Εσείς τι θα προτιμούσατε; Ένα HR-V ή το best seller Qashqai στα ίδια λεφτά;
HR-V σε τιμή Qashqai
8.632 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2015)
Η Honda άργησε να παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά του HR-V, αλλά όπως κι όλα της τα μοντέλα το φέρνει σε τιμή ολίγον αλμυρή.
autotriti team
Αλμυρή σε τέτοιο βαθμό, που πολλοί μπορεί να μπουν στην διαδικασία να το συγκρίνουν και με μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας.Είναι γεγονός πως τα μοντέλα της Honda έρχονται σε ελαφρώς τσιμπημένες τιμές, παρά το ότι είναι αυτοκίνητα που διαθέτουν έναν overall προσανατολισμό, αναλόγως την κατηγορία που «παίζουν μπάλα».Τι γίνεται όμως όταν ανήκεις στην μικρή κατηγορία των crossover, αλλά η τιμή που προσφέρεσαι είναι εφάμιλλη των μικρομεσαίων crossover; Και ειδικά όταν σε αυτή την κατηγορία υπάρχει ένας παίχτης πολύ δυνατός που όλα αυτά τα χρόνια παίρνει πρωτάθλημα; Αυτός ο παίχτης δεν είναι άλλος από το Nissan Qashqai.Ξεκινώντας με το HR-V, το νέο μοντέλο της Honda εντάσσεται στην κατηγορία των μικρών και πλέον προσφέρεται και με κινητήρα πετρελαίου. Η τιμή του για την πετρελαιοκίνητη έκδοση φτάνει τα 25.000 ευρώ. Αναμφίβολα πολύ υψηλή όταν ο υπόλοιπος ανταγωνισμός του στην κατηγορία είναι αρκετά παρακάτω. Επιπρόσθετα με αυτό το κόστος απόκτησης ο υποψήφιος αγοραστής αρχίζει να λοξοκοιτάει και ένα σκαλοπάτι παραπάνω. Κι εκεί θα του γυαλίσει στο μάτι το best seller, Nissan Qashqai.Έτσι λοιπόν όταν έχεις τιμή που σε βάζει απέναντι στον πρωταθλητή, ο ρόλος σου δυσκολεύει αρκετά. Αρχικά γιατί έχεις τιμή που μπορεί να παίρνεις και πάλι diesel κινητήρα, αλλά αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας (μικρομεσαίο crossover) με ότι αυτό συνεπάγεται σε χώρους, ασφάλεια και άνεση στο δρόμο.Επιπλέον, τη στιγμή που με το ίδιο αντίτιμο παίρνεις το best seller των crossover, αναμφίβολα θα σου μπει στο μυαλό και το θέμα της μεταπωλητικής αξίας, σε περίπτωση που αποφασίσεις να το πουλήσεις κάποια στιγμή.Προσπαθώντας λοιπόν να λύσει κάποιος την εξίσωση, βλέπει πως όλα συγκλίνουν στην επιλογή του Qashqai, κρίνοντας με την λογική και με απόλυτα νούμερα. Εύλογα λοιπόν γεννιέται το εξής ερώτημα:Έχει νόημα κάποιος να επιλέξει το HR-V, όταν έχει απέναντι του ένα «σιγουράκι»; Εσείς τι θα επιλέγατε;
Κατ'αρχην δεν υπαρχει μονο το Nissan.Με 24.000 περνω το Scross σε φουλ εκδοση με κινητηρα διαμαντι αλλα εσεις μονο για το Qashqai μιλατε λες και δεν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα....Τελος φυσικα και αν ειχα τα χρηματα θα επαιρνα το Honda ασχετα αν γινεται στο Μεξικο ενω το Νissan ειναι Ιαπωνας(πλακα κανουμε)...
H Honda ανέκαθεν είχε ποιοτικά άλλα ακριβά αυτοκίνητα και ακριβά ανταλλακτικά. Αν και είμαι κάτοχος Νissan και πολύ ευχαριστημένος απο τη συγκεκριμένη μάρκα, σ΄αυτη την τιμή θα πρότεινα να ριξετε μια ματια στο νεο Ηyundai Tucson. Το αυτοκίνητο δεν παίζεται! Kατά την άποψή μου υπερτερεί του Qashqai και είναι πολύ ανώτερο του HR-V!
Mε 25000 περιπου παιρνεις το 16 με 130hp tekna con και εχεις το καλυτερο crosover της αγορας και σε υποστιριξη αντιπρωπειας και ανταλακτικων.Το honda οπως ολα του ΣΑΡΑΚΑΚΙ ειναι πολυ ακριβα και με εξωφρενικες τιμες ανταλακτικων.Τελος ΗΟNDA mande in MEXIKO δεν ειναι και οτι καλυτερο.
Mε 21000 περιπου παιρνεις το 1600 με 115 ΙΠΠΟΥΣ ΚΙΑ SPORTAGE DIESEL με 7 χρονια εργοστασιακη εγγυση και απο τα καλυτερα crosover της αγορας και σε υποστηριξη αντιπροσωπειας και ανταλλακτικων.Το honda οπως ολα του ΣΑΡΑΚΑΚΗ ειναι πολυ ακριβα και με εξωφρενικες τιμες ανταλακτικων.Τελος ΗΟNDA mande in MEXIKO δεν ειναι και οτι καλυτερο.ΕΧΕΙ ΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΕ Qashqai ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΕΣΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ HR-V . ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΤΟ Qashqai ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ HR-V ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤH ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ. ΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ, ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ.
