ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Ferrari Testarossa επέστρεψε ως ηλεκτροκίνητη με 1.050 ίππους

 Σχολιάστε 
1.768 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2025)
Η Ferrari Testarossa επέστρεψε ως ηλεκτροκίνητη με 1.050 ίππους
14 Φωτογραφίες »

Testarossa η επιστροφή!
Plug-in υβριδική με 1.050 ίππους και 0-100 σε 2,2 δλ..
Εντυπωσιακή σχεδίαση και σε έκδοση Assetto Fiorano.
Σπορ καμπίνα με πολλές επιλογές εξατομίκευσης.
Παραδόσεις από το 2026.

autotriti team

Testarossa η επιστροφή!

«Η ιστορία επαναλαμβάνεται την πρώτη φορά σαν τραγωδία και τη δεύτερη σαν φάρσα» είχε πει ο Καρλ Μαρξ, αλλά στην περίπτωση της Ferrari Testarossa η φράση αυτή δεν επιβεβαιώνεται. Τουλάχιστον ως προς το δεύτερο σκέλος της. Σε ότι αφορά το πρώτο, όντως η ιστορία επαναλήφθηκε, αφού η ιταλική μάρκα μετά το 1996 όταν και τερμάτισε την παραγωγής της αρχικής Testarossa, αποφάσισε να επαναφέρει το εμβληματικό αυτό όνομα. Ιδού λοιπόν η νέα Ferrari 849 Testarossa!!!

Plug-in υβριδική με 1.050 ίππους και 0-100 σε 2,2 δλ.

Η 849 Testarossa είναι η νέα ναυαρχίδα της ιταλικής μάρκας. Ένα μοντέλο που έρχεται για να αντικαταστήσει τις SF90 Stradale και Spider. Θα κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο τόσο σε coupe όσο και σε ανοιχτή (spider) έκδοση και όπως η SF90 Stradale, έτσι και αυτή εξοπλίζεται από ένα Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Το τελευταίο συνδυάζει έναν twin-turbo V8 κινητήρα βενζίνης 4,0 λίτρων με τρεις ηλεκτροκινητήρες για να προσφέρει 1.050 ίππους. Ένα οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προερχόμενο από την F1 είναι η μόνη επιλογή.

Οι Ιταλοί μηχανικοί της μάρκας δεν μετέφεραν απλώς το PHEV σύστημα κίνησης της SF90 στην 849 Testarossa, αλλά το αναβάθμισαν προσφέροντας του μεταξύ άλλων νέες κυλινδροκεφαλές, πολλαπλές εξαγωγής και τούρμπο. Ο βενζινοκινητήρας μόνος του αποδίδει 830 άλογα και τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ προσθέτουν ακόμα 163 άλογα. Απ' αυτά, τα δύο βρίσκονται στον μπροστινό άξονα και το τρίτο ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Όντας Plug-in υβριδική, η 849 Testarossa μπορεί να κινηθεί και αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Σε αυτή την περίπτωση λειτουργεί μόνο ως εμπροσθιοκίνητη και η τελική της ταχύτητας περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα. Η μπαταρία που της δίνει την απαιτούμενη ενέργεια πρόκειται για μία 7,45 kWh προσφέροντας αυτονομία για 24 χιλιόμετρα.

Όταν όλο το Plug-in υβριδικό σύστημα της Ferrari 849 Testarossa είναι σε θέση... μάχης το 0-100 χλμ./ώρα στο coupe γίνεται σε 2,2 δευτερόλεπτα και το 0-200 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα γράφει 330 χλμ./ώρα.

Εντυπωσιακή σχεδίαση και σε έκδοση Assetto Fiorano

Σχεδιαστικά, οι εικόνες μιλούν από μόνες τους, οπότε ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Η Ferrari πάντως λέει πως έχει εμπνευστεί από διάφορα σπορ πρωτότυπα της δεκαετίας του 1970 και τον τομέα της αεροναυπηγικής. Η «μύτη» του αυτοκινήτου παίρνει το στυλ της από τις Ferrari της δεκαετίας του 1980, με ένα οριζόντιο σχέδιο σαν γέφυρα που συνδέει τους προβολείς. Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στις δύο πλευρές είναι ενσωματωμένες στις πόρτες, ενώ στο πίσω μέρος τα λεπτά LED φώτα και οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης στο κέντρο, συνοδεύονται από δύο αεροδυναμικά πτερύγια στις δύο άκρες, τα οποία στην ειδική έκδοση Assetto Fiorano μοιάζουν με χερούλια!

Στην τελευταία, η 849 Testarossa χάνει 30 κιλά χάρη στη χρήση ελαφρύτερων υλικών όπως τιτάνιο και ανθρακονήματα, εξοπλίζεται με άλλα αμορτισέρ και ελαστικά Michelin Cup R2, ενώ μπορεί να διαμορφώσει με περισσότερες εξατομικευμένες επιλογές την καμπίνα.

Σπορ καμπίνα με πολλές επιλογές εξατομίκευσης

Μιλώντας για την καμπίνα της Ferrari 849 Testarossa, είναι επίσης αλλαγμένη σε σχέση με αυτή της SF90 Stradale. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι εμπνευσμένος από την F80, μοιάζοντας με ένα μικροσκοπικό κιβώτιο ταχυτήτων, το τιμόνι ενσωματώνει παραδοσιακά μπουτόν, ενώ παρούσες είναι και οι οθόνες που ανεβάζουν το ψηφιακό στοιχείο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν άνετα καθίσματα ή αγωνιστικά καθίσματα, αλλά σε κάθε περίπτωση οδηγός και συνοδηγός να χωρίζονται από την κεντρική κονσόλα που πάει μέχρι πίσω. 

Παραδόσεις από το 2026

Η Ferrari δεν έχει αποκαλύψει ακόμη την τιμή της νέας 849 Testarossa, αλλά οι παραδόσεις του coupe και της spider έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν τον επόμενο χρόνο.