O σχεδιασμός του νέου μοντέλου δεν έχει τίποτα κοινό με το τρέχον Optima.

Tα LED φωτιστικά σώματα λαμβάνουν υπόσταση από μία διακεκομμένη λεπτή γραμμή.

Στο εσωτερικό ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία ελαφρώς διαγώνια τοποθετημένη οθόνη που φιλοξενεί στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης παίζουν τον κυρίαρχο ρόλο.

Η Kia έδειξε το νέο ντιζάιν του Optima

3.029 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2019)

Η Kia έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του νέου Κ5 για την αγορά της Νοτίου Κορέας, δίνοντας μας έτσι τη δυνατότητα να δούμε τα νέα σχεδιαστικά στοιχεία του Optima, όπως ονομάζεται το μοντέλο στην αγορά της Ευρώπης!


Όπως μπορούμε να δούμε από τις εικόνες ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου δεν έχει τίποτα κοινό με αυτόν του τρέχοντος Optima, έτσι όπως όλα δείχνουν η κορεατική μάρκα πήρε την απόφαση να αλλάξει ριζικά το μεσαίο σεντάν.
 
Από την ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή οροφής μέχρι την ευρεία γρίλια όπου εδρεύει η «μύτη της τίγρης», το νέο Optima στοχεύει να είναι ένα πολύ πιο κομψό αυτοκίνητο από το τρέχον μοντέλο, το οποίο δεν είναι ακόμη παλιό, δεδομένου ότι η τέταρτη γενιά βρίσκεται κοντά μας για περίπου τέσσερα χρόνια. Οι προβολείς έχουν μια ενδιαφέρουσα μορφή καθώς συνδυάζονται πρακτικά με τη μάσκα και διαθέτουν LED φώτα ημέρας που έχουν σχήμα «Z». Το πλαϊνό προφίλ δείχνει μια προεξέχουσα καμπύλη δυναμική γραμμή που φαίνεται να φτάνει μέχρι την πίσω πόρτα, ενώ οι χειρολαβές είναι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος.
 
¶λλα χαρακτηριστικά που μπορούμε να «αλιεύσουμε» είναι πως οι βάσεις των πλευρικών καθρεπτών είναι τοποθετημένα χαμηλότερα απ ότι έχουμε συνηθίσει, ενώ ένα μεταλλικό «τόξο» φαίνεται να ξεκινάει από το πίσω μέρος του μπροστινού φτερού και να καταλήγει μέχρι πίσω. Εκεί τα LED φωτιστικά σώματα λαμβάνουν υπόσταση από μία διακεκομμένη λεπτή γραμμή, η οποία ωστόσο ενώνεται μεταξύ της, κάτι που ακούγεται οξύμωρο αλλά είναι αλήθεια.
 
Τέλος, στο εσωτερικό ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία ελαφρώς διαγώνια τοποθετημένη οθόνη που φιλοξενεί στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης παίζουν τον κυρίαρχο ρόλο. Από κει και πέρα φαίνεται πως υπάρχουν λιγότερα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα, ενώ ο μεγάλος επιλογέας ταχυτήτων του σημερινού αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί από ένα μικρό περιστροφικό.           

ELASTIKA 2024
OPEL