ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai Ioniq 5: Στο 88% η υγεία της μπαταρίας μετά από 580.000 χλμ.

1.137 Επισκέψεις στο άρθρο (5/5/2025)
Hyundai Ioniq 5: Στο 88% η υγεία της μπαταρίας μετά από 580.000 χλμ.

Στο 88% η κατάσταση υγείας της μπαταρίας παρά τη διαρκή χρήση και τις συνεχείς φορτίσεις.
Τα απολύτως αναγκαία σε συντήρηση και ανταλλακτικά.
Στις 19.000 ευρώ το όφελος από καύσιμα σε σχέση με το βενζινοκίνητο Tucson.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Στο 88% η υγεία της μπαταρίας παρά τη διαρκή χρήση

Η διάρκεια ζωής στις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα από τα θέματα που ανησυχούν όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα από αυτά, καθώς σε ενδεχόμενη αλλαγή το κόστος είναι μεγάλο. Ωστόσο, όπως φαίνεται στην περίπτωση ενός Hyundai Ioniq 5, το οποίο κάλυψε πολλά χιλιόμετρα σε σύντομο χρονικό διάστημα, τέτοιο ζήτημα δεν υπήρξε!

Έκανε 580.000 χιλιόμετρα σε 33 μήνες και συνεχόμενες ταχυφορτίσεις

Συγκεκριμένα, ο Κορεάτης περιοδεύων πωλητής Lee Young-Heum, διήνυσε με το αυτοκίνητο 580.000 χιλιόμετρα σε 33 μήνες. Έτσι, τράβηξε την προσοχή του Ινστιτούτου Έρευνας Hyundai-Kia, το οποίο χωρίς να φέρεται πως είχε κάποιο πρόβλημα, του παρείχε δωρεάν αλλαγή μπαταρίας και κινητήρα, με σκοπό να εξετάσει τα μεταχειρισμένα μέρη. Όπως λοιπόν συμπέραναν οι άνθρωποι της κορεατικής φίρμας, παρά τις εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και τις συνεχείς ταχυφορτίσεις, η μπαταρία του συγκεκριμένου Ioniq 5 βρισκόταν στο 87,7% της αποδοτικότητάς της.

Μόνο τα απολύτως αναγκαία σε συντήρηση και ανταλλακτικά

Ίσως ακόμα σημαντικότερο είναι ότι, κατά τον Lee, το αυτοκίνητο δεν είχε χρειαστεί ιδιαίτερη συντήρηση. Ο πωλητής σχολίασε ότι στο παρελθόν, οδηγώντας αμάξι με κινητήρα εσωτερικής καύσης, χρειαζόταν αλλαγή λαδιών κάθε 15 μέρες, ενώ παρόλο πως είναι συνεπής στη συντήρηση, έπρεπε να αντικαθιστά λόγο φθοράς διάφορα εξαρτήματα τακτικά. Η εταιρεία ανέφερε πως στα 660.000 χλμ., που έχει τώρα το αμάξι, θα έπρεπε να κάνει 66 αλλαγές λαδιών, 8 αντικαταστάσεις μπουζί, 13 αλλαγές υγρού φρένων και 11 αλλαγές λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων σε ένα βενζινοκίνητο Tucson με κινητήρα 1,6 λίτρων.
 
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιεί το Ioniq 5, ο Lee είπε πως είχε επίσης ελάχιστα προβλήματα και το μόνο του θέμα ήταν πως από τα 650.000 χλμ. και έπειτα υποχρεούνταν σε ταχυφόρτιση, καθώς ο κανονικός φορτιστής του αυτοκινήτου είχε σταμάτησε να λειτουργεί. Αυτό φέρεται να συνέβη επειδή ο ενσωματωμένος φορτιστής είχε φτάσει στο τέλος της διάρκειας ζωής του.

Στις 19.000 ευρώ το όφελός του από τα καύσιμα

Τη μεγαλύτερη διαφορά ωστόσο, την κάνει το κόστος της φόρτισης σε σχέση με τον ανεφοδιασμό καυσίμων. Το προαναφερθέν Tucson θα χρειαζόταν γύρω στα 50.700 ευρώ σε βενζίνη για να καλύψει τέτοιες αποστάσεις, την ώρα που το Ioniq 5 κόστισε 31.700 ευρώ σε ρεύμα. Μια διαφορά 19.000 ευρώ, που μόνο αμελητέα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.

Τέλος, για την ιστορία να πούμε πως ο Lee φέρεται να συνεχίζει να οδηγεί το ίδιο Ioniq 5, έχοντας πλέον καλύψει περίπου 671.000 χλμ.

Toyota
Autotriti.gr