Η τετρακίνηση μαζί με τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος θα σας επιτρέψουν να κινηθείτε σε δύσκολες διαδρομές με λάσπες και κακοτράχαλα σημεία.

Τα διπλά ψαλίδια της ανάρτησης σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο δίνουν ένα ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ στο RAV4 ακόμα και στην άσφαλτο.

Δεν κάνει εύκολα πίσω το τετρακίνητο Nissan X-Trail βασισμένο στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τη δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης.

Στο δρόμο: Aνετο CR-V, καλύτερο εκτός δρόμου X-Trail, ευχάριστο RAV4

38.386 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2020)

Τα τρία μοντέλα της δοκιμής είναι εστιασμένα κυρίως προς την παροχή άνεσης, όπως επιτάσσει η κατηγορία των μεσαίων SUV, χωρίς βεβαίως να παραμελούν τα υπόλοιπα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Τα δύο υβριδικά μοντέλα έχουν προγράμματα οδήγησης, μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά για 2-3 χλμ. και παρά το μέγεθός τους αμφότερα είναι εύκολα στην καθημερινότητα. Το CR-V έχει το πάνω χέρι σε ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση όντας πιο ήσυχο, ενώ η ανάρτησή του είναι κυριολεκτικά «αφρός». Το RAV4 παράγει πιο έντονο βουητό στην επιτάχυνση, αλλά δείχνει πιο ευχάριστο στην οδήγηση με πιο ζυγισμένο τιμόνι και πιο συγκρατημένη κλίση, κρύβοντας πιο πετυχημένα το βάρος και το μέγεθός του. Οι 4Χ4 εκδόσεις του χρησιμοποιούν ηλεκτρική τετρακίνηση και προσφέρουν «υπηρεσίες» μπλοκέ διαφορικού.

Μιλώντας για off-road διαδρομές, το X-Trail με το καλημέρα καταφέρνει να κερδίσει τον οδηγό, αφού χάρη στα 210 χλστ. από το έδαφος, τις μεγάλες διαδρομές και τη λειτουργία της ανάρτησης, καθώς φυσικά και τη δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης, παίρνει έξτρα πόντους σε αυτό το κομμάτι. Στην άσφαλτο η ποιοτική κύλιση και η υψηλού επιπέδου άνεση είναι αδιαπραγμάτευτη, με την ανάρτηση να καταπίνει τις ανωμαλίες, ανεξαρτήτου μεγέθους, αν και σε μερικές εγκάρσιες κακοτεχνίες δε λείπουν κάποιοι θόρυβοι.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO PROACE
NISSAN