδηγικές απολαύσεις που προσφέρουν τα αυτοκίνητα αυτά, είναι πολύ μεγαλύτερες, από τα τυχόν προβλήματα, αλλά αυτό δεν μπορεί να το καταλάβει, όποιος δεν αγαπά τη σπορ οδήγηση, αλλά θέλει απλά ένα όχημα για να πηγαίνει στη δουλειά του.

      5
  • Κωνσταντίνος Β.

    Οδηγώ κι αγαπώ το Lexus μου.... Μα το κεφάλι μου γυρνάει και υποκλίνεται στην ατελείωτη ομορφιά μιας Giulia, στην σπιρτάδα μιας Giulietta, μα και στη φρεσκάδα μιας Mito.

      5
  • Theofilos

    Την 156 την πρώτο είδα το 1998 ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα με ξύλινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων , έκανα μια βόλτα και την ερωτεύτηκα . Τα κατάφερα το 2002 πήρα μια 156 1,6 distinctive πλήρες εξοπλισμός ( θυμίζω ότι Audi A4 είχε 2000€ περισσότερα με έξτρα το A/C ) . Την κράτησα 8 χρόνια χωρίς μια φορά να με αφήσει , με συντήρηση από την αντιπροσωπεία και με λογικό κόστος . Σαν να μην είχε περάσει μια μέρα από πάνω της ! Οδηγική απόλαυση ,φρένα , κράτημα , πάτημα , τιμόνι , συγκίνηση ........ και όλα αυτά αν ξέρεις . Δεν μπορεί ένας κάτοχος Π.χ Toyota να έχει άποψη για οδηγική εμπειρία , το πήρε γιατί δεν σπάει εεεε και λοιπόν ;;;; Για μια άλλη εμπειρία (ανοικτή ) Πήρα το 2010 ένα μεταχειρισμένο Audi A4 cabrio με αυτόματο κιβώτιο . Από εκείνη την ημέρα και μέχρι και σήμερα έχω γίνει αιμοδότης του !!! Το τι ζημιά και προβλήματα δεν έχουν τέλος !! Κιβώτιο , φώτα (xenon καμένα τα φανάρια ) ηλεκτρική οροφή και το πανί , ταπετσαρία και navigation ...και κόστος τρελό . Περιμένω να βρω ευκαιρία να το δώσω . Μακάρι η Alfa να είχε στην γκάμα ένα τετραθέσιο cabrio , πχ ένα 159 , μια Jiuia η Jiulietta !!!!

      5
  • Τασος Ορφανος

    Για να ειναι καποιος οπαδος μαρκας η πρεπει να ειναι...ρομαντικος,η να εχει οικονομικο συμφερον η να ειναι ιδιαζοντως ηλιθιος...

      5
  • Ευθυμης

    Φανατικοί οπαδοί και παραμύθια Δύο που ξέρω φίλους που είχαν την 33 όταν την άλλαξε ο ενας πήρε corolla 1.6 vvti και ο άλλος πήρε το καινούριο το megane. Τώρα ένας γείτονας μου πουλάει την 156 και τον ρώτησα τι θα πάρει και μου είπε σκέφτεται για το insignia

      4
  • GERMAN

    μαλλον μερικοι θελουν να ταλαιπωρουνται(ειναι μαζοχες) απο χιλιαδες προβληματα της εταιρειας ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΛΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ...

      4
  • Γιαννης

    κι εγω ειχα , αλλα ορκιστηκα να μην ξαναπαρω,καθε μηνα συνεργειο ημουν. Την εκανα χρυση. Με υπολογιστη κρατουσα τις επισκευες και σε 7 χρονια ειχε ξεπερασει την αγορα της. Ειναι ομως το τιμονι της αξεπεραστο δεν το συναντα κανεις στο ακριβοτερο αυτοκινητο που υπαρχει. Αν διαθετεις χρημα την κρατας και την ανανεωνεις συνεχως. Τελεια.......

      3
  • chris

    Ημουν κάτοχος 156 και αναφέρω: οικογενειακό με φανταστικό κράτημα, τιμόνι, σβέλτες επιδόσεις και πανέμορφο εσωτερικό... τον πρώτο χρόνο χάλασε το παράθυρο του οδηγού, δεν άνοιγε με το κοντρόλ το πορτ-μπαγαζ, δεν έδειχνε την στάθμη καυσίμου ο δείκτης και στα δύο χρόνια έμεινα και από αντλία βενζίνης. Ετριζε παντού (ακόμη και σταματημένο!) αλλά ήταν απόλαυση στην οδήγηση... Δυστυχώς η ταλαιπωρία δεν αντέχεται όταν έχεις οικογένεια ούτε μέσα στην πόλη αναζητάς συνέχεια την οδηγική απόλαυση... απλά θελεις να μετακινηθείς χωρίς προβλήματα. Συμπέρασμα το έδωσα και ξένοιασα...

