H ηλεκτρική Mercedes G-Class ντριφτάρει πάνω σε μια παγωμένη λίμνη

2.319 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2024)
H ηλεκτρική Mercedes G-Class ντριφτάρει πάνω σε μια παγωμένη λίμνη
3 Φωτογραφίες »

- Η EQG, γνωστή και ως ηλεκτρική G-Class δοκιμάστηκε σε χειμερινές συνθήκες στη Σουηδία
- Το ηλεκτρικό SUV έκανε drift και skidpad πάνω σε μια παγωμένη λίμνη
- Στο τέλος του βίντεο που ανήρτησε η Mercedes βλέπουμε και ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά του επερχόμενου μοντέλου

Η EQG, γνωστή και ως ηλεκτρική G-Class δοκιμάστηκε σε χειμερινές συνθήκες στη Σουηδία

Η Mercedes-Benz υπόσχεται ότι η επερχόμενη EQG, γνωστή επίσης και ως η ηλεκτρική έκδοση G-Class, θα συνιστά ένα πραγματικό off-road μοντέλο. Το νέο ηλεκτρικό θα έχει αρκετές ομοιότητες με το μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά θα είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα για κάθε τροχό. Το γεγονός αυτό θα το καθιστά ικανό να ανταποκριθεί αρκετά καλά ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Ειδικότερα, η Mercedes δημοσίευσε ένα βίντεο στο κανάλι της στο YouTube, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Ola Källenius, ταξίδεψε στην πατρίδα του την Σουηδία για να πραγματοποιήσει χειμερινές δοκιμές στην G-Class.

Το ηλεκτρικό SUV έκανε drift και skidpad πάνω σε μια παγωμένη λίμνη

Το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV έδειξε να ανταποκρίνεται αρκετά καλά παρά το χιόνι και τον πάγο, πραγματοποιώντας πλαγιολισθήσεις (κοινώς drift) μέχρι και skidpad (πλήρη περιστροφή επί τόπου) πάνω σε μια παγωμένη λίμνη. Ακόμα και όταν πραγματοποιεί την υπερστροφή, τα πράγματα φαίνονται να είναι υπό έλεγχο στην καμπίνα. Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν τα συστήματα ευστάθειας έχουν τεθεί σε λειτουργία, ώστε να διατηρούν το όχημα υπό έλεγχο όταν ανιχνεύεται ολίσθηση, ή αν είναι απενεργοποιημένα για αυτό το τμήμα του βίντεο. Σε κάθε περίπτωση, η συμπεριφορά του ηλεκτρικού SUV είναι εντυπωσιακή, δείχνοντας εξαιρετικά ελεγχόμενη συμπεριφορά πάνω στο χιόνι και τον πάγο.

Στο τέλος του βίντεο που ανήρτησε η Mercedes βλέπουμε και ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά του επερχόμενου μοντέλου

Το βίντεο ολοκληρώνεται με μια σύντομη βόλτα έξω από τη λίμνη, όπου βλέπουμε μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως η γωνία προσέγγισης 32 μοιρών, η γωνία αναχώρησης 35 μοιρών και η απόσταση από το έδαφος στα 25 εκατοστά. Αν και η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής της EQG αργεί ακόμη, η Mercedes-Benz φαίνεται πως ετοιμάζει το έδαφος με προκαταρκτικές παρουσιάσεις (teasers) για το πώς τα ηλεκτρικά μπορούν να αλλάξουν το παιχνίδι και στην κατηγορία των off-road.

test center
Audi