το κασκαι ειναι γιατα πανιγυρια , κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα σε μεγαλο βαθμο, καταρχας το αμαξωμα μετα την 5ετια σκουριαζει , δεν ειναι γιαπωνεζικο - μονο το σηματακι μπρος και πισω κατα αλλα το αμαξι ειναι ρενο
Είδα το honda στην έκθεση στο ελληνικό και απογοητευτικά.το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με σιβικ κλπ. Ο Μήτσος δίπλα τόσα χρόνια μοντέλο και ήταν σαφώς ανώτερο. έμοιαζε πως να το πω. μοντελο 1995. τα λάστιχα στις πόρτες ήταν μάλλον απο χαρτί γιατί και το αυτολεξεί είναι ποιο αντοχής.
Το hrv το περίμενα να έρθει Ελλάδα για να δω τι τιμή θα το έχουν. Ήμουν υποψήφιος αγοραστής..απογοητευτικά..έξω αν Δείτε σάιτ σε Γερμανία και Ιταλία, εδώ το έχουν 2700 με 3000 πιο ακριβό.έκανα παράπονα κα ζήτησα εξηγήσεις σε honda UK και μίλησα με πωλητή σαρακακη.το civic όμως το έχουν ίδια τιμή περίπου.φταίει ότι γίνεται στο Μεξικό και τα capital controls..Εγώ το θεωρώ υπερτιμημένο το αμάξι.πλέον κοιτάζω αλλού..
Κατ'αρχην δεν υπαρχει μονο το Nissan.Με 24.000 περνω το Scross σε φουλ εκδοση με κινητηρα διαμαντι αλλα εσεις μονο για το Qashqai μιλατε λες και δεν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα....Τελος φυσικα και αν ειχα τα χρηματα θα επαιρνα το Honda ασχετα αν γινεται στο Μεξικο ενω το Νissan ειναι Ιαπωνας(πλακα κανουμε)...
H Honda ανέκαθεν είχε ποιοτικά άλλα ακριβά αυτοκίνητα και ακριβά ανταλλακτικά. Αν και είμαι κάτοχος Νissan και πολύ ευχαριστημένος απο τη συγκεκριμένη μάρκα, σ΄αυτη την τιμή θα πρότεινα να ριξετε μια ματια στο νεο Ηyundai Tucson. Το αυτοκίνητο δεν παίζεται! Kατά την άποψή μου υπερτερεί του Qashqai και είναι πολύ ανώτερο του HR-V!
Mε 25000 περιπου παιρνεις το 16 με 130hp tekna con και εχεις το καλυτερο crosover της αγορας και σε υποστιριξη αντιπρωπειας και ανταλακτικων.Το honda οπως ολα του ΣΑΡΑΚΑΚΙ ειναι πολυ ακριβα και με εξωφρενικες τιμες ανταλακτικων.Τελος ΗΟNDA mande in MEXIKO δεν ειναι και οτι καλυτερο.
Mε 21000 περιπου παιρνεις το 1600 με 115 ΙΠΠΟΥΣ ΚΙΑ SPORTAGE DIESEL με 7 χρονια εργοστασιακη εγγυση και απο τα καλυτερα crosover της αγορας και σε υποστηριξη αντιπροσωπειας και ανταλλακτικων.Το honda οπως ολα του ΣΑΡΑΚΑΚΗ ειναι πολυ ακριβα και με εξωφρενικες τιμες ανταλακτικων.Τελος ΗΟNDA mande in MEXIKO δεν ειναι και οτι καλυτερο.ΕΧΕΙ ΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΕ Qashqai ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΕΣΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ HR-V . ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΤΟ Qashqai ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ HR-V ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤH ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ. ΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ, ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ.
το κασκαι ειναι γιατα πανιγυρια , κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα σε μεγαλο βαθμο, καταρχας το αμαξωμα μετα την 5ετια σκουριαζει , δεν ειναι γιαπωνεζικο - μονο το σηματακι μπρος και πισω κατα αλλα το αμαξι ειναι ρενο
Είδα το honda στην έκθεση στο ελληνικό και απογοητευτικά.το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με σιβικ κλπ. Ο Μήτσος δίπλα τόσα χρόνια μοντέλο και ήταν σαφώς ανώτερο. έμοιαζε πως να το πω. μοντελο 1995. τα λάστιχα στις πόρτες ήταν μάλλον απο χαρτί γιατί και το αυτολεξεί είναι ποιο αντοχής.
Το hrv το περίμενα να έρθει Ελλάδα για να δω τι τιμή θα το έχουν. Ήμουν υποψήφιος αγοραστής..απογοητευτικά..έξω αν Δείτε σάιτ σε Γερμανία και Ιταλία, εδώ το έχουν 2700 με 3000 πιο ακριβό.έκανα παράπονα κα ζήτησα εξηγήσεις σε honda UK και μίλησα με πωλητή σαρακακη.το civic όμως το έχουν ίδια τιμή περίπου.φταίει ότι γίνεται στο Μεξικό και τα capital controls..Εγώ το θεωρώ υπερτιμημένο το αμάξι.πλέον κοιτάζω αλλού..
πιό σωστά το ερώτημα είναι: Σιγουράκι (Qasquai) vs Άσπαστο (Hrv).