      3
  • manolios

    πάντως από άτομα που έχουν οδηγήσει και focus και giulietta ακούω και διαβάζω(κυρίως από εξωτερικό) περισσότερα θετικά σχόλια όσον αφορά την οδηγική εμπειρία για το focus παρά για την Alfa.

      3
  • manolios

    Μα ασφαλώς λόγο εμφάνισης και σπορ χαρακτηριστικών και ίσως λόγο κάποιας καλή ιστορίας (και κάποιων καινοτομιών) που έχουν γιατί έχουν και τα μαύρα τους. Όσο και να θέλεις δεν μπορείς να αγνοήσεις κάποιες λεπτομέριες (όπως πχ οι Brembo δαγκάνες το κοφτερό τιμόνι τα 235 άλογα από 1700 κινητήρα κλπ) που δείχνουν ότι τα alfa είναι προσεγμένα αυτοκίνητα και εστιάζουν στην σπορ οδήγηση. Προσωπικά δεν έχω οδηγήσει κάποια Alfa αλλά το έχω άχτι να οδηγήσω ίσως και να αγοράσω μία. Πριν την αγορά του αυτοκινήτου μου πάντως όσο και αν ήθελα να αγοράσω την alfa 147 τελικά με κέρδισε το focus με τους περισσότερους χώρους και την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω και τα λιγότερα προβλήματα από ότι ακούγα τότε. Γιατί στην τελική αν τα βάλεις όλα κάτω καταλήγεις ότι όσο ωραία και αν είναι σαν αυτοκίνητα τα alfa και όσο σπορ και αν είναι το πίθανότερο είναι να μην σε εξυπηρετήσουν και να μην σε βολέψουν όσο ένα γερμανικό ή ένα Ιαπωνικό αυτοκίνητο... Πάντως πάντα τα θαυμάζω όταν τα βλέπω στον δρόμο και θα ήθελα τουλάχιστον να οδηγήσω ένα...

      3
  • petros

    Οχι ευχαριστουμε δεν θα παρουμε.αν ηταν τοσο καλη δεν θα εκανε 30000 χιλιαδες πωλησεις παγκοσμιος.ενα πολυτελες φιατ και τιποτα αλλο.παραδοσιακα για ευχαριστη οδηγηση bmv.ιστορικα ford και οpel και απο κοντα honda mazda kai volvo

      2
  • Νικος

    Γερμανοτσολια μου μπορεις να μου πεις ποσα tsi καρφωνουν βαλβιδες απο χαλαρωση καδενας?κακα τα ψεματα ολα τα αυτοκινητα πλεον ειναι καλα και ασφαλη.Τι αρεσει στον καθενα ειναι.Αλλα και ολα πλεον χαλανε.

      2
  • Νικος

    Μπορει να μου πει καποιος ποια μαρκα αυτοκινητου δε χαλαει?γιατι κι εγω εχω alfa 147 και περα απο κανα μικρο προβλημα εδω και 16 χρονια ειναι μια χαρα.ακομα και τα πλαστικα της ειναι πολυ καλυτερα και απο σημερινα.

      2
  • Nikosbuffon

    ολοι η γερμανοφιλοι στα αυτοκίνητα εννοώ σταματηστε να βγάζετε χολη για οτιδήποτε γερμανικο.

      2
  • GERMAN (προς mercedes μερια)

    1)Δηλαδη δεν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα να ΣΤΡΙΒΟΥΝ ωραια;μονο οι alfa εχουν αυτο το προνομιο; 2)η αισθηση στο δρομο μπορει να ειναι καλη απο αξιοπιστια ομως; ας μιλησουμε με ειλικρινεια υπαρχει καποιος που να μην εχει αλλαξει το μισο αυτοκινητο σε ζημιες; Ποιος δεν θυμαται το προβλημα με τις σκουριες - σαπισματα.

      2
  • Στάθης

    Να προσθέσω ότι το μέγιστο λάθος της Alfa Romeo ήταν η αλλαγή της κίνησης από τον πίσω άξονα στον εμπρός, που ξεκίνησε to 1971 με την Alfasud, ενώ η κυριότερη αντίπαλος της Alfa Romeo, που ήταν η BMW, εκείνη την εποχή, παρέμεινε πιστή στην πίσω κίνηση.

      1
  • germanotsolias με ΦΙΑΤΟΦΕΡΡΑΡΙ ΤΖΟΥΛΙΑ

    Φανατικοι σκετο!Σε 4-5 χρονια που θα κλεισει η Αλφα θα ησυχασουμε επιτελους απο δαυτους!

      1
  • germanotsolias με UNIMOG (περναω τις Αλφα απο πανω)

    Εσεις οι 15 αλφιστοι σχολιαστες (αν δεν ειστε ενας) ειστε ολο λογια!Αφηστε τα κατεβατα που γραφετε και πανε παρτε καμια μιτο,τζουλιετα ή Τζουλια μπας και δεν κλεισει η εταιριαρα σας!