ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Toyota C-HR+ εκφράζει δυναμισμό και σπορτίφ αισθητική

 Σχολιάστε 
7.731 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2025)
Το νέο Toyota C-HR+ εκφράζει δυναμισμό και σπορτίφ αισθητική
5 Φωτογραφίες »

Το Toyota CH-R αποτελεί το δυνατό χαρτί της Toyota στην κατηγορία των οικογενειακών SUV, καθώς ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή χάρη στη φουτουριστική του σχεδίαση και τον σπορτίφ του χαρακτήρα. Το όνομα CH-R λοιπόν, λαμβάνει ένα (+) στην ονομασία και θέλει να πρωταγωνιστήσει και στα ηλεκτρικά οικογενειακά SUV.

Το C-HR+ είναι εντελώς καινούριο μοντέλο, δεν είναι η ηλεκτρική έκδοση του CH-R. Είναι 16 εκ. μεγαλύτερο (έχει μήκος στα 4,52 μ.) και το μόνο κοινό χαρακτηριστικό είναι η σχεδίαση, που και στα δύο μοντέλα τραβάει τα βλέμματα.

Αιχμηρή και ξεχωριστή σχεδίαση που τραβάει τα βλέμματα

Το C-HR+ πάντως ακολουθεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό την δυναμική και επιβλητική σχεδίαση του C-HR, με την κουπέ σχεδίαση και τις ιδιαίτερα αιχμηρές επιφάνειες να το χαρακτηρίζουν αισθητικά. Έτσι θα συναντήσουμε έντονες, επιθετικές γραμμές, καμπύλες στο πλάι και απότομη κλίση της οροφής προς τα πίσω, η οποία και ενσωματώνει στο τελείωμά της την αεροτομή. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η άκρως αεροδυναμική σιλουέτα του C-HR+ να αποπνέει δυναμισμό και να ξεχωρίζει σε εμφάνιση.

Επιταχύνει σαν σπορ μοντέλο και έχει δυναμικές ρυθμίσεις για το δρόμο

Η δυναμική σχεδίαση του C-HR+ συνδυάζεται και με τις αντίστοιχες επιδόσεις, καθώς στη ισχυρότερή του 4κίνητη έκδοση έχει απόδοση 343 ίππους και προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 5,2 δλ.. Όσο δηλαδή το GR Yaris που είναι μοντέλο επιδόσεων. Μάλιστα η Toyota υπόσχεται ότι το C-HR+  θα είναι και fun to drive μέσω της αυξημένης ακαμψίας του αμαξώματος και του χαμηλότερου κέντρου βάρους σε σύγκριση με το Toyota C-HR και την ανάρτηση που έχει ρυθμιστεί για αυτό το σκοπό με ακρίβεια για το νέο μοντέλο, συμπεριλαμβανομένης της απόδοσης των ελατηρίων και των αμορτισέρ, καθώς και της ακαμψίας των αντιστρεπτικών δοκών. Επιπλέον, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης φέρει αναθεωρημένη χαρτογράφηση με στόχο τη βελτιωμένη απόκριση.
Παράλληλα  στην 4κίνητη έκδοση του, η Toyota δηλώνει πως το σύστημα AWD ενισχύει το κράτημα και την πρόσφυση, βελτιώνοντας την οδηγική ασφάλεια και τον έλεγχο. Χαρακτηριστική είναι η λειτουργία χιονιού με το αντίστοιχο κουμπί, μέσω της οποίας βελτιώνεται το σύστημα μετάδοσης κίνησης για χειμερινές συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν κι άλλες δύο προσθιοκίνητες προτάσεις στα 167 και τα 224 άλογα. Η «μικρή» έκδοση έχει μπαταρία 57 kWh, ενώ οι άλλες δύο φτάνουν τις 77 κιλοβατώρες, σε μικτές χωρητικότητες. Τέλος, γνωρίζουμε όμως πως η μέγιστη δυνατή ηλεκτρική εμβέλεια του Toyota C-HR+ θα προσεγγίζει για 600 χλμ. στην έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh και με απόδοση 224 ίππων.
 

Σελίδα 1Crossover, SUV ή compact; Με Toyota design που γυρίζει κεφάλια και για 1.000.000 χλμ.
Σελίδα 2Περιπέτεια και άνεση με το ανανεωμένο Toyota bZ4X
Σελίδα 3Το νέο Toyota C-HR+ εκφράζει δυναμισμό και σπορτίφ αισθητική
Σελίδα 4Φέρνει νεανικό στιλ στην πόλη το νέο Toyota Urban Cruiser
ford
Autotriti.gr