Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
6 φωτογραφίες »

Σε οριακές συνθήκες το Civic εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.

Κινητήρες: Στα ίδια άλογα, αλλά με διαφορές

140.272 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2020)

Τα δύο μοτέρ μπορεί να τα χωρίζουν 500 ολόκληρα κ.εκ. και ένας παραπάνω κύλινδρος, ωστόσο έχουν σχεδόν ίδια ιπποδύναμη, με 126 ίππους για το Civic και 130 για το Golf και ακριβώς ίδια ροπή που ανακοινώνεται στα 200 Nm. Ο 1,0 λτ. VTEC Turbo κινητήρας του Civic έχει απωλέσει τρία άλογα μετά το facelift, ωστόσο εξακολουθεί να διατηρεί το καλό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς να «κομπιάζει» στις μεσαίες και υψηλές στροφές, με την τρικύλινδρη χροιά πάντως να γίνεται αντιληπτή. Από την άλλη ο 1,5 λτ. TSI βγάζει περισσότερη άνεση στη λειτουργία του έχοντας πιο μεστή λειτουργία στο μεσαίο κομμάτι και κρατώντας χαμηλά τα επίπεδα του θορύβου. Επιπλέον, ο 1,5 TSI κερδίζει σε επιδόσεις, αλλά και σε κατανάλωση στην πράξη.
 
Στο δρόμο: Εξίσου αποτελεσματικά, αλλά πιο απολαυστικό το Civic
Η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι η διάταξη της πίσω ανάρτησης, με το Civic να διαθέτει την -ασφαλώς καλύτερη- επιλογή των πολλαπλών συνδέσμων, συγκριτικά με τον ημιάκαμπτο άξονα του Golf. Οδηγικά λοιπόν, το Civic είναι άνετο στο δρόμο με πολύ καλή σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να παρατηρούνται αναπηδήσεις. Παράλληλα η σύζευξη οδηγού-οδοστρώματος γίνεται εξαιρετικά από το σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα σε οριακές συνθήκες το Civic να εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με το πίσω μέρος να είναι πρόθυμο να συμμετάσχει, όποτε θελήσει ο οδηγός.

Από τη άλλη το Golf ενώ διαθέτει και αυτό προβλέψιμες αντιδράσεις και από πρόσφυση άλλο τίποτα, δεν μετουσιώνει την αποτελεσματικότητά του σε ευχαρίστηση. Ωστόσο είναι τρομερός ο τρόπος που ισοπεδώνει τις ανωμαλίες και η ευθυβολία του σε μεγάλες ταχύτητες, με την ποιότητα κύλισής του να αριστεύει, καθώς μέσα στην καμπίνα εισέρχονται ελάχιστοι θόρυβοι από το δρόμο ή τον αέρα, όπως φάνηκε και από τις μετρήσεις μας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε