
Μήπως τελικά ήρθε η χρονιά που τα υβριδικά θα λάμψουν;
Η χρονιά των υβριδικών
Θα είναι το 2016 η χρονιά των υβριδικών μοντέλων ή δεν έφτασε ακόμη η ώρα τους;
autotriti team
Αν ο ηγέτης καθορίζει τις
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
τάσεις, τότε μια ματιά στις κινήσεις της Toyota αρκεί για να δει κανείς πως ταυβριδικά φέτος είναι η βασική τάση. Μήπως έφτασε η εποχή που τα συμβατικά αυτοκίνητα είναι απομεινάρι της παλιάς εποχής;Η Toyota υπολογίζειπως μέχρι το 2020 το 50% των μοντέλων που θα πουλάει θα είναι υβριδικά. Αν δενκαταλαβαίνετε τη σημασία της παραπάνω δήλωσης, απλά να πούμε ότι μιλάμε για 4χρόνια από τώρα και για τον μεγαλύτερο κατασκευαστή του κόσμου, οι μισέςπωλήσεις του οποίου είναι όσο και οι πωλήσεις των κατασκευαστών από την τέταρτηθέση και κάτω. Αθροιστικά.
Μιλάμε δηλαδή για μιατάση της αγοράς που θα μετατραπεί σε τεράστιο όγκο πωλήσεων. Και αυτοί είναι οιυπολογισμοί μόνο της Toyota. Που έχει βέβαια μία αμιγώς υβριδική γκάμα, απότον «πατριάρχη» το Prius, μέχρι, πλέον, και το RAV4,αλλά και ότι άλλο λανσάρει στα επόμενα χρόνια.
Όμως υβριδικά δεν έχειμόνο η Toyota. Σήμερα πλέον η πλειοψηφία των κατασκευαστώνδιαθέτει υβριδικές εκδόσεις. Πρόσφατα εξάλλου και η Hyundai παρουσίασε το δικό της Prius, ονόματι Ioniq.
Με τον ρυθμό πουπροχωράμε είναι βέβαιο πως μέχρι το 2020 τα υβριδικά μοντέλα θα αποτελούν τονκορμό της βενζινοκίνητης κατηγορίας.
Και τι μας νοιάζει εμάςπως θα είναι η αγορά το 2020; Απλά το 2020 είναι μία πιθανή χρονιά που τοαυτοκίνητο που αγοράζετε σήμερα θα θέλετε να το αλλάξετε με κάποιο άλλο. Κι ανείναι συμβατικό σήμερα, κι αυτό δεν πειράζει, το 2020 θα φαίνεται αρχαιολογία.
Αυτή είναι πάντα και ηπρεμούρα που πιάνει τους κατασκευαστές. Γιατί όταν οι καταναλωτές το πάρουνπρέφα ότι τα αυτοκίνητά τους θα είναι σαν διπλάνα στην εποχή των αεριοθούμενων,θα στραφούν αμέσως στην τενχολογία που θα επικρατήσει στα επόμενα χρόνια. Οιεταιρείες χρονομίσθωσης, που κάνουν τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων στην Ευρώπη,ακόμη περισσότερο, αφού στα επόμενα χρόνια θα πρέπει να «διώξουν» τα αυτοκίνηταπου αγοράζουν σήμερα και δεν θα θέλουν να πουλάνε παλιά τεχνολογία σε τόσομικρό διάστημα.
Εσείς όμως πως τοβλέπετε; Την ίδια συζήτηση είχαμε και με το ντίζελ; Πως δηλαδή αν δεν ψωνίζατεντίζελ μερικά χρόνια πριν, που ήταν «ζεστό» δεν θα μπρούσατε να πουλήσετε τομεταχειρισμένο σας στο μέλλον; Έπιασε αυτός ο «εκβιασμός»; Και τώρα με ταυβριδικά; Το βλέπετε το «έργο» και δεύτερη φορά; Τι λέτε;
Η μεγαλυτερη απατη στην ιστορια της αυτοκινησης για'μενα. Για να μη παρεξηγηθω, εννοω τα υβριδικα με κινητηρα εσωτερικης καυσης, οχι γενικα τα υβριδικα. Υβριδικο που εχει σαν "καυσιμο" το υδρογονο, ναι! Αυτο ειναι το μελλον για'μενα, τα υπολοιπα ειναι trick του marketing.
@Γιαννης Οχι, δεν εχω οδηγησει υβριδικο. Προτιμησα το πετρελαιο οταν αγοραζα, γιατι το υβριδικο ειναι ακομα πιο ακριβο απο το ηδη ακριβο πετρελαιο και λιγοτερο οικονομικο, αν και παει αναλογα με τις συνθηκες αυτο, παρολα αυτα ο ειδικος τυπος λεει οτι σε γενικες γραμμες συμφερει το πετρελαιο οικονομικα. Και τελος ειναι το οικολογικο κομματι, που αφορα και το μελλον. Οι υδρογονανθρακες με τη καυση τους μολυνουν αρκετα το περιβαλλον συγκριτικα με το υδρογονο, αρα για'μενα ειναι αστειο να σερβιρεις ενα αμαξι για οικολογικο με κινητηρα βενζινης πανω του. Χιλιες φορες να παρω το ΚΙΑ Rio 1.1 Diesel(δεν ειμαι κατοχος), θα ειμαι πολυ πιο οικολογος και θα εχω γλυτωσει και 8-9.000 ευρω. Κλεινοντας, το να παιρνεις υβριδικο με κινητηρα βενζινης ειναι σαν αυτους που κανουν διαιτα, τρωνε σαλατα και απο πανω της βαζουν σως 1000 νησια. Η' σαλατα θα φας ή ασε τις διαιτες και πανε για κανα σουβλακι.
Όχι, θα είναι η χρονιά των αυτοκινήτων υδρογόνου (Η2). Ευχαριστώ
@code κάτι έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου και αδυνατώ να κατανοήσω τη λογική σου. Οδήγησε πρώτα ενα υβριδικό να αποκτήσεις άποψη για την οικονομία και μετά το συζητάμε
Είναι αδύνατο να έχει εκλείψει η βενζίνη ως καύσιμο σε 15 χρόνια από σήμερα. Επίσης είναι σίγουρο ότι η υβριδική τεχνολογία με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αποτελεί "ιστορική γέφυρα" με την επόμενη τεχνολογία υδρογόνου. Ωστόσο αυτή η "γέφυρα" μας απασχολεί ήδη είκοσι χρόνια και πάει για άλλα τριάντα τουλάχιστον, με υβριδικά πακέτα που θα καταρρίψουν τα 2 λίτρα/100 km. Το νέο Prius ήδη είναι ένας δυνατός παίκτης.
@code για πες μας γιατί είναι trick του marketing τα υβριδικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης ;;;; Έχεις οδηγήσει και ξέρεις κάτι παραπάνω;;